Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dík za čtení, za palčáka a tak vůbec:-)R^

1 0
možnosti
Foto

P45e32t52r 72O87m70e83l72k20a

12. 8. 2016 21:19

Karle stopař se a hoď sem brzo pokračováníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D ... Petře? ... co to jest, prosze pana? to je hantec, nebo co???;-)R^

1 0
možnosti
JH

dobrý, zdraví bývalý stopař. ( ale 50 km pěšky ?)...

0 0
možnosti
Foto

... několikrát ;-) hele, nechci se chlubit Hummel, ale já teda nekecám, to jako sorry, byl jsem tak trochu sportovec (repre jsem školu, učňák, voj. útvar atd, na to jsem jim byl vždy dobrej, šmejdům - ježiš, já byl takovej vůl) a když jsem zmínil Pribilince, nebylo to pro nic za nic, tedy z Plzně do Sokolova "spodem", přes Planou u Tachova, fakt sem šel jednou zhruba od Křimic až do Planý, tuším nějakých 55 km ... ca od půl 12 až do rána, šel jsem to teda celou noc, cca 7 a půl možná tři čtvrtě hodiny, v Plané jsem to vzdal a šel na vlak :o). Nebo jindy třeba z Bochova, kterej leží na cestě do Prahy, kam to většinou jakž takž šlo, pak pěšky přes Toužim ... a to několikrát až třeba do Bezvěrova, nebo Uněšova, jednou dokonce až skoro někam k tý odbočce na Novou Hospodu (to bylo snad ještě víc, než do Planý a ve dne, tam na vlak jít ale nešlo), kousek před Plzní a pod. Jednou jsem zase pro změnu jel na kole (favorit) od bráchy z Klášterce n. Ohří, až do Šťáhlav, přes Podbořany, Jesenickou křižovatku, Kralovice, Plasy - tam už jsem takořka vypouštěl duši v těch stoupáních, ale nevzdal jsem to. Jediným tréninkem před tím, mi byla cesta od nás (Oloví - plumbumcity) do toho Klášterce, cca 77 km ? teda mimo běžný popojíždění, Trasa z Klášterce do Šťáhlav měřila tuším okolo 120 - 130 km - trvalo mi to 5 a půl hodiny přibližně, ale nevím to už taky zcela přesně, na minuty. Dá se to dohledat v mapách cz. myslím, teda ty km. Dneska bych to už asi nedal ;-D mládí v řiti, do důchodu daleko! A jestli Hummel řeknete že kecám, budu zlej:-/ ostatně, přečtěte si pokračování, to budete teprve zírat;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS