Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrej článek na tom odkazu R^

0 0
možnosti
Foto

Moji milý diskutující - mám krásný příklad toho, jací lidé - jakých kvalit útočí na administrátory - podívejte se do diskuze pod článkem Proč jsme zrušili blog Lucie Provazníkové - autor bloginfo X tam krásně uvidíte, co jsou tito lidé zač - a neříkám že všichni - ale konkrétně bloger Axamit a diskutér, kdysi bloger Malý - který se jako hlupák zapomněl přelogovat, a reaguje najednou, jako Axamit - prý sedí na jednom počítači s Axamitem;-DVíte, to není ani zdaleka jediný případ - fejků, podvodníků, je tu stále dost. Cvalín - Marek atd. Stejný případ. A nejen mezi blogery, jak to asi vypadá mezi diskutéry? ;-DJe krásně vidět, kkdo a jací lidé, tady šíří nenávist, kdo a jací lidé obviňují adminy. Tohle nemá chybu. Samý podvodníci, samý šmejdi!:-/

3 1
možnosti
Foto

Jukněte na to - šiřte to dál. Tohle přeci není v pořádku - já doufám, že s tím admini brzy něco udělají - že si to přečtou a zareagují. To je fakt síla. ;-DRv

1 1
možnosti

Všimnul jsem si, že některé "problémové či nakažené" články - z hlediska zejména diskuse - zřejmě podléhají průběžné online kontrole místních editorů. Projevuje se to různou prodlevou zařazování diskusních příspěvků.

0 0
možnosti
RB

R89a52d49a11n 26B94e57m

4. 12. 2016 18:15

Vami odkazovany clanek jsem docetl jen po opravdu velmi stupidni vetu "Dokonce i tak vulgární píseň, jakou je Mrdám tě, má výchovný podtext." Dal jsem tu stupiditu necetl. nejak mi ten vychovny podtext unika 8-o8-o8-o

2 0
možnosti
Foto

... no jo, pane - ale co já s tím?;-)

0 0
možnosti
Foto

Karle, zdravím a moc děkuju za odkaz na ten článek:-)

5 1
možnosti
Foto

Ahoj, cítil jsem to jako svou povinnost, to sem dát - a poděkování si zaslouží jeden diskutér z Kanady, který na to upozornil první. :-)R^ Pěkné dny, přeju.

0 2
možnosti
JL

Ahoj Karle. Mně to tady od jisté doby připomíná ''vzpouru sládků.''R^

Lidé se nechají strhnout přesvědčením, že v kraji řádí mor, protičemuž se lze bránit přibíjením sládků na vrata. Jako rozlícená smečka vlků se dav vrhána všechny sládky v kraji. Když si formulují své požadavky, uvědomují si, že se z nichstali revolucionáři, kteří dělají revoluci beze smyslu. (ultras)

Přeju pěkný den.:-)

2 1
možnosti
Foto

Ahoj Josefe, přesto snad měj pěknou neděli R^;-) já ji mám, zrovna jsem si strčil do trouby bůček, s cibulkou, lilkem a paprikou, zalil oliváčem a už se těším, jak si pošmáknu:-)

3 0
možnosti
JS

Kašlu na Ortela i na Banga. Neposlouchám ani jednoho ani druhého. Měli by se snažit získat příznivce svým uměním a ne politickým žvaněním. Na to asi nemají.

0 0
možnosti
Foto

No, to asi můžete - co byste ale asi neměl, tvrdit, že Banga se něčím podobný snaží na sebe strhnout pozornost a získat si tím fanoušky. Pokud vím, a já tomu věřím, jde mu o víc. :-/ A tedy pro vásRv

0 0
možnosti
Foto

Po přečtení článku.Pane bože,do ceho si to duši dal.

2 8
možnosti
Foto

Prozradím vám tajemství, tuším už pár let, a nyní tím spíš, sii při čtení článků a diskuzí, a nejvíce těch, co se týkají této problematiky, si kladu naprosto stejnou otázku - a tedy i u vašeho příspěvku - no, kde je pravdivá odpověď a kdo ji zná, hm, Asi záleží na tom, kde je pravda. :-)Rv

1 0
možnosti

Mne jsou uplne volni vsichni Ortelove, Bangove i Provaznikova ... ale Karle, napsat "jsem pro cenzuru", je fakt ujety. Cenzura nikdy nic dobreho neprinesla a v dobe, kdy s nami media manipuluji, je dostatek zdroju zivotne dulezity. Jak jinak si chces udelat nazor?

5 0
možnosti
Foto

... níže v textu, je objasněno, jak to s tou cenzurou vnímám, tedy myslím si... to přeci neznamená, že jinde a jinak se tyto věci nebudou objevovat, nebo ano? A jinak zdravím, dík za čtení i názor. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Ábelovský,

to, proč je z toho takový poprask a to nejen na blogu iDnes, je uplatňování dvojího metru ze strany adminů.

Je tady řada blogerů, kteří se vyjadřují daleko ostřeji (spíše vulgárně a urážlivě) než Lucie Provazníková, navíc svoje tvrzení nedokládají z žádných zdrojů a přesto jim blog nebyl zrušený.

Naopak jsou dáváni na titulku.

11 6
možnosti
MB

Tak dejte seznam těch blogerů a které jejich blogy byli na titulce. Takhle je to zase jenom výkřik do tmy.

5 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS