Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)Dobře že sis, Karle, vzpomněl, navíc půjde o Mišíkovi do kin film, kde má být snad věrně zobrazen, tedy jako mimozemšťan, kterým, alespoň podle své ženy, kterou mám čest znát, opravdu je.

1 0
možnosti
JH

Dobrý den, neodolám, abych se nepřidala. Alespoň pocitovou vzpomínku.Chodila jsem hlídat dcery F+A+M do "undergroudové" rodiny, která organizovala alternativní kulturní akce. I koncert Mišíka, kolem roku 1992-3. Měl zpívat v areálu zámku. Nějaká předkapela hrála bigbeat, F+A+M se lámaly pase, jak trsaly, pivo teplalo a Vláda Mišík nikde. Bohužel jsem nemohla déle čekat.

Tak jsem Mišíka nezažila a ani si nezatančila.

:-)

To se stává...

Přeji mu též vše dobré, žádné astma, pěkné fan a tak dále... et cetera ...etc... :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) ... no vida, na to jsem zapomněl, popřát mu pevné zdraví, teda v rámci možností a přiměřeně věku ... no, nevím, asi už se to nezopakuje, přesto přeji pěkné dny.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za Mišíka KarleR^R^R^

Pro mne je ETC jedna ze zásadních kapel doby, kdy jsme byli mladí a neklidní.:-)Hltali jsme básně Václava Hraběte a ve škole neustále buzerovaní za vlasy, obdivovali "řepu" Vládi Padrůňka. Tahle muzika byla jednou z mála možností, jak alespoň na chvíli uniknout z toho bolševického marastu.

Jinak pro informaci:

pátek 20.20 ČT art- Vladimír Mišík -ETC 40

sobota 20.20 ČT art- Nechte zpívat Mišíka

2 0
možnosti
Foto

... Petře;-)R^ No, neklidnej sem ještě teď, ... občas; jen s tím mládím je to tak nějak v řiti - na vlasy si asi stěžovat nemůžeme ne - myslím oba:-) Zrovna řeším co z hárem - a včera jsem si ostříhal vousy, měl jsem náběh na ZZTop, nebo spíš Marxe-Engels, soudě tedy podle vlastních keců;-D - musím to shodit, pěstuju to už jen v zimě, namísto čepice a šály - a s tím ksichtem vypadám spíš jak mužik z Tolstého, namísto rockový hvězdy;-) zdravím a měj se R^

1 0
možnosti
JL

Karle VR^

Někdy kolem roku 1975 se na mlýně Čendy Zlámala kdesi u Příbrami začala scházet podivná a veselá společnost vlasatých lidiček, z nichž mnozí byli hudebníci z různých skupin. Na onom mlýně se pořádaly mejdany a muzikantské jam sessiony, přičemž tím hlavním jádrem byli členové kapel Etc... (Mišík, Hrubý, Padrůněk a spol.) a Expanze (Jelínek, Plech, Trnavský, Pavlíček). Jamovat tam jezdili ještě třeba Slávek Janda (tehdy Abraam) nebo Milan Broum (tehdy Perpetuum Mobile) a někteří další.

"Mládež delších vlasů a svobodných názorů" tu pařila a hrála bez jakýchkoli problémů - mlýn se totiž nacházel uprostřed polí, daleko od "civilizovaných" oblastí normalizovaného Československa. Máničky se tu společně veselily a občas připomínaly jakousi hippie komunu. A zde také během nekonečných zkoušek vyrostla nová generace muzikantů, která měla ovlivňovat tvář našeho rocku jak ve druhé polovině 70. let, tak i v letech osmdesátých.

3 0
možnosti
Foto

Hrubý mne uvádí do extáze, nevím co to mám za vadu:-), já jak slyším elektrifikovaný smyčce, není se mnou vůbec řeč;-DR^ Měj se, barde a díky za malou sondu - trochu ti to závidím, což normálně neznám - ale vím, že ty mi odpustíš. R^;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS