Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J58a97r51o41m37í62r 52P21e62t20ř13í81k 6194331829808

Víte, proč u nás nikdo nezastřelil novináře typu Politkovské (a vůbec žádného)? Inu proto, že takové Politkovské by tady nikdo neotiskl ani čárku, takže by ji nikdo neznal a následně nemusel střílet. Svobodně si psát co ji napadne totiž Politkovské a další mohou psát pouze v tom zlém totalitním Rusku, ne v západních demokraciích a u nás už naprosto ne. Takový zlobivý novinář by byl promptně vyhozen ze zaměstnání (nebo i z tohoto blogu). Ještě ze začátku 90. let, kdy zde jakási ta svoboda slova existovala, se řešili neposlušní (nepohodlní) televizní moderátoři tak, že pan prezident či jiný politik zvedl sluchátko a řediteli televize (šéfredaktorovi) nařídil, aby si tam udělal pořádek, jinak poletí on. Bylo to jistě humánnější řešení, než zastřelení - ono zastřelit Bubílkovou by bylo na naše poměry přece jen hodně hustý.

Takže zastřelení novináři v Rusku svědčí, ač se to Ábelovským jakkoliv nezdá, o tom, že tam pořád ještě svoboda projevu je. Na rozdíl od Česka, kde se pouze vyhazují

Havránci a mnozí jiní z blogů, o čemž se samozřejmě nikde nepíše.

0/0
16.6.2017 16:10
Foto

K31a68r15e42l 86Á39b64e94l45o93v16s24k22ý 7489790683312

;-D ... co k tomu asi lze dodávat? Zastřelit Bubílkovou, a proč by to kdo dělal? ... vyhazují z blogu ??? Havránek a mnozí jiní?;-D Pane Petříku, vy jste ještě větší srandista, než jsem kdy předpokládal ... ;-DR^

+1/0
16.6.2017 16:31
Foto

J48a57r45o59m74í59r 70P18e44t18ř17í67k 6864361489838

Zkuste najít Josefa Havránka v seznamu blogerů, zda jsem srandista nebo ne.

A mohu uvést řadu dalších, kteří nepsali podle mainstreamových not.

0/0
16.6.2017 17:13
Foto

K22a34r16e48l 77Á87b29e43l56o95v43s56k38ý 7989240393442

... je mi líto, ale vy ev. opět nic nechápete;-)

0/0
16.6.2017 18:27
Foto

J60a70r75o47m31í55r 18P43e34t51ř30í56k 6364581669678

Zatímco Vy chápete všechno, akorát se neumíte vyslovit k příspěvku, na nějž reagujete. Místo toho jen napadáte a urážíte! To dělají lidé, kterým schází argumenty.

0/0
16.6.2017 18:42
Foto

K40a98r23e73l 30Á52b60e38l12o12v78s26k24ý 7799450923762

... zde je řeč o novinářích, kteří byli zabiti, a vy na mně jdete z Bubílkovou a Havránkem ... k čemu se mám jako vyslovit?;-DRv

0/0
16.6.2017 20:09
Foto

J33a35r65o72m46í90r 77P96e14t53ř45í97k 6854301469758

"K čemu se máte vyslovit? K tomu, co jsem napsal, že u nás není nutno novináře nechat zabíjet, protože u nás takoví novináři nedostanou možnost napsat ani čárku. To na rozdíl od novinářů v totalitním nedemokratickém Rusku, kteří mají možnost si psát, co chtějí.

Kdo je tady nechápavý? Asi ten, kdo nerozumí textu.."

0/0
17.6.2017 9:21
Foto

K88a97r10e10l 65Á23b17e19l46o44v28s75k91ý 7289530163362

... ztráta času, pokud nevíte sám a věříte tomu co jste napsal a píšete i v blozích, je to asi marné;-)Rv

0/0
19.6.2017 16:30
Foto

M79i12r32o10s93l92a17v 44M75a25c97e25k 5391265810422

hloupé, chaotické, nesrozumitelné

+1/−5
15.6.2017 21:42
Foto

K49a35r81e44l 92Á21b19e27l56o35v11s71k11ý 7159840103382

... a jste si jist, že je to vina autora, že tomu nerozumíte, že vám to připadá chaotické a hloupé - já si to nemyslím, myslím, že je to vaše kolo(toč);-DRv

+4/−1
15.6.2017 23:06

N71o16v27o24s74a93d 14M91i65r89o97s19l93a16v 9288459438519

..a není??

+1/−2
15.6.2017 21:25
Foto

K92a71r70e43l 67Á92b14e53l67o91v44s43k69ý 7399970853672

Podle údajů Committee to Protect Journalists (Komisena ochranu novinářů) bylo v Rusku mezi lety 1996-2017 zabito 56 žurnalistů.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/novinare-je-treba-likvidovat-rekl-zeman-putinovi- atd.

Myslíte si, že něco podobného je dokladem o demokracii?

0/0
15.6.2017 23:03

J20i64ř27í 74Ř40e76z51n36í30k 4212182613285

Budete se divit, ale ano. Protože kde jinde by se mohl najít tolik statečných novinářů, kteří by věřili, že jejich psaní může mít smysl. Vemte si třeba Československo let 70- a 80. let, tak tam snad nezemřel ani jeden novinář, chcete tvrdit, že šlo o demokratický stát?

+1/0
15.6.2017 23:23

J82i36ř67í 62J90i37r66o37u47d33e20k 8306359224564

Omyl. Jeden zemřel (novinář z RP), když spolu s jedním esenbákem nejprve vybrali spořitelnu v Holešovicích. A ten esenbák, ten se tuším zastřelil sám:-(

+1/0
15.6.2017 23:28
Foto

K31a29r67e20l 18Á48b18e80l26o76v62s93k29ý 7169460813942

... no, já se divit nebudu; dost dobře si umím představit, jak je něco podobného možné - něco podobného je možné pouze v Rusku a po rozpadu Sovětského svazu, tedy v takové míře; v bývalých satelitech a tedy i u nás, se vyskytly obdobné případy, nebo pokusy, spíše ojediněle - má to co dělat spíše s právním státem, který k demokracii patří - a souvisí to právě s přechodem k nim, tam kde se to nepodařilo, tam umírají novináři nadále, ti kteří šlapou na paty zločincům, mnohdy podporujícím právě nedemokratickou vládu či autokratický režim, který je chrání ... v česku kvůli ideálům, nikdo umírat nebude, to vám vysvětlovat snad nemusím - pravděpodobně i proto, máme to co nyní máme:-/

+2/0
16.6.2017 9:19

V90o48k18o18u74n 17V47l69a28d39i71m40i16r 8532148649948

V zemi kde zitra znemena jiz vcera chapou vse jinak. Moc se mi libily ty nazvy sovetskych kolonii s pridavkem lidova, demokraticka ci socialisticka republika. Diktatury ktete s demokracii, lidem ci socialismem nemely absolitne nic spolecneho. Cine a severni koreji to zustalo dodnes, a uz nevim, cim se ted zrovna pysni Kuba.

+3/−1
15.6.2017 21:14

M14i11r52o96s53l79a74v 54B50u85č38e43k 6473313101514

Rusko je zemí naprosto předurčenou k blahobytu ! Mají vše - od surovin, po plodnou zemi, moře ... Letos budou slavit 100 let, (1917). Otázka zní, kolik kýblů písku je třeba ještě vhodit do soukolí, aby to nejelo ? Evropa - svět - naše domácnosti, by měly být doslova zaplaveny oblíbeným a levným zbožím. Kde je ? Naši Komunisté shořeli na dvou pilířích - 1) Pošlapávání občanských svobod , 2) Permanentně nefunkční ekonomika - (40 let reforem). U Ruska možno dodat 3) Přeskakování historických epoch, hluboce vrytá viza zahleděnosti do dob bývalých ... Fakt, zajímavá země ! :-)

+7/0
15.6.2017 18:18

V24o39k85o13u48n 56V21l29a50d88i18m45i49r 8192338589398

Levne zbozi neni vse, toho je vic nez dost z vychodni Asie. A o kvalite z Ruska jsem jeste nic neslysel. Snad jen ten kaviar Malosol. Kdysi pomerne drahy a oblibeny Krymsekt nahradilo jakesi vino s bublinkami stejne kvality jako ty nejlevnejsi sekty. Spotrebni zbozi zaostale a poruchove, ruske hodinky nabizene v Praze na kazden druhem rohu prestaly po pul roce jit, a auta, ta se uz asi nevyrabi. Nebo nevyvazi. pred par<lety jsem si chtel na vystave ve Stuttgartu prohlednout tu novou Ladu, udajne s motorem od Porsche. Sedacky nedozasite, packy blinkru ci svetel mely takove otrepy, ze jsem se o ne porezal.

Maji jeste mnoho k dohaneni.

0/0
15.6.2017 21:10

J34o11s45e38f 96L47e68i43n62e34r 8317199367792

Ano, s tím souhlasím. Rusko by mohlo být tak někde na úrovni Kanady, kdyby

tuto zem spravovali schopní lidé a nikoli politicko-náboženské režimy.

+3/0
16.6.2017 9:15
Foto

T18o71m88á90š 24V27o60d56v57á88ř33k56a 3633701397154

Šílené je na tom, že to nikomu nevadí... máte pravdu Karle. Karma.

+7/0
15.6.2017 18:03
Foto

K41a61r79e13l 23Á29b64e23l27o90v27s69k84ý 7319890193232

Díky, ... no, minimálně desítkám tisíc Rusů, to vadí. A mnělo by i nám, tím spíš, že zde existuje velká skupina lidí, kteří by v takové "demokracii" opět rádi žili. Zdravím. :-)R^

0/0
15.6.2017 18:53

J19i10ř73í 60J27i19r40o77u76d52e55k 8146509824974

Jak vidno, autorův široký horizont jak v ,,globálu", tak od jména k jménu je vskutku až neuvěřitelnýR^ Ovšem není sám, že. Před tak pětapadesáti až šedesáti léty tací byli díky svému ,,hlubokému uvědomění a přesvědčení" skvělými ,,bijci", jen v opačném gardu.Ovšem před pětasedmdesáti také. Nakonec, na takových stály všechny pilíře atˇ té, či oné doby;-) Tak jen tak dálR^

+5/−4
15.6.2017 17:57
Foto

K14a57r92e68l 39Á32b65e87l16o74v73s32k10ý 7909710363982

...já někoho biju, Jiří?;-) Jako sorry, že sem vás vytáhl z letargie:-) nechcete mi snad tvrdit, že Zeman není váš kůň, a podobné nesmysly, že ne. Třeba jako Heránek? Vaše obligátní expozé, jsem samozřejmě očekaval, takže nápodobně - jen tak dál.;-)

+5/−1
15.6.2017 19:02

J23i42ř54í 69J64i54r23o52u48d35e45k 8756189184754

Ne, Vy nebijete. Jen mlátíte. Prázdnou slámu, prokládanou bubáky:-P Jen člověk mysli mdlé může strašit návraty minulosti. Potažmo, někteří, účelově. Ovšem velice průhledně. A v tom se od té minulosti opravdu nelišíteRv

+1/−4
15.6.2017 19:58
Foto

K18a28r65e36l 38Á30b79e89l52o21v66s84k52ý 7869400863152

... jen člověk mysli mdlé, nevidí, jakou službu a s jakým přesahem, nám dělá Zeman, bych mohl opáčit - ovšem já chápu, že víra je v tomto jako láska, tedy že je slepá, tak to zkouším chápat;-)

+2/−1
15.6.2017 20:14

J26i56ř89í 17J37i37r48o13u78d26e89k 8966299214974

Vám Vaší víru, ale ani komukoli jinému, neberu. Stejně tak jako popletené pojmy. Tedy cit s pragmatizmem, vnímajícím realitu. Což ovšem u mě nehrozí. Těžko ovšem slepý může vidoucímu slepotu naočkovat, a že se snaží, že;-D Co se M.Z. týká, nikoho za něho vhodného nevidím. Proto jej nepovažuji za zlo, jako jakési jiné potencial. kývače, podpisovače a kladeče věnců, jako kdys ,,jistého Vencu"Rv Kdo, proč a za co jej upřímně nenávidí, to je také zřejmé. A jiní jim to ještě s gustem baštíRv

0/−3
15.6.2017 20:59

J65o97s23e80f 34L44e96i77n43e51r 8117589977682

Rusko, nikdy demokratickou zemí nebylo. Násilný přechod od jednoho samoděržaví k

druhému, zemi nikterak neprospělo. Otázkou je, co vůbec lze od Ruska očekávat?

Současná politika nasvědčuje tomu, že se vrací jakési retro, a že samotným Rusům

více záleží na pocitu velikášství, než na demokratizaci. Ale tak jednoduché to není.

Putin, pochopil, že může využít pravoslavnou církev k upevnění moci a že tradiční ruský nacionalismus ve spojení s pravoslavím, je to co na lidi platí. Ovšem Rusko, má ještě jinou tradici a tou je anarchismus. Pro nás kteří stojíme vně, je to těžko uchopitelné.

Závěrem, je těžké předpokládat jakou cestou se bude Rusko ubírat. Ovšem co se

týče našich fanoušků dnešního Ruska, kteří operují pouze rozbitím Unie, tak pro ty

žádné pochopení nemám.:-)R^

+9/0
15.6.2017 17:51

J69i64ř17í 47J39i59r60o27u67d79e90k 8276329594144

Rozbití EU je stejným nesmyslem jako předpoklad, že všude lze zavést tzv. demokracii tzv. záp. typu. Vše je otázkou času a vývoje, který nelze ani predikovat, ale ani příliš ovlivnit. Přání je jedna stránka věci, druhou pak realita. Dříve či později dojde, jako vždy docházelo, ke změnám, povětšině však cestami až krvavými. Jen naiva, či až jednostranně zaměřený fanatik to je schopen popřít:-(

+1/0
15.6.2017 18:08
Foto

K88a92r33e98l 67Á29b54e72l59o61v70s29k78ý 7569640363782

Ahoj, však já vím, že to není vůbec jednoduché - samozřejmě, jedna věc je jak píšeš, co s tím - protože je to určitě hodně složité - nejen díky minulosti, ale vůbec, rozloze a postavení země ve světě atd.; druhá pak samotné tvrzení Putina (asi si mnozí umí představit i mnohem horší varianty, včetně USA a EU, a Putin zkouší, co západ vydrží, co skousne, co mu dovolí a bude tolerovat; celkem umně, dlužno říct. Druhá věc pak je, kam já především mířím svým článkem, a to je jednoznačně naše prostředí, al to ty víš. Dík za komentářR^;-)

+1/0
15.6.2017 18:56

J50o44s18e60f 81L58e88i61n46e47r 8397429897172

U nás jsou dvě odstředivé síly na okraji politického spektra, kteří se vzácně shodnou. Jednak komunisté a na druhé straně národovci. Recept na to jak se

stát druhým Švýcarskem sice nemají, ale rádi operují tím, že budeme svobodní. Samozřejmě mají na mysli, že bez EU, jim bude snadněji prosazovat své vlastní cíle. Naskýtá se otázka a jaké jsou vlastně jejich cíle?

+3/0
15.6.2017 20:21
Foto

K21a46r72e53l 58Á77b58e39l49o25v91s57k84ý 7689400813692

:-)R^

0/0
15.6.2017 23:07

J12i53ř21í 76Ř87e50z52n17í43k 4432472313805

S tím Navalným jste vedle, jeho demonstrace byla povolená, ale on této příležitosti nevyužil.

+1/−3
15.6.2017 17:23
Foto

K24a39r68e54l 58Á81b15e13l16o58v29s20k94ý 7919680333732

... jsou tam aktivní odkazy, lze si přečíst ... já tam nebyl, jsem odkázán na veřejné zdroje - navíc je otázka, o které "akci" mluvíte - ta jedna byla povolená, kdy bránili údajně ozvučení prostoru, a proto se dem. přesunuli ... což lze samozřejmě vykládat různě, od povolení, až po nerespektování toho, kde to mělo proběhnout; a pak ta druhá, kdy byl zadržen už při odchodu z domu, na akci, která povolena nebyla ... tak asi tak;-)

0/0
15.6.2017 19:07

J30i31ř63í 76Ř37e88z77n40í33k 4952302463255

A na co potřeboval ozvučení? Kolegové ho mohli vyzvenout na ramena a mohl se umluvit. A povykládat demonstrantům, jak to mají těžké, že si budou muset založit vlastní agenturu k ozvučení. Vyzvat ke sbírce atd. Takovou příležitost si nechat utéci.

+1/−1
15.6.2017 19:42
Foto

K43a21r17e68l 11Á61b88e40l19o58v75s66k95ý 7939910653922

... aby ho bylo slyšet, třeba? Když už tedy takovou demonstraci, někde v koutě, kam nikdo nepáchne, povolili? Možná vás napadnou i jiné důvody, když si ty odkazy ráčíte přečíst.

0/0
15.6.2017 20:01

J58i83ř82í 69Ř23e26z66n13í86k 4502902243355

Pokud jsou řečník a demonstranti naladění na jedné vlně, tak slyší vše, i kdyby řečník neříkal vůbec nic v jejich rodném jazyce. Antonio Gramsci o tom má zajímavý postřeh.

A hlavně trpělivost růže přináší.

0/−1
15.6.2017 20:14

J84a66n 89Z24i18e13g35l90e17r 1441436201718

Rusko samozřejmě není demokratickou zemí. Je to totalitní Putinova říše. A pro autora zasloužená karma. :-)R^

+8/−1
15.6.2017 17:09

J87i20ř40í 93Ř85e73z39n46í45k 4622552293945

A Putin se dostal k moci pučem, nebo v přímých, rovných, všeobecných a tajných volbách?

+1/−4
15.6.2017 17:24
Foto

K50a64r24e20l 96Á25b83e72l90o98v15s78k82ý 7629660673762

... přímých, rovných, všeobecných a tajných - myslíte, že o nich lidé nevěděli? ;-D Jsou země, nedávno jsme k nim ještě patřily, což vy dobře pamatujete, kde demokracie i volby, jsou jen na oko, pro forma - aby se totalitní, autoritářské režimy, mohly tvářit navenek, jako demokratické, ... ale to vy všechno dobře víte, tak ze sebe nedělejte hlupáka, ne?

+1/0
15.6.2017 19:16

J47i36ř13í 53Ř78e91z55n56í15k 4492952483485

Nejsem si ale tak jistý, zda se termín "navenek demokratické" hodí pro Rusko. Ono i ta demokracie a volby na oko jsou dosti významnou záležitostí, protože taková demokracie a takové volby se mohou vždy v každém momentu proměnit v reálnou demokracie a volby. Jak se to všemožně ještě snažili jistit v Polsku v r. 1989 socialisti. A jak dopadli.

0/0
15.6.2017 19:47

J13a44n 94R23á62ž 1709753954460

No a co s tím chcete dělat? Stále dokola tvrdit to samé jako kolovrátek, že v Rusku není demokracie., je kontraproduktivní a nic nového nesděluje. Je tam systém, který se ukázal jako funkční. Demokracie v tom ideálním pojetí,není nikde na světě. Všude se systém vládnutí vyvinul do podoby, která vyhovuje tamní společnosti. V Evropě je jiný, v Rusku je jiný stejně jako je jiný v Číně, či Bahrajnu. Že s tím nějaká část obyvatel nesouhlasí, je naprosto normální. Když jich bude většina, systém se změní, jako se tomu stalo vždy v historii.

V Evropě právě probíhá střet o budoucí podobu evropské demokracie a nikde není dáno, že se nevyvine se současné elitářské demokracie do spíše neokorporativní autokracie, neb v Evropě i USA je u moci a stále se k moci dere jiná skupina politiků než si ji vysnil Platón, či Aristoteles když teoreticky definovali demokracii. Tomu byste měl věnovat pozornost.

+2/0
15.6.2017 17:39

J27i36ř98í 96J20i35r24o12u21d72e78k 8686259294264

R^!

0/0
15.6.2017 18:10
Foto

K50a70r72e68l 63Á91b74e87l33o51v95s70k83ý 7699100953902

... jako kolovrátek se tu naopak opakují příznivci Putinova Ruska, podporovatelé Zemana - kteří tento "režim" obhajují a vyzdvihují, dávají ho za příklad - proto jsem napsal co jsem napsal, t.j. myslícímu člověku snad jasné.:-/

0/0
16.6.2017 15:23
Foto

K79a10r18e76l 53Á81b80e30l41o12v38s32k68ý 7789870253772

Díky za zastavení.R^:-)

0/0
15.6.2017 19:11

J71a90n 96R17á41ž 1549523474740

Jste si jistý, že ten typ demokracie, který se vyvinul v EU do podoby autokratické vlády EK je pro nás to pravé ořechové a že se nějak systémově, nikoliv detailně, odlišuje od autokratického rozhodování, jak tomu je v Rusku ? Nechoďte na mne s argumenty, že se v EU nestřílejí členové opozice ani nezavírají... zatím si to v Evropě nedovolí nikdo použít a to není tím, že by to autokraté nechtěli, ale že by jim to neprošlo.

Tím v žádném případě nechci tvrdit, že typ, který se vyvinul v Rusku po experimentech s demokracií naordinovaných americkými poradci Jelcinovi je ideální stav, ale každý musí uznat, že v Rusku je funkční , stejně jako je funkční autokratický způsob vládnutí na Blízkém východě, což potvrdil i velmi bolestný dopad s exportem pseudodemokracie do této oblasti ze strany USA, jehož důsledkem je chaos a ještě tvrdší způsob vlády..

Je mi záhadou proč má tolik lidí pocit, že jsou oprávněni kritizovat systém panující v Rusku, bez přihlédnutí k tomu, jaký zhoubný vliv na tamní život, bezpečnost i ekonomiku by byla nějaká implementace demokracie západního typu. Považuji to ze stejně scestné, jako prohlášení, že import "demokracie" do zemí jako je Afganistán, či Irák, popřípadě podpora t.zv. Arabského jara, byl dobrý nápad.

+6/0
15.6.2017 16:45
Foto

K54a24r63e39l 41Á21b75e87l87o24v20s49k96ý 7889900473322

... liší se systémově a zcela zásadně - srovnávat fungování Ruska a EU, je totální nesmysl - to, že naši neschopní, nebo všehoschopní politici, vedou žabomyší války o koryta, namísto toho, aby sebevědomě hájili a prosazovali naše zájmy (nikoliv své) a spoluvytvářeli vhodné a taky dělné prostředí v rámci EU - a já ani omylem netvrdím, že je tam vše v pořádku - viz nejeden můj starší článek, to vůbec neznamená, že ten neschopný a nepružný byrokratický moloch, je obdobou totalitní či autoritářské vlády. To se dá změnit, jen to chce nekrást, makat a nevymlouvat se, nepodbízet se náladám voličstva, které se mění jak nálady hysterické prvorodičky.

+1/0
15.6.2017 19:29

Z88d46e64n64e71k 17Z55a16m97e18c97n83i48k 3554651389773

autor si asi myslí, že my jsme demokratickou zemí. podle novodobých hlasatelů má demokracie mnoho tváří, například demokratická Austrálie s muslimskými teroristy-migranty nakládá jednoznačně, zavřít a vrátit zpět, ale Merkel a spol. je přijímá a vítá jako ubožáky, i když mnozí z nich mají pod hábitem minimálně nůž ne-li výbušninu

+2/−3
15.6.2017 16:38
Foto

K36a65r65e12l 70Á26b56e80l89o72v14s38k73ý 7119160683192

... autor si nic takového nemyslí, buďte tak laskav, a mluvte jen za sebe, ju:-/

0/0
15.6.2017 19:31

J64i16r82k20a 82L17i18b32e42ň12s77k13ý 4492681544209

Ruská demokracie už nevydává žádná signály, že by existovala. Ale chápu, že Rusové by jinak to své impérium pohromadě neudrželi.

0/0
15.6.2017 16:36
Foto

J28i62ř34í 81H29e28r29m17á82n80e43k 4516772342170

Rusko samozřejmě je demokratickou zemí. Ovšem, nikoli pod nadvládou USA-EU a to prostě vadí.

+4/−8
15.6.2017 16:26



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.