Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Hezky napsáno a fotky černobílé mají svoje kouzlo.

0 0
možnosti
MP

Tedy Karle, ty fotky jsou parádníR^. Já mám rád atmosféru předměstí (ty dnes už, bohužel, mizí) a ta Vaše první fotka tam tak nějak patří. A ten jezevčík na nebi;-) na téže fotce, fakt perfektní. Díkjy a karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Miroslave ... se musím podívat, jsem si ani nevšiml:-)R^ A i Vám přeji pěkné dny.R^

0 0
možnosti
MJ

Jsem se u Vás uklidnila, Karle. Také jsem teď zažila tichá jitra,(ostrůvek v oceánu z toho rovnou do Prahy a připadala jsem si jako v blázinci...Díky za krásné fotky a hudbu.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, tak to jsem rád, Magdo:-) mějte se moc fajnR^

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že mi Tvůj blog neunikl (nějak nestíhám:-/) Karle. Krásné fotky, krásná brána do samoty, do kliduR^

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, tak to jsme dva Petře, jsem na tom podobně.;-) Dík za nákuk i palec, a přeju krásná poklidná rána:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jo, blues je život.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, moc rád Tě tu vidím:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkný "virtuální svět", Karle. Opět Řecko? Ty černobílé fotky mají pěknou atmosféru, leč bohužel (v mém případě) - musím zpátky do reality: back to the dirty town...:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

To asi všichni, Pavlo - a ano, je to opět Řecko, ale v tomhle případě to není vůbec podstatné, si myslím ... tohle wokno navazuje volně na předešlý článek, a dík za nákuk a pěkné dny vinšuju, i v reáleR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju a i Vám Jitko přeju pěkné dny. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, pěkné dny přeji:-)R^

0 0
možnosti
JL
Foto

Zdravím, díky ... napsal jsem Ti :-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS