Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten poslední motýl je batolec, myslím. Můj oblíbený.

0 0
možnosti

D76a67v46i12d 41V32l35k

21. 5. 2017 9:09

super sexy blogR^

2 0
možnosti
Foto

dík :-) když tě tu vidím Davide, napadá mne natočit sexy vlog (videoblog) - tak třeba někdy příště;-)R^

0 0
možnosti

Miluju blogy wo ničem... (pro mě ovšem o všem...).A ten Tvůj je radost pohledět!

3 0
možnosti
Foto

Tak to je milé - děkuju moc, Magdo:-)R^

0 0
možnosti

Zdravím Karle a R^. Motýli - to je moje. Vřetenuška, bělásek, batolec, nádhera:-).

3 0
možnosti
Foto

... píšu si;-) zdravím Miroslave a díkyR^R^ no vida, batolec :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já ráda "šmíruju", co se děje v trávě!R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravím;-) a díky za nákuk, palčák i sluníčkaR^ A jinak tedy, asi máme každý něco, co rádi "šmírujeme" - co se trávy týče, asi horší je ji slyšet růst. ;-D

1 0
možnosti
Foto

...ááá, maskovaný entomolog-lepidopterolog převlečený za herpetologa.:-)

Zdravím, Karle.:-)

1 0
možnosti
Foto

;-)R^ Zdravím Jiří ... příště to prohodíme, možná - hlavně nebejt za ichtyla - nemá nic společného z ichtyologii, myslím ;-D

0 0
možnosti

Pěkný, čumící fotoblogV - motýlů není nikdy dost!R^

(ta poslední věta je i mým přáním při pohledu do parlamentu:-))

Kájo, pěkný víkend!

0 0
možnosti
Foto

... že ty si Maruško neviděla stěhování monarchů, přiznej se ;-D Díky, zdravím;-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS