Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Asi nevím, co k tomu rozumného dodat. Takže jen karma a :-).

1 0
možnosti
Foto

P85e65t28r 42O11m69e54l43k62a

27. 4. 2016 21:22

Zdravím Karle, musím přiznat, že jsem tady čekal něco od Pink Floyd. :-)Mimochodem koukl jsem na Tvůj web a mám jednoho kamaráda co se tímhle živí. Je z Kostelce. Možná kolega.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli se tím živí, pak se určitě známe;-) minimálně z burz, podle vidění ... dnes je to spíše módní záležitost, ale starší ročníky a ti co se tím živí, těch zase tolik není... pamatuju časy, kdy se nás na setkání "teraristů" ... nezaměňovat s teroristy prosím, sešlo na 200 z celé republiky. Pěknej večer, a dík za nakouknutí ... PetřeR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem to ale vůl8-oRv, čert ví na co jsem myslel ;-D ... dík za upozornění R^... nevím, myslel jsem taky na párply (Deep Purphle) ... nechápu, jak se to stane, vůbec mi to nedocvaklo;-) ještě jednu díky R^hm, hm 8-o;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS