Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, pěkné i literárně. Na máky mám pěkné vzpomínky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavle ... dík za kukačku.. Tak máš téma na blog, neR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Karle, pěkně červené, dýchlo na mě létoR^

1 0
možnosti

Krásné fotky, Karle. Zvedl jste mi na začátku dne náladu:-)

1 0
možnosti
Foto

Miroslave:-) ... děkuji Vám! Mějte pěkné dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné kvítí! Teprve u tý želvičky jsem pochopila, že to asi není u nás. R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

... není, a tady už jaro v plné síle, vše ožívá, kvete, roste - díky za nakouknutí a přeju pěkné dny:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Za vše žluté, rudé, živé,... díky!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

... podobně jako níže, a děkuju - vidím to stejně:-) mějte pěkné dny, JitkoR^

1 0
možnosti
Foto

... jsem to já (a jsme to my) kdo by měl děkovat - myslím si:-) přeju krásné dny plné pohodyR^

0 0
možnosti
Foto

:-) A opět aktuelní, krásné fotky!

1 0
možnosti

Kájo, tak jsi mi udělal minimálně tři radosti: máky (snad doslova) zbožňuji, hudba skvělá, a to, že jsi v textu upozornil na hada, je úplně nejlepší - to by mě kleplo:-)

Ale díky moc (i za želvu)VR^

2 0
možnosti
Foto

Sním či bdím ... ;-DR^ snad netrpíš fobií, Maruško;-) hadi jsou krásná a užitečná zvířátka; věř mi, že bych tě o tom dokázal přesvědčit. ;-)R^ a pěkné dny, přeju.

0 0
možnosti

No to je nádhera! Vám také pěkné jaro, jedno jaké barvy, hlavně, ať už jsou!!

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, a přeji brzké splnění Vašeho přání, paní Magdo.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS