Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Moravských Budějovicích býval radar, při výjezdu z města směr Znojmo. Byl perfidně zakrytý stromy tak, že si ho viděl v poslední chvíli, kdy už se nedalo nikterak

reagovat. Každý, kdo se blíží k hranici obce automaticky zrychlí, to je normální. Pro

policajty to byl zlatý důl. Až jednoho rána, šinu si to na nákupy do města, koukám v

radaru trčí krumpáč. Napočítal jsem sedm bodných ran a v osmé trčel. Tady měl někdo už pořádný dopal. Jenom jsem se divil, že rány byly vedeny do boku té krabice

a žádná na objektiv. Od té doby, tam ten radar není. Přeju hezkou neděli, KarleR^

(máš ode mě mail):-)

2 1
možnosti

Karle, ty, na které si se ptal, jsou na fotce uprostřed.;-)

https://www.youtube.com/watch?v=A8QJQpobT6w

1 0
možnosti
Foto

... Flamengo, jéje - díky, zas mám impuls, se něco nového dozvědět, ještě že tě mám, bych jinak zakrněl;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Josefe ... já vždycky při návratu ze zahraničí, narazil na podobné věci ... hele, jednou jsem v Itálii, tuším v Piombinu, přijel jsem tam autem poprvé, vjel do jednosměrky, jel jsem k obchoďáku, policajti, městští, mě zastavili, když zjistili co a jak, doprovodili mne až k obchoďáku, s úsměvem a samože bez pokuty ... a vo tom to je, chtělo by se říct. ;-) nebo v Německu ... šinu si to v noci z jihu, kolem půl jedné, tuším to bylo v Garmiši - směr Mníšek pod Alpou - stáli u kostele a čekali na Godota, asi - mastím si ho tak 70kou, otevřený pívo, na sedačce spolujezdce tu načatou šestku piv - otevřený okýnko, muziku skoro na plný koule ... když jsem je zmerčil, sundal jsem jen nohu z plynu, ve zpětným zrcátku vidím, že vyrazili za mnou ... dal jsem blinkr a zastavil, než dorazili, vyndal jsem doklady ... když přišel jeden k okýnku, s baterkou, tak jak jsem byl rozjetej a rozšouplej (1300 km jsem jezdil s dvěma zastávkama na kafe a čůrání) s hubou od ucha k uchu, muzikou pořád na plný pecky, mu podávám doklady, zkontroloval je, posvítil na karton piva a říká, další už ale raději ne, herr Karl ... já říkám, jako že to je jasný - ja, natürlich ... zasalutoval s úsměvem a já vesele pokračoval v jízdě, s velmi dobrým pocitem, a jistotou, že si další pivo fakt nedám, i když normálně bych ještě nějaký asi skousl. Měj se fajn, příteli R^:-)

3 0
možnosti

Mám podobné zkušenosti.:-)R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS