Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Povznášející blog, krásné květy.

1 0
možnosti
PK

Zdarec, ty detailní fotky jsou povedené.:-)

2 0
možnosti
Foto

Dík, Pavle - některé ano.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Takže vkládání fotek už, zdá se, funguje. Valentýna neslavím, ale ty kytky jsou fakt krásný. R^:-):-):-)

2 0
možnosti
JL

Móc, pěkný, Karle:-)R^

(taky jsem si dnes ráno říkal, woe s kytkou nemůžeš nic zkazit.) Zdravím R^

2 0
možnosti
MJ

Josefe, pokud nedarujete rulík zlomocný... tak určitě!:-)

1 0
možnosti
MJ

Karle, Vaše Wokna jsou fakt dobrá. Díky.:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji i já Vám, Magdo:-)R^

0 0
možnosti

Tedy!V:-) Kájo, no to je dárek! Nádherné obrázky, nádherná hudba - oči i uši si přijdou na své!

Díky moc a hodně lásky!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jsem překvapená, že tu píseň od Petra Nováka neznám a přitom to byl můj idol.8-o

2 0
možnosti
Foto

Krásný blog, moc díky za tu vůni i hudbu!R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji i já Vám - júú, svíčková, tu bych si taky dal;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^balzám pro duši pastva pro očiR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS