Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AlesPresler

20. 10. 2012 18:37
Karle, souhlas.

Nemáš sloh brutus, jsi prostě osobitý a to se počítá, máš styl.

0 0
možnosti

kajagogo

20. 10. 2012 19:14
Re: Karle, souhlas.

... jo osobitej to já jsem, ale hrubky bych dělat neměl. Mrzí mne to, a jdu si kleknout do kouta na hrách. ;-D I tak dík za zastání, někdy halt něco vypustím, bez důkladné kontroly, kontrola pravopisu nefunguje ... nechápu, proč na tom někdo nezapracuje? ;-)R^

0 0
možnosti

cikmek

20. 10. 2012 18:37
jen tak dál

Už  teď  si pašeráci a pokoutni výrobci cigaret mnou ruce.On ten alkohol nestačil.Kolik svinstva co je v nekvalitním tabáku dosebe lidi dostanou ještě nikdo nezměřil.A zdraví, za pár let si stejně budem platit všechno sami( aby zůstalo zdravotním pojišťovnám na auta ,prémie a cílové dovolené) a to ať jsme kuřáci či né.Proč chcou uvalit daň na elektronické cigarety????- vždyť se jedná o zdraví ne o peníze????        Cik mek z Ostravy

1 0
možnosti

Tangua

20. 10. 2012 19:43
Re: jen tak dál

Před mnoha a mnoha léty jsme jako kluci chodili kouřit za město (tehdy, narozdíl od dnešní doby, tento koníček nebyl u dětí tolerován). Nejlepší byly (na podzim) rozdrcené dubové listy, zabalené do Rudého práva. Proti tomu jsou i prestižní doutníky, např. Cohiba, úplný šunt. Doporučuji - a bude to bez daně. Pouze to Rudé právo bude třeba nahradit jiným kvalitním čtením.

0 0
možnosti

vzdyt_to_rikam_02

20. 10. 2012 18:31
sloh brutus

Proboha, vy jste opravdu někdy chodil na základku?? Sloh a gramatika tomu neodpovídá!

0 0
možnosti

kajagogo

20. 10. 2012 19:09
Re: sloh brutus

... představte si, že chodil. Pravda, je to už dávno. Víte, udělal jsem několik chyb, máte recht, někdy něco přehlédnu, někdy nevím ... no nikdo není dokonalej, ale abych chodil po blozích a buzeroval lidi kvůlivá pravopisu, na to mne tedy neužije. Poslužte si, já to unesu. Co jsem  omylem přehlédl, jsem opravil, co nikoliv zůstalo. Vy se musíte občas asi vyřádit, ne? Když tak tady občas čtu ty slohový perly, určitě se nenudíte. Váš brutus. ;-D

1 0
možnosti

Kovac10

20. 10. 2012 18:26
zopakujte

si pravopis, pane...

1 0
možnosti

kajagogo

20. 10. 2012 19:09
Re: zopakujte

... dělám to při psaní každýho článku, ale nějak to nepomáhá ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS