Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

potřeba schovávat se za různé identity je projevem zoufalství a naprosté ubohosti takže já jich spíš lituju

1 0
možnosti
Foto

Čekal jsem na vyjádření pana Malého a jeho vyjádření je v duchu, že se nechce k takovému obvinění z podvodu vyjadřovat. Chápal bych znechucení a odchod z diskuse, pokud by nešlo o pošpinění cti dotyčného nebo pokud by byl naprosto neznámá osoba, které může být celkem jedno, že si pár čtenářů na iDnesu myslí o ní, že je křivák. Pan Malý je ale přece jen drobet známou osobností ať už jako bývalý politik nebo autor píšící články do různých medií. Buď mu tedy na cti nezáleží nebo není co hájit.

Pro mně ovšem to vyjádření znamená, že jste nejspíš měl se svým podezřením pravdu. A i když vy o omluvu nestojíte, tak já, vzhledem k tomu co jsem napsal dřív, vám ji dlužím. Pane Ábelovský, omlouvám se vám za to, že jsem měl pochybnosti a vašich tvrzeních, ohledně účtů pánů Malého a Axamita.

1 0
možnosti
JH

Jste "dobrý", pane autore. Máme pondělí podvečer, čili pár hodin od napsání Vašeho blogu a pan Karel Aksamit je pryč. jak vy to teda děláte?

0 0
možnosti
TD

http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571823

Axamita alias chorobného lháře Malého žádná škoda nebude.

1 0
možnosti
TD

Ve světle toho, co napsali administrátoři na http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571823 musím uznat, že pan Ábelovský měl se svým podezřením pravdu a já se mýlil. Se smazáním falešného blogu v tomto případě souhlasím i bez vyjádření druhé strany, protože tak rozsáhlou konspiraci v redakci napředpokládám.

Pokud jde o způsob, jakým pan Ábelovský tuto kauzu uchopil, tak k tomu mám i nadále vážné výhrady, ale to už je můj problém a v této věci jde o problém vedlejší. Podstatné je, že pan Ábelovský měl v jádru věci naprostou pravdu. Proto se panu Ábelovskému omlouvám za titulování "autorem práskačského veledíla", to v tomto novém světle omluvu vyžaduje.

1 0
možnosti
Foto

... v pohodě, chápu, že se někomu forma nemusí líbit, jen mi to přijde transparentnější, než bonzování a udávání. Pokud jsem tedy i já použil expresivnější a pro vás urážlivé výrazy, pak se také omlouvám. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky za info, KarleR^ popravdě z toho žádnou radost nemám, je-li možná, aby zde byli mnozí blogeři pod falešnou identitou, jak to asi vypadá u diskutérů, u lidí, kteří jiné osočují, napadají, hrabou se v jejich minulosti a podobně. Chápu, že to není v lidských silách ohlídat, podvodníci si vždy nějakou skulinu najdou, a někteří se asi jistí dokonce už dopředu, hrozné. S jakými úmysly takový lidé vstupují do veřejného prostoru? Vše s jediným cílem? Je mi z takových lidí zle nedobře. :-/

3 0
možnosti
VK

Otázka k diskusi:

Jaká je pravděpodobnost, že dva blogeři stejného zaměření a stejných názorů, píšící podobným stylem a publikujícím na jednom a tom samém serveru se sejdou v jedné místnosti, ve stejné diskusi, na stejném notebooku ve stejný čas? Sakra, klucí, to je náhoda. Nechcete si zkusit vsadit Eurojackpot?;-D

3 0
možnosti
Foto

Pane Abelovský, váš blog je čím dál ubožejší. Kdysi jsem se k vám docela rád vracel. Škoda, no.

3 3
možnosti
Foto

Podívej se Václave, je mi jedno co si myslíš - jestli Tobě nevadí, že zde jsou lidé z dvojí identitou, pak mně ano - a toto není ani zdaleka jediný případ - já jsem takto odhalil už v minulosti některé fejky - viz. J.X.Marek a další - a vždy jsem o tom napsal veřejně - neudával jsem a nedonášel - napsal jsem o tom, a bylo a je vždy na adminech, jak s tím naloží. Já nikoho neobviňuju, upozorňuju na nějakou nesrovnalost - a to jen v případě lidí, kteří zcela evidentně šíří lži, pomlouvají a podobně. Je-li to ubohé, není tvou povinností to číst. Jo, můžeš to odsoudit, jasně. Jen se zamysli nad tím, co je a není v jaké situaci adekvátní:-/

1 0
možnosti
Foto

dobré ráno.)) tak takoví kamarádi a pan Axamit stále nikde;-D včera bratrství u jednoho notebooku a dneska a doteď nic....že by to panu Axamitovi nevadilo?

už končím.;-D.. hezký den všem:-)

1 0
možnosti
KA

Vadí mií pár věcí jako každému. Nemám ale potřenu na každého reagovat.

0 0
možnosti
Foto

Karla: "Ta záhadná postava tam dole v zahradě, to jsem byla já, Tomáši.”

Tomáš: "Ty, Karlo? Myslel jsem, že to byla Hedvika.”

Karla: "Kdepak, Tomáši. V té době Hedvika právě rodila tvé dítě.”

Tomáš: "Mé dítě? Myslel jsem, že je to Karlovo dítě.”

Karla: "Karel Hedviku vůbec neznal.”

Tomáš: "Ale jestli Hedvika rodila mé dítě, pak ty, Karlo, jsi...”

Karla: "Ano, Tomáši. Jsem tvá sestra.”

Tomáš: "Nemohu tomu uvěřit, vždyť tys mi, švagře, říkal..."

Švagr: "Nejsem tvůj švagr.”...........

Fakt síla co si tady člověk přečte, kluci z DJC by se mohli inspirovat ;-D

9 0
možnosti
Foto

;-DR^ teď jen , aby si to kluci - jako v téhle scénce řekli taky tak hezky citlivě:))

2 0
možnosti
JH

Autor nahlásil - udal velikánský zločin a zaslouží metál. Ta je moc hezký příběh , že se pašeráka zvířat stal pomocník VB :-)

5 2
možnosti
OF

Pepo, ty zase kecáš. Nikdo není bez chyby.:-(

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS