Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím Karle a R^. Kdysi v roce 1985 jsem si jen díky Jazzové sekci mohl přečíst prohlášení Seiferta k udělení Nobelovy ceny. Možná je znáš, pokud ne, tak zde :

http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/literature/laureates/1984/seifert-lecture-tj.html

Určitě stojí za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Petře:-)R^ a díky za odkaz - něco málo jsem zaznamenal - slyšel, ale nečetl jsem - napravím.;-)

1 0
možnosti
Foto

Velmi krásný blog, zpříjemnil jste mi ráno pane Karle, měli bychom tyto osobnosti připomínat! :-)R^

1 0
možnosti
FB

Na karmování moc nehraju, ale tady jsem si nemohl pomoct. Proto karma a díky za hezká slova. A připomínám, že se (sice s obtížemi, ale přece!) konečně podařilo J. Seifertovi splatit dluh a loni bylo konečně (na několikátý pokus) zkompletováno jeho dílo. Je to krásných 15 svazků. Když jsem si ten první svazek někdy na začátku tisíciletí kupoval, nečekal jsem, že na ten poslední budu čekat tak dlouho.

2 0
možnosti
Foto

O karmu nejde, to je snad jasné :-) a díky, i za informaci. R^

0 0
možnosti
Foto

Karle super a zasloužená karma! R^

1 0
možnosti

Krásné, Kájo!R^A že zrovna ty?V;-D;-D

Tak ti tedy něco přidám..

basne.falconis.cz/seifert-pisen-o-lasce.php

3 0
možnosti
Foto

Děkuju Marie:-) ... že jo, taky se divím;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za připomínku statečného člověka.

je třeba ještě dodat, že jako mladý poblouzněný komunismem navštívil ve 20 letech minulého století Rusko.

Po návratu ihned ze strany vystoupil a už nikdy o tom nechtěl ani slyšet.

1 0
možnosti
Foto

Díky :-)R^ i za dodatek - to v odkaze na wikipedie, pod jeho jménem (aktivní, dodám jen) nepíšou - ne, takhle explicitně - no, v těch dobách asi dost příznačné u mnoha lidí - i těch význačných a výjimečných - nezažil jsem, a tak nesoudím - všichni byli ovlivnění, něčím ... myslím, že si to dobře uvědomoval. Mějte se, TomášiR^

1 0
možnosti
JL

:-)R^ (pěkně poskládané)

1 0
možnosti
FP

Dík za připomenutí.R^;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS