Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KARLE .... a co děti ...... mají si kde hrát ???R^R^:-)!

1 0
možnosti
Foto

:-) ... doufám že jo. Jakej rok, že se to měl psát? 2006?;-DNo, popravdě, ono to dnes se schopností vidět do budoucna, nebude o mnoho lepší, jak to tady občas čtu;-)R^

0 0
možnosti
Foto

I55v93a79n 70M33a15r95e54k

4. 1. 2017 13:25

Jo "Dědek", to byla klasa R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

V osmi letech jsem slyšel "Hlupák váhá." Dodnes je to pro mě nejoblíbenější píseň vůbec.

2 0
možnosti
Foto

No, popravdě to bych opravdu říct nemohl :-) ... teď jen přemýšlím, jestli v tom není něco třeba příznačnýho - jsem totiž dost vztahovačnej, a asi proto si už nepamatuju slova, narozdíl od jiných, jako XY třeba;-DR^

0 0
možnosti

Inu, Karle, já mám z tohoto období spoustu neomluvených hodin. Jinými slovy, žádnou reminiscenční euforii, to ve mě nevzbuzuje. Spíš mi to připadá legrační.

Ale na druhou stranu, mám pochopení.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) ... jo, jo - já vím;-)R^ Dík za pochopení, to víš - náct nám bylo jen jednou jedinkrát - dnes s odstupem času, už je to i legrační, máš pravdu, ale ... ;-)R^

1 0
možnosti

Bez "chlapáckého" hlasu Oldy Říhy by byl Katapult poloviční (ne-li třetinový). :-)

Jinak R^

2 0
možnosti
Foto

R^ První písnička, kterou jsem se naučil hrát na kytaru byla od Katapultu "Až" s akordy A,D,E. A taky první, kterou jsem se naučil na kytaru elektrickou.

1 0
možnosti
Foto

No jo Katapult :-) Muzika tří akordů....ale zábava to byla. A to, že Katapult dělal předskokana Deep Purple také o něčem svědčí. Díky za připomenutí Karle.R^

2 0
možnosti
Foto

Pěkná vzpomínka na čaje.R^ I u nás bývaly, nebo taky houpačky, jak se u nás říkalo. Bylo to především díky "žižkovákům" (studentům vojenské školy Jana Žižka), a hlavně prostředí, kde se mohli všichni scházet a zatrsat;-) dík za vzpomínku na krásné, dávné časy!

2 0
možnosti

Měli jsme to tak nějak stejný, Karle. "Kaťáky" se snažíme na slezinách vyluzovat dodnes:-) Díky za vzpomínku!R^

1 0
možnosti
Foto

... zdravím Romane a dík za nákuk;-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS