Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fakt jsem zvědavý, kolik hlasů zůstane Zemanovi při takovém způsobu zapojení do volební kampaně, jaké zvolil. Ta kvočna přímo sdělila, že kuřátka nehodlá chránit, že ty k ní musí sama aktivně se schovat pod její křídla, že je sama nahánět nebude.

0 0
možnosti
Foto

To bylo ale předevčírem večer příjemné překvapení. Celou noc jsem radostí nespal. Náš milovaný VŮLí všeho lidu zvolený , jemný a distingovaný PP se po dlouhém váhání a přemlouvání rozhodl pokračovat ve své misi - převedení naší země z područí západních imperialistů zpět do lůna slovanského bratra.

Na druhou stranu - kdyby ( dle svých slov) "do toho" nešel , měl by více času na svého koníčka - četbu.

Třeba by našel ten Peroutkův článek......

4 0
možnosti
JH

Dobré ráno, přemýšlím nad tím vším... proč to tak je...

Co se týká těch důchodců, nemyslím si, že by výše důchodů byla tak velká, aby si člověka předplatila. Spíše "důchodci" jako kategorie typů lidí podle myšlení.

Myslím si, že volba prezidenta je o naší hrdosti, duchovnosti.

Každý takový není. Většina sní z pohodlnosti vepřové z papíru a ne z porcelánového servisu - obrazně řečeno.

Myslím si, že více než slova, působí na lidi to, co je skryté. To, co jim dává lepší pocit, to, že patří k nějaké skupině, že patří k panu prezidentovi, který má v sobě jakousi lidovost- tak jako oni dá si vepřo z papíru, zatím co ti druzí jsou idioti, protože si zašpiní talíř a pak spotřebují vodu na jeho umytí.

Možná mají pocit, že s ním nejsou tak průměrní a obyčejní. Někteří lidé se potřebují držet autorit. Některým zvedne sebevědomí to, když p. Zeman označí druhé jako idioty.

Přesně takovou náladu p. Z. vytváří, ví, že se musí působit na co nejširší vrstvu obyvatelstva. Lidi dělí místo, aby byl tolerantní a vstřícný všem, aby spojoval, a ne štěpil.

Podporuje průměrnost. Přitom on sám jistě inteligentní je. Ale v jeho případě je inteligence podřízená vytváření jeho sebeobrazu.

... to je můj názor... Přeji všem klidný den.

2 0
možnosti
Foto

Nápodobně, klidný víkend.R^

0 0
možnosti
Foto

P67e50t20r 20O40m94e21l75k21a

10. 3. 2017 18:59

To, že se Zeman rozhodl kandidovat mi žíly netrhá. Proč by mělo, má na to nárok. Stejně jako mě nechává v klidu ta fraška okolo. Je to to jen pokračování započatého. Nad čím mi ale zůstává rozum stát je to, že tenhle národ ho s největší pravděpodobností znovu zvolí. Ale vlastně, my Češi jsme měli vždycky jen to, co jsme si zasloužili. Tak čemu se divím. Karle přeji hezký páteční večer.R^

11 0
možnosti
Foto

No jo, já nejsem nijak překvapenej, a nebudu ani tehdy, jestli si ho "lid" opět zvolí; konec konců to vypovídá jen o nich samých, tedy těch co ho zvolí. Já vidím problém trochu jinde, ale to bude snad předmětem některého z dalších mých článků, tak nebudu ani naznačovat. Přeji Ti pěknej víkend, PetřeR^

1 0
možnosti
Foto

Pane Ábelovský, De la Boetié psal podobně jako Vy - před cca 400 lety, takže nic nového pod sluncem s naší společností. Tragédií zůstává, že v této věci není žádný pokrok, pořád stejné chyby. Stále budou ti, kteří za koblihu prodají nejen budoucnost svou, ale i svých dětí.

Vám karma a naději, že se společnost snad už poučila.R^

8 0
možnosti
Foto

... mám vážné obavy, že spíš ne - mně se celá ta světová situace, do které i to co se děje u nás zapadá, vůbec nelíbí - De la Boetié? neznám, juknu se. :-) A děkuju a taky přeju pěknej vikend. R^

1 0
možnosti
Foto

K83a85r35e78l 88C25a21c38h

10. 3. 2017 16:54

No pane Ábelovský. Přečetl jsem si, že Zemana ne a politiky, kteří to tu vedou od 10ti k 5ti také ne. Čili už víme, komu nám doporučujete vystavit červenou kartu. Ještě jste zapomněl napsat, komu nám doporučujete vystavit tu zelenou. Jinak budeme úplně zmatení.

0 0
možnosti
VV

Sice nejsem pan Abelovsky, ale odpovim vam, ze kdyz jsem stavel barak, take jsem nevedel presne co chci. Ale vedel jsem co nechci.

A nebude to s tou politikou podobne?

2 0
možnosti
PF

P27a66v22e28l 14F57o24r51t

10. 3. 2017 15:52

V pripade pristiho prezidenta je jen jedna neznama, a to jestli bude M. Zeman zvolen v prvnim nebo v druhem kole.

Jinak p. Abelovsky nic ve zlym, ale vy jste opravdu kovanej rudej bolsevik.

(pisi umyslne s chybami)

2 7
možnosti
Foto

;-D ... hm, to nejspíš nemá smysl ani komentovat, že - přesto si dovolím otázku, jsem-li já kovanej rudej bolševik, co jsou ti, co si volí Zemana? Asi demograti, že ... ne,to není chyba RvRvRv

3 0
možnosti

Karle, je to tak. Už ta fraška s tím oznámením kandidatury je pod úroveň. Všichni to vědí, že si to "bratrstvo korupční pracky" kolem něj, udělá radši i zdravotnický kurs, než by odešli ze svých korýtek. Nic nemohlo být jasnější!

Jak píšeš, je z toho všeho smutno.

10 1
možnosti
Foto

... zdravotní bratři (v šále);-DR^

2 0
možnosti
JL

Překvapivý výstřel, z polámaného děla.;-DR^

8 0
možnosti
Foto

... hotová Aurora;-D pro mnohé - z článku, resp. videa v odkaze, jsem se dozvěděl jen to, že snad stojí na "pahejlech" ... tak to snad aby přišel nějakej orkán - třeba Kyrill, nebo alespoň velká voda, a odplavila ho do ... někam, třeba zpět na Vysočinu, myslím že by se všem ulevilo ... musím běžet, ale já se ještě vrátím;-D Zdravím JosefeR^

5 0
možnosti
Foto

... možná ano, ovšem vy a vám podobní, jste důkazem i dokladem toho, že bychom se neměli nikdy přestat snažit - třeba si to někteří i díky právě takovým lidem jako jste vy - zastánce a přívrženec Zemana, uvědomí, kým skutečně je i on sám; kdo ví ...

14 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS