Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Jen mne napadlo, jestli navrhovaná opatření a obavy evropských politiků, EU, není spíše vedeno obavou ze zneužití - to především, či neodborného zacházení,..."

Obavy by měli politici mít z něčeho jiného. Kdyby jste si dal práci a našel statistiky trestné činnosti páchané s legální palnou zbraní ve srovnání s trestnou činností páchané s nelegálními zbraněmi...

0 0
možnosti
Foto

Ale ano, tenhle článek byl však pouhou omluvou a zdůvodněním mého pomýlení, naznačením důvodu mé averze k ozbrojování a ke zbraním vůbec - necítím se býti odborníkem a to co říkáte minimálně tuším.;-)

0 0
možnosti
Foto

Karle dávám R^ a karmu zcela veřejně jako uznání. Jsme lidé a můžeme se mýlit, nebo prostě zareagovat neadekvátně. Nebo prostě přijdeme na to, že jsme propadli bludu a podle toho jsme reagovali. Omluvit se, je síla osobnosti a obyčejné lidské slušnosti.  A to umíte a já si takových lidí vážím moc.R^

2 0
možnosti
Foto

Pavle děkuji a přeji pěkné dny, nejen ty adventní.

1 0
možnosti
Foto

Dal jsem Vám pane kolego karmu, protože v zásadě s Vámi souhlasím. 

Jenom malé upozornění, ale v dobrém. Admini mají velmi neradi, když se v článcích řeší problémy z diskuze.

1 0
možnosti
Foto

Jiří to je pravda, ale vzhledem k tomu, jak se mnohdy diskuse přeměňuje ve stoku, měli by v tomto případě přimhouřit oko. Ono to nebejvá častý , to slušný omluvení.

1 0
možnosti

...R^..za názor...i uznání vlastního unáhlení

3 0
možnosti
Foto

... nějak mi blbne připojení, tak snad tu zas nebudu 2x - jo, spletl jsem se, příliš rychle a zbrkle jsem si utvořil názor - chyba, nikdo není neomylnej a já jen doufám, že bude i pochopeno, proč sem to vylepil na blog;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS