Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji - a pěkné dny vánoční ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pro mně je tak trochu poctou básníkům film Společnost mrtvých básníků.

2 0
možnosti
Foto

... se přiznám bez mučení, neznám - no, já na televize vlastně skoro nekoukám, a kino u nás zavřené - nikdo tam už nechodí - 8 tis. město:-/

0 0
možnosti
Foto

Neblbne to tady nějak - jsem děvčatům konečně odpověděl - a ono nic - fix;-)

1 0
možnosti
Foto

zdravím... všechny... nezobrazil se mi příspěvek...prostě ať tu padlo jméno kohokoliv ... jsou to boží lidi ... všichni a Stivel? Patty? Vaník eM? Skácel jan? Jetro ́táci? a všichni... my musíme nějaké to mýdlo udělat;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

... ;-DR^ bez komentáře, ne - kdo si to vezme na triko? Asi vás pozvu všechny k sobě! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přidávám Skácela, Mikuláška, Mandelštama, Ginsberga, Kerouaca, prostě beatniky, Prévert, Apollinaire...znám spoustu dalších, ale nejsou známí.-)

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Vando, jsem potěšen, že tě tu vidím - pěkné dny, a veselé a klidné vánoce;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ zase jedna z Divného století, krásná:-)... čert aby to zpral...ruské romantické srdce... co kvůli Naděždě Ivánovně neudělá....zdravím :-)

2 0
možnosti
Foto

á ... hoj ;-D díky za milou návštěvu - a pěknej den vinšuju;-) R^

0 0
možnosti
JL

Tak mě především formovali prokletí básníci a Beat Generation. Z našich pak, třeba Egon Bondy nebo Václav Hrabě. Písničkáři z okolí Boba Dylana a našeho Šafránu. (je to jen zlomek z výčtu, bylo by toho moc). R^

2 0
možnosti
Foto

:-) ... zdravím, mám rozdělanej příspěvek - prokletí básníci - vše co zmiňujete Josefe, jsem zrovna včera projížděl - hledal - no, nebude to hned. ;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS