Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D23i65t11a 57J19a61r43o61š60o51v79á 4327223974208

R^ Když jsem před časem shlédla tento dokument, tak mi začalo docházet spousta věcí... Měl by si spustit každý občan který hodlá vyrazit k volbám, nejen k prezidentským. !!

+1/0
1.4.2017 14:09
Foto

K40a11r25e70l 89Á62b45e43l37o84v42s68k58ý 7459230683282

Zdravím Dito, a děkuji za komentář. R^

0/0
3.4.2017 23:35

J98o24s91e33f 82H26e44j44n81a 2734880266586

Studuji váš text a přemýšlím o něm. Pokud jde o ty chyby,nejen soudruhů, byly, jsou a budou. Ovšem těší mne trochu, že žiju v zemi, v níž komunitéuž nesmějí oficiálně rozesílat "stranické hodnocení nestraníků." Na mne kdysi jedno přišlo a byl to dokument zcela oficiální, ač přísně tajný. Taková pololegální pavlač! Kdyby jenom tohle bylo zrušené, jsme svobodnější!!!R^

+1/0
31.3.2017 10:43
Foto

K14a72r41e34l 34Á63b80e19l80o32v76s32k72ý 7729760913832

To těší i mne, i když to podstatné asi je ono "oficiálně" - také jsem něco podobného zažil, a nejednou, podobně jako asi velká většina lidí, kteří se netajili svými postoji k režimu - ovšem u mne to bylo nevýznamné a občas jsem se to díky té "pavlači" i dozvěděl ... pochybuji však, že to bylo tajné, doba byla taková, a já věděl proti čemu a komu stojím ... a důležité to bylo taky asi jen pro mne, v důsledcích - začalo to nemožností studovat, pak vojna - tam to bylo tuším po třetí, kdy jsem se oficiálně dozvěděl o "průvodním hodnocení", které mne provázelo - a byl jsem taky upozorněn, že mne předělají, abych si jako nemyslel, že to bude snad naopak - velitel, který mi toto sděloval - skončil fakt bledě - v Bohnicích nebo Dobřanech, už nevím přesně - no, neměl mne dávat do strážní služby, na bránu - chudák, byl jediným velitelem bez vysokoškolského vzdělání, a tohle byl jeho konec - ale to by bylo na blog, a není vyloučeno, že to jednou sepíšu, ani nevím, jestli by tomu někdo dnes věřil, ale bylo to tak, já jen ještě dnes vidím ten jeho ksicht, kdykoliv si na to vzpomenu - když po dvou hodinách od vyhlášení poplachu v půl páté, ho konečně našli v důstojnickém klubu kde se "pelešil" se svým řidičem a když se dostavil do kasáren a já mu na bráně salutoval ... kolona připravená k výjezdu, měla stát do 45 min. od vyhlášení poplachu - PVOS velitelství a poplach byl ostrý a byl u toho ruský generál - chtěli mu tuším ukázat, jak jsme skvělý - no, to posrali. Několik lampasáků degradovali, můj velitel už nebyl velitelem roty, jak jsem se dozvěděl mnohem později, a to vše bylo to pár dní před koncem vojny.

Konec konců ti lidé jsou stále jedni a titíž, a šlapete-li jim na paty, nutně ne vědomě, zametou s vámi podobně jako v dobách komunismu, o tom nepochybujte. Dozvíte se to samozřejmě jen tehdy, jdete-li proti "mocipánům", byť těm malým, místního či okresního formátu a kápnete-li na něco opravdu podstatného a důležitého - tedy pro ně. V podstatě, se nic moc nezměnilo.

0/0
31.3.2017 19:57
Foto

P25a47v82e60l 33H97o16l85u56b 1846799359182

Opět super článek, super názory, takže žádné překvapení... R^;-)

+2/0
30.3.2017 22:31
Foto

K87a55r27e78l 80Á69b37e34l21o58v87s19k28ý 7919240113192

Ahoj Pavle ... a díky za nákuk i komentář.:-)R^

0/0
30.3.2017 23:10
Foto

J53i67ř51í 96T58u51r43n96e79r 8738351475763

Zdravím, Karle, a posílám R^:-)

+4/0
30.3.2017 21:11
Foto

K78a10r82e71l 43Á30b15e93l91o16v64s59k14ý 7879930503152

DíkyR^:-)

0/0
30.3.2017 21:21
Foto

P16e91t83r 46B41u21r83i20a39n 8145824805108

Já dávám karmu. R^

+3/0
30.3.2017 20:11
Foto

K94a12r85e43l 79Á86b36e55l57o92v95s25k61ý 7609860473542

Děkuji, o tu mi vskutku nejde, ale každá podpora - především rozumné diskuzi a řešením, se cení a je přínosná. :-)R^

+1/0
30.3.2017 21:23

K62a48r56e74l 67D42u63f39e46k 4889974

Špatně jsem odkliknul. To bylo pro p. Kindla.

0/0
30.3.2017 17:24

K61a14r26e31l 22D90u21f62e73k 4699184

Jsou věci, kdy s vámi nesouhlasím a dávám vám to najevo. Zde s vámi souhlasím naprosto bez výhrad. R^

0/0
30.3.2017 17:23

J16o23s58e57f 97L87e31i79n59e95r 8727849507442

Zdravím, Karle.:-)R^

+2/0
30.3.2017 16:48
Foto

K34a34r36e68l 31Á13b42e97l37o92v53s76k73ý 7129690493332

Josefe, taky tak, a měj se moc fajn;-)R^

+1/0
30.3.2017 19:28
Foto

T73o83m54á42š 42V25o20d43v74á18ř66k38a 3123881297744

Dávám Vám Karle, velkou karmu. A to i za odvahu.R^

+6/−1
30.3.2017 16:43

S86l87a66v83o93m51í65r 74B17e84n65e13š 6312237280194

Jakápak odvaha?

On někdo někomu brání tady psát názory?

Bloger jako pan Ábelovský nebo kterýkoli jiný, nebo pravidelný diskutér, jako třeba já nebo kterýkoli jiný, se žádnému nebezpečí nikdy nevydávali. maximálně tomu, že jim jiní lidé napsali něco od plic (což mně se stává každou chvíli), ale to je přirozené riziko každého, kdo jde s kůží na trh.

Ani pan Ábelovský jako bloger, ani třeba já jako účastník diskusí, k tomu odvahu nepotřebujeme. Nehrozí nám žádné nebezpečí.

+5/0
30.3.2017 17:02
Foto

K20a72r98e10l 95Á11b91e18l26o34v56s94k74ý 7689350143342

Děkuju Vám Tomáši, a taktéž pěkné dny přeju. :-)R^

0/0
30.3.2017 19:29

J11i86ř24í 13K64i39n32d28l 2788347563597

Vy doma také máte dveře do bytu otevřené, aby tam mohl přijít každý kdo chce ? Proč, když letí český turista na dovolenou je mu prohlédnuto zavazadlo, je prohlédnut osobně. Proč ten, kdo k nám přichází, nepřichází oficální cestou. Tak jako turisté navštěvující cizí země. Proč tyto osoby, které k nám přicházejí nikdo neprohlíží nezjišťuje co jsou zač a odkud přichází. Proč už třetí generace těchto migrantů se nedokázala sžít s kulturou země ve které žijí a naopak stále požadají, aby jsme se přizpůsobili jejich kultuře.

+7/−1
30.3.2017 16:14
Foto

K16a21r61e88l 56Á28b39e88l28o78v84s94k57ý 7679680943692

... s dovolením, myslím si, že většinu odpovědí na své otázky znáte - tu zásadní jste si ale asi nepoložil, totiž kdo z rozdmychávání nenávisti a hysterie těží, a komu prospěje - a poslední, vyřeší nenávist a uzavírání se před tímto problémem, také problémy budoucnosti? Nebude to jen odklad?

+5/−4
30.3.2017 16:20

S10l48a59v60o78m30í35r 14B16e54n42e76š 6812267760454

Víte, jak by EU těm, kteří podle Vás těží z rozdmýchávání nenávisti, nejvíce zavřela ústa?

Kdyby ty problémy začala řešit buď sama EU, nebo alespoň vlády jednotlivých zemí, a to kultivovaně, avšak účinně.

Volba těch politiků, kteří se Vám nelíbí, je částečně způsobená absencí řešení odjinud.

Příměr: Proč dnes nekvete černý trh s potravinami? Inu proto, že na normálním trhu je masa, chleba, čočky, mléčných výrobků i ovoce a zeleniny naprostý dostatek. Proto šmelináři nemají šanci a neexistují.

Šmelináře nezlikvidoval major Zeman. Šmelináře zlikvidoval dostatek potravin na oficiálním trhu.

A obdobně: Kdyby tradiční politické strany konečně začaly řešit problémy Evropy, hned by vzaly těm, kteří se Vám nezamlouvají, monopol na tohle téma.

Není chybou Zemana nebo Orbána nebo Le Pen, že Merkel, Hollande nebo třeba Tusk přešlapují na místě.

Možná ten Zeman nebo ten Orbán, Fico, Wilders nebo Le Pen toho šikovně využívají. Ale oni té nečinností Merkelové pouze využívají. Nemohou za ni. Za nečinnost Merkelové může pouze Merkelová.

+7/0
30.3.2017 16:32

J57i19ř22í 93K16i27n50d95l 2248157313127

Ano, nelíbí sevám něco na současné emigraci a jejích projevech, tak patříte mezi ty, kteří rozdmychávají nenávist a hysterii. Prostě správný Evropan musí telerovat úplně všechno včetně chování těch, kteří nám jdou doslova po krku. Jsme přece tolerantní. Psal jsem už to mockrát, ale ještě jednou. Dan Schueftanaizraelský akademik, bezpečnostní expert a poltický poradce řekl :"Tolerance by měla skončit, tam kde někdo pod záminkou tolerance chce zničitsamotný princip tolerance. Chcete-li vypadat dobrotivě, nedivte se, že sejednou probudíte a zjistíte, že je příliš pozdě. Je přeci úplně jedoduché uzavřít hranice a pustit k nám jenom ty, co nám přinesou prospěch a budou přínosem. Zastavit přívod peněz neziskovým organizacím, protože ti, žijí z přílivu emigrantů a ti to podporují. Proč takový Izrael si do své země pustí jenom toho, koho důkladně prověří. Vy jako turista letící do Izraele jste už u nás v Praze podroben kontrole zavazadel a pak jdete před migračního úředníka, kterým vám předloží několik otázek a když se mu nezdají, jdete na osobní prohlídku .

+9/0
30.3.2017 16:42

J36i57ř78í 85K96i98n37d89l 2358837493727

....a když se mu nezdají vaše odpovědi

+2/0
30.3.2017 16:43
Foto

K95a22r46e62l 17Á59b10e57l55o10v63s81k96ý 7629450723982

... ne tak docela, když mluvím o lidech rozdmychávajících nenávist a hysterii, mám vždy na mysli konkrétní politiky a lidi, i zde na blogu - jsou to jen určité typy lidí, a já nemám vůbec problém s lidmi, kteří mají svůj, byť opačný názor - mluvím o těch, co dělají přesně to co popisuji a mohu je klidně jmenovat. Jestli to dělají jiní, to neumím ovlivnit ani posoudit, ale jsem naprosto přesvědčen o to, že ti co rozdmychávají onu nenávist a mnohdy i hysterii, lžou a označují ty s opačným názorem jako neomarxisty, vítače, sluníčkáře - vždy s posměšným a negativním úmyslem, nebo je dokonce označují jako ty, co mohou za situaci a pod. - tedy je to přesně naopak, než jak to oni tvrdí, tím jsem si naprosto jist. Vystupuji proti nim od začátku a tedy vím, kdo si s tím nejen začal, ale kdo je tím, kdo rozděluje společnost. To že oni nestydatě lžou, pro mne není žádné překvapení, jejich charaktery jsou zjevné podle mnoha maličkostí.;-) A jedni jsou ustrašení a hyteričtí a ti udávají, bonzují, nechávají mazat jiné názory, či nesouhlasné reakce a jiní, ti jsou naopak agresivní, a napadají každého s jiným názorem, snažíce se z něj udělat hlupáka - nevidím jediný rozumný důvod, proč těmto lidem ustupovat a nebo je tolerovat, a nemám žádný problém, řídit se heslem jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá ... a klidně i mnohem razantněji. Co se Izraele týká, ten je v trochu jiné situaci, obklopen nepřátelským světem, kdy se mnozí veřejně vyjadřují o nutnosti jeho zničení - to ovšem nelze aplikovat na imigrantskou krizi a pomoc lidem v nouzi. Pokud ovšem někdo věří spiklenecké teorii o řízené islamizaci Evropy, je těžké se s ním o tom rozumně bavit.

+1/0
30.3.2017 21:12

J33o84s61e57f 70L49e34i47n90e47r 8587819317672

Vždyť je to nesmysl. Každý, komu se povedlo přelézt železnou oponu, se ocitl v

cizině nelegálně. Teprve s žádostí o azyl, byl jeho pobyt legalizován.

+4/−1
30.3.2017 16:46

J12i98ř87í 25J35i72r21o24u25d21e50k 8756339414424

Jste ovšem o více jak čtvrt století pozadu:-( A že většina našich emigrantů se dokázala ,,začlenit", na to jste také pozapomněl:-/

+5/−3
30.3.2017 16:58

J30i62ř43í 14K40i38n26d17l 2198557223417

Také, když naši emigranti přišli na západ, nepožadovali jiné bydlení, nepožadovali luxusnější oblečení, nepožadovali více peněz. Spali v místnosti, kde spalo několik osob a dělili se s nimi o jedno WC a koupelnu. Jedli to, co jim dali a byli rádi, že jsou svobodní. Také museli jít na pohovor, kde se důkladně zjišťovalo, co jsou zač a proč chtějí emigrovat.

+4/0
30.3.2017 18:18

J49i13ř13í 94K27i40n64d32l 2888617733387

Protože se nemohl legálně do SRN dostat. Vždť vězení zvané ČSSR nebylo možné legálně opustit. Kdežto oni tu možnost mají a to je ten rozdíl. Kapišto ?

+3/0
30.3.2017 18:13

S56l53a78v56o13m71í90r 93B59e92n67e80š 6282597600734

Já pořád nechápu, co například chcete dokázat tou evropskou jednotou.

Ona je jednota a jednota. I ve sněhové vánici lze zachovat chladnou hlavu a jednotně jako celá skupina jít k nejbližší horské boudě, kde čeká záchrana, ale také lze jednotně jít do lavinového pole, kde čeká smrt.

Jednota je hezká věc, ale sama o sobě nic neřeší, pokud není dobře nasměrována.

V západoevropských městech dochází k vytváření no-go zón. Jak tohle chcete vyřešit nějakou jednotou? Když samotní švédští policisté přiznávají neschopnost řešit problémy kriminality migrantů ve Švédsku, tak co s tím má co dělat jednota Evropy? Ty problémy si buď vyřeší Švédové sami na místě, nebo je nevyřeší nikdo.

Já zatím nevidím, že by Evropa své problémy řešila. Tak o jaképak jednotě mluvíte?

Přeci nejprve každý fotbalista musí na sobě pracovat sám a teprve potom může dobrý trenér z nich vytvořit jednotu, tedy dobrý fotbalový tým. Na co by Vám byla jednota jedenácti chlapů, kteří by místo trénování chodili jednotně do hospody?

Současná Evropa mi připadá, jako že západoevropské země místo na trénink chodí do hospody. Je potom ten, který s nimi do putyky nechodí, trhač party, nebo je to naopak správně uvažující člověk, který sám nic nezmůže, protože zůstává v menšině, avšak přesto má pravdu?

+6/0
30.3.2017 15:47
Foto

K81a79r16e78l 59Á79b74e22l18o55v57s92k75ý 7209240673872

To, že cokoliv nechápete, je myslím jen vaše vina - a jen vaše omezenost.

0/0
3.4.2017 9:27

Z15d56e86n59e69k 14Z46a64m27e80c56n44i31k 3754671799903

při vší úctě, mate pane autore ve svém blogu několik, alespoň mnou napadnutelných tvrzení :vámi proklamovaná jediná šance- nikdy není jediná šance. jednota a trvání na svých hodnotách? opakem je individuální přístup a ty hodnoty máme každý jiné.

postupné řešení situace? už jste se setkal s takovým přístupem? odkud hrozí skutečné nebezpečí? také toto vidíme každý jinak. ale hlavně: já nechci "přesouvat řešení problému na další generace - naše děti, já ten problém chci řešit v zárodku - migrace, kolektivizace formou vlády mnou nevolených představitelů EU

+2/0
30.3.2017 15:38
Foto

K49a18r55e94l 77Á76b77e65l47o56v23s97k27ý 7499770983922

... chcete tvrdit, že nikdo vůbec nic nedělá? Můžeme se bavit o chybách, o přespříliš aktivních hlupácích, o nevolených komisařích, nesmyslech atd. - ale tvrdit, že se nic nedělá, je totální blbost. Existuje spousta důkazů, že se toho dělá poměrně dost, a to i přesto, že ne vše jde hladce a bez problémů, a nebo taky vůbec ... zjednodušovat to jen na pouhou kritiku a hledání viníka, nejlépe jednoho - Merkelová, Junkr, Tusk atd. - u nás v minulosti např. Kalousek, který mohl úplně za všechno - je nejen zhovadilost, ale především zbabělost. My nic, my muzikanti. A EU dobrá jen když z ní můžeme vyluksovat prachy, jen probůh po nás nic nechtějte - vypočítavost! Nic víc, ... nebudu pokračovat, bych se asi nasr.. Rv:-/

+1/0
30.3.2017 23:20
Foto

D22a13l73i24b21o75r 68B23a42r97t27o77š 5854780897239

radost z úspěchů ISIS má nejvíce ten, kdo je vyzbrojuje a kdo jim tyto činnosti naplánoval a kdo je trénoval....

+4/0
30.3.2017 15:29
Foto

K84a69r15e22l 91Á37b79e18l92o31v56s32k66ý 7109410773452

... myslíte Saudy? USA? nebo ... já to nevím, co vím, že situace v těchto zemích je velmi nepřehledná, a navíc se v čase mění ... zrovna včera jsem koukal na skvělej film z prostředí tajných služeb a islámského terorismu, a přestože se jedná pouze o film, nikoliv dokument, je z něj zcela jasné, že situace není jednoduchá a že za terorismem, nestojí magoři a imigranti, ale mnohdy vzdělaní a bohatí lidé, mající své zájmy a někdy i z řad těch, kteří třeba v minulosti spolupracovali například s tajnými službami některých zemí, také obchodníci se vším možným, nejen zbraněmi a podobně, ... prostě že mnohá jednoduchá opatření, jsou a budou k ničemu - když se například teroristé a s nimi i výbušniny např. pohybují v diplomatických kruzích či kufřících a podobně - takže postavme plot, zabraňme imigraci lidí postižených válkou, ale terorismu to opravdu nezabrání, což je evidentní i z útoků v současnosti ... to, že se i někteří imigranti nechají zradikalizovat či zatáhnout do této hry, je samozřejmé, ovšem jádro problému je zcela jinde.

0/0
30.3.2017 15:50
Foto

D38a63l64i16b75o38r 42B85a80r45t77o60š 5864610777329

tak jako se říká za vším hledej ženu..tak na mezinárodním poli je to vždy..za vším hledej zdroje a peníze a moc a nadvládu..... Saudové té nadvlády moc nemají, moc také nemají..jen peníze.....Ten plot se musí postavit kolem celé EU,,,,,,,aby nemusely být ploty mezi jednotlivými evropskými státy

Migrace je uměla vyvolaná a uměle medializovaná množstvím.....jeto jen manipulace..tito lidé byli jen zneužiti pro "vyšší" cíle světovládců

+2/0
30.3.2017 17:04

J84i41ř78í 72K85i11n84d32l 2648307883287

Ježíš marja pane Bartož to je jak z Tribuny blahé paměti. " vyšší cíle světovládců " To ;-Djsou perly.

0/0
30.3.2017 18:25

J45i56ř41í 66K49i42n56d25l 2358167193417

Pardon Bartoš.

0/0
30.3.2017 18:26
Foto

D71a36l20i91b11o56r 16B69a78r98t81o67š 5614150587379

nejsem háklivý na překlepy ale jsem zoufale háklivý na hloupost

0/0
30.3.2017 18:37
Foto

K77a41r50e54l 49Á24b49e34l13o20v21s54k14ý 7629960773322

... s tím nemám problém, myšleno chránit vnější hranice EU a to tak, jak to nejlépe jde, a třeba někde i plotem... viz Maďarsko a Balkánská cesta, měl jsem možnost vidět, jak to na této hranici funguje ... mluvit s lidma, co tam žijí, například - tuším jsem se už někde zmínil, ovšem s tím jak jste to napsal nemohu souhlasit zcela - píšete, že migrace je uměle vyvolaná, někým s "vyššími" zájmy, a říkáte jim světovládci - no, myslím, že je to ještě o něco složitější na jedné straně a o něco jednodušší na jiné ... Arabské jaro, které stojí na počátku té šílené současné migrační vlny, je dílem koho? Světovládců? Bez toho, že by lid těch zemí chtěl sám nějakou změnu? To je ono zjednodušení, řekl bych - a na druhé straně, míníte těmi světovládci koho - Bilderberg - nebo nedávno zesnulého Rockefellera, jeho otce, nebo Sorose ... a jejich nadace či neziskovky - nemám jasno, koho přesně tím myslíte? Nadnárodní společnosti? Nebo koho vlastně, aby tedy bylo zřejmé, o čem je řeč. V jednom máte pravdu, o moc, peníze i zdroje, jde zcela jednoznačně - o ty ale může jít z různých důvodů.

0/0
30.3.2017 21:21
Foto

D47a10l59i89b91o31r 18B24a29r48t46o74š 5734150437829

celkem souhlas, jen si myslím, že o moc, zdroje a peníze jde vždy jen z jednoho důvodu

0/0
30.3.2017 21:53
Foto

K29a46r93e65l 64Á90b57e85l84o87v89s45k60ý 7649260123142

... i zodpovědní politici (samozřejmě v rámci toho jací jsme my lidé, náš vlastní prospěch tak nějak k tomu asi vždy patří) mají nebo mohou mít upřímnou starost i o to, aby lidé měli dostatek zdrojů a stát peněz na to potřebné, stát moc - třeba jen nad vlastním osudem a bezpečím, nebo? Já vím ... raději to nechme být :-) ... ideální stav věcí veřejných prostě neexistuje a nikdy existovat nebude, nelze vyhovět všem, jde o snahu se mu trochu alespoň přiblížit, navíc je to každodenní snažení, a někdy se daří více, jindy méně, dle věcí, které třeba nemáte zas až tak velkou moc ovlivnit - u všeho, jde vždy o míru, a já mám pocit, že míra strachu, hysterie, xenofobie a z toho všeho plynoucí nenávisti, už je za čarou a je velmi nebezpečná, to je celé. A proto je potřeba se jí dle mého názoru také rázně postavit. Ti co rozeštvávají lidi proti sobě, škodí společnosti, ať už jsou to teroristé nebo ti co reagují tak, jak popisuji.

Jednoduchý příklad, když jdou lidé do kina, třeba na Titanik, jasně vědí, co dělají a jací jsou ti lidé, kteří vyvolávají hysterii a strach (a to i přesto, že zkáza je nevyhnutelná, což v našem případě je holý nesmysl) - a když pak dělají v reálné světě sami to samé, už jim to tak jasné není - tedy pro ty co se chovají tím způsobem. Ale pro mne ano, není mezi nimi žádný rozdíl. A o ničem jiném má vyjádření a články nejsou.

0/0
30.3.2017 23:10
Foto

D45a23l15i98b46o84r 19B42a39r29t75o13š 5594390157769

1) je celkem nerozhodující jestli jde o bohatství do své vlastní kapsy nebo i do kapsy svých lidí....vždy jde o to jak uzmout tomu druhému....a podstatu hledejte v evoluci, tedy v tom jak jsme my lidé evolucí vyformováni....a co pro nás majetek znamená..a porovnejte to např. s veverkou, která si dělá zásoby na zimu....my si děláme zásoby i pro příští generace....protože nesbíráme jen oříšky.

2)Ano ideální stav věcí veřejných neexistuje, naprostý souhlas, jde vždy jen o to, jak se nám podaří a na kolik se nám podaří s e k tomuto stavu přiblížit a přitom si neublížit někde jinde....

3) Ano, protože v kině je to většinou velmi názorné a jasné a hlavně jsme to již viděli ve starších filmech....ale realita života má nekonečné množství forem projevu a lidé obvykle nevidí PODSTATU ale právě jen tu formu projevu a proto je jim život většinou JEDNA VELKÁ NEZNÁMÁ...zatímco filmu celkem rozumí.....i zde máte pravdu..jen ji říkáme oba dva jinými slovy...

0/0
31.3.2017 8:13

J70i83ř25í 12K21i67n55d52l 2728147143407

Nejvíce zbraní má ISIS z Ruska. V současné době Rusko vyzbrojuje Hizbaláh a to je důvdod proč Izrael bombarduje v Sýrii. Bombarduje tam konvoje naložené ruskými zbraněmi. To je také důvod, proč Netanjahu létá do Ruska za Putinem. Chce, aby Rusko přestalo vyzbrojovat Hizbaláh a tím narušovalo rovnáhu sil v této oblasti.

0/0
30.3.2017 16:03

J71i63ř63í 31J43i69r37o90u38d83e82k 8606839334344

O vyzbrojení ISIS by bylo lze diskutovat. Jistě jsou mnohé zbraně rus. provenience, ale zdaleka ne všechny. Mnohé pocházejí i ze zásob a výzbroje států, kde působí. O tom, kdo co financoval a financuje je též mnohé známo. A nikdy to nebylo jednostranné.

+2/0
30.3.2017 17:07

J71i80ř82í 35K58i83n68d88l 2798117983917

Pokud jste starší ročník, tak jistě se učil o doktrině " Podpora osvbozeneckého boje na celém světě" Tahle doktrina znamenala, že státy Varšavské smlouvy poskytovaly v rámci této doktriny vojenskou pomoc státům, kde byla reálná šance, že se tam uchytí komunismus,

0/0
30.3.2017 18:28

J77i66ř61í 35J41i80r78o69u75d65e53k 8686889114244

Jsem ,,poněkud starší ročník". A proto i pamatuji vývoz ,,zboží" i od nás, které bylo ,,deklarováno" jako šicí stroje, což, ač utajováno, bylo mnohým známo;-) Ovšem mnohé státy blízkého východu byly vyzbrojovány ,,oběma stranami", a to velice. A to přetrvává stále. A tak v mnohých z nich se setkávají zbraně i munice různých proveniencí i v jejich armádách. O ukořistěných ani nemluvě;-)

+1/0
30.3.2017 19:25

J48i86ř11í 63K27i87n42d83l 2708897783547

Pokud vvypukla válka v Koreji, jaké tanky, děla, letadla tam létala ? To samé ve Vietnamu, Iránu, Iráku, Libii ve válce proti Izareli ve válkách v Africe. Nebylo to náhodu zbraně dodané SSSR a Varšavskou smlouvou ? Kdo dodával semtex teroristům po celém světě ? Nebylo to náhodu ČSSR. V USA vývoz zbraní podlehá souhlasu kongresu. Kongres nepovolí vývoz do zemí, které ohrožují své sousedy a do zemí, které podporují teroristy a tyto zbraně nesmí přepouštět dalším zemím.

0/0
30.3.2017 19:52

J55i13r73k82a 30B43r77u59n33n75e58r 4508792159627

V úterý se nakládalo do Iráku, ve středu do Iránu.

+1/0
30.3.2017 19:54

J57i15ř37í 23K45i57n69d30l 2128777463817

Pane Brunner, když vypukla válka mezi Irákem a Iránem, tak zprávy z války přenášela naše televize v té době. Tam jste jasně viděl, co jednotlivé armády používaly. Mně třeba v té době, velmi zaujalo, že jedna z armád používala armádní vozidla z NDR značky Robur. Když vypukla šestidenní válka, tak Egypt používal raketomety ruské výroby na vozidle Praga V3S.

0/0
30.3.2017 20:31
Foto

D14a44l82i90b45o62r 36B32a66r12t82o32š 5354210507899

AHA.... a proto tam i bombarduji Rusové a i Američani .. máte poněkud zvláštní soubor informací

Především jde v Sýrii o plynovod, který chtěly prosadit USA a Asad to nepovolil...a celé je to o penězích......

+2/0
30.3.2017 17:08

J71i37ř60í 83J22i34r84o78u42d75e42k 8966859814704

To je jen zlomek ve vysokých hrách, ovšem nikoli patriotů:-/

0/0
30.3.2017 17:20



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.