Diskuse

woknoviny ... SOS - sosáme

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Parádní spojení krásných fotek a hudby! Pérex přeprán...;-D

1 0
možnosti
Foto

Pěknej násoska! Ten motýl, myslím, ne ty, Karle.:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-D No jo Pérex... Krásné fotky a hudba vždy zvednou náladu! R^

1 0
možnosti
Foto

Díky .. a díky Dito R^ - vypůjčil jsem si bez dovolení;-) snad to nevadí:-)R^

0 0
možnosti

K-ábele, ten zelený žluťásek se ti faktys povedlR^ A barva květiny úžasná, bodejť by ho nepřivábila, o vůni jistě není třeba pochybovat:-)

Už jsem se lekla, že ses ztratil. Tak se měj moc fajn!V

1 0
možnosti
Foto

Díky ... já se ztrácím a opět nalézám celkem pravidelně a "normálně" ... podobně jako připojení, Marie - se měj taky moc fajn;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tedy žluťásek na buganvilii, to jsem ještě neviděl.R^

1 0
možnosti
JL

Člověk se nemůže té lila dostatečně nasosat, natožpak insekt.:-)

Zdravím, tě Karle. Při té hudbě, jsem si vzpomněl na na film, New Port Folk Festival a

pro mě památnou větu: ''.''Blues, to není žádné trdlování, dnes ráno jsem o tom mluvil s farářem.'' Měj se pěkně.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Josefe:-) ... no bodejť, nejsme přeci žádný mladý trdla;-D - ;-)R^ Měj pěkný dny!

1 0
možnosti