Diskuse

A co třeba zákaz rozdělávání táborových ohňů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak tak čtu tu diskuzi protikuřáckých bijců, dostal jsem chuť na doutník a ten dvanáctiletý karibský rum. život je krásný:-) Karle zdravím R^

2 0
možnosti

Užijte si ho. Ta oslizlá začouzená krvavá věc v plicích musí být příjemná.

0 0
možnosti

Takže článek o tom, jak je vlastně kouření zdravé a ani na ulici nikomu nevadí, když mu z pár centimetrů fouknete do obličeje. Já žasnu, jak se narkomané zoufale snaží si svou drogovou závislost zdůvodnit.

0 1
možnosti

Se silovým zákazem kouření nesouhlasím.

Ale kuřák díky zákazu kouření občan druhé kategorie? Já myslel, že kouření je odložitelná lidská činnost jako pití kafe, piva nebo třeba souložení. Ale ona to bude asi základní životní funkce.

1 1
možnosti
Foto

... přečtěte si pozorněji, jinak nemám co dodat :-/Rv

2 0
možnosti
IB

I64v11o 47B41o77u40š72e

8. 7. 2017 19:46

Zákaz rozdělávání ohňů platí už od nepaměti. Stejně jako táboření.

0 0
možnosti
JAN

Pane Ábelovský, připadáte mi celkem inteligentní, a tak nevím proč i vy o "svobodě kouření" :-) Kdysi před rokem jsem tu něco napsal p. Preslerovi, ten byl dost mimo. Zkusím tedy zopakovat něco proti, omlouvám se, ale nečetl jsem to celé, nemám trpělivost.

Vám tedy nevadí, že díky kouření trochu smrdíte ? Mně to jako nekuřákovi např. v klubech vadilo dost, takže jsem si vybíral, tedy snažil jsem se.

Nevadí vám nebezpečí rakoviny, mně coby pas. kuřákovi to vadí celkem dost /navíc se uvádí, že u pas. kuřáků je tato varianta pravděpodobnější, to je prostě báječné :-) /, vaše výmluva na další jedy je prostě smutná. Měl byste třeba vidět reakci doktorů na kuřáky - labužníky svobody - v "nalejvárně" při chemoterapii !

Nevadí vám možnost zničení plic, "astma" /či co to je/, kdy vám nacpou do nosu hadičky s kyslíkem a vy si tak vesele žijete dál. Asi ne, škoda.

A nakonec před několika dny mi nadzvedl ze židle další kuřák dožadující se své "svobody", tak také i jemu nyní vzkazuji, že případnou léčbu si daněmi nezaplatí ani náhodou !

Pokud jsem viděl, tak daň jest min. 50 Kč z krabičky, ale kolik z toho jde na zdravotnictví, viz. nedávný apel min. zdravotnictví !?! Ale i kdyby, tj. cca 18 tisíc ročně, takže třeba za 30 let cca 500 000 Kč.

Typněte si, kolik asi stojí několikatýdenní hospitalizace, dále chemo, pak transplantace kmen. buněk /tj. když máte v háji kostičky/, a pobyt v lázních, a také prášky / jen na kosti jsou á 3000 na měs. /, nu a v neposlední řadě třeba také předčasný důchod.

Myslím, že za půl mega byste to v žádném případě nepořídil, ale třeba ta zkušenost za tu svobodu stojí, někomu, mějte se krásně, a prosím přemýšlejme ! Neděkuji, vím, že budete tvrdit stále to samé, a to je škoda.

PS: mimochodem, co říkáte na "moderní diesely" bez filtrů pevných částic ? I zde je vidět, co jsme zač.

1 3
možnosti
Foto

... promiňte, ale tohle vykládejte někomu, kdo o podobné "vymoženosti" stojí, a to já prostě nejsem - vůbec mne neznáte, ale předpokládáte ... počítám s případnými následky a o žádnou lékařskou pomoc, kterou zde popisujete vůbec nestojím, a to ani omylem, a do nemocnice by mne nikdo nedostal - pro vaši informaci, je mi 57 a kouřím od 17 pravidelně - u lékaře jsem byl naposledy v roce 88 ́ - netrpím na rýmičky a nemarodím s každou ptákovinou, jako mnozí jiní, dokonce i nekuřáci, nedusím se a ani nechrchlám, cítím sice, že se mi krátí dech a tak podobně, ale zatím běhám a skáču po kopcích jako kamzýk atd. Jím zdravě a hlavně, hejbu se. Jsem na svůj věk myslím dost v pohodě. Jo, a po klubech nechodím, a nečuchám ke chlapům, nejsem gey. Moje žena také kouří, a tak si vesele smrdíme navzájem, a myslím si, že do toho nikomu nic není. Jinak v odkazech a souvisejících článcích, je cosi o tom pasivním kouření ... kdyby jste četl celé, věděl byste, že s tím pasivním kouřením, je vše velmi pochybné; no, a snad jen popřeju trochu nadhledu, i vy se mějte krásně, a nepodceňujte lidi, já přemýšlím, a občas i něco chápu či pochopím. :-)

7 1
možnosti
JA

Všechny kuřáky bych nahnal do jedné místnosti, ať si tam klidně kouří. I to pivo a gulášek bych jim tam klidně povolil. Kdyby se tento můj nápad ujal, navrhuji pro tyto místnosti název kuřácká hospoda.

1 0
možnosti
PT

P43e94t90r 76T20o60m42e77k

8. 7. 2017 18:34

Bez gulášku. Max. utopence.

0 0
možnosti
PB

A také máme nově přísně stíhanou nulovou toleranci alkoholu na vodě.

Asi těm mladým fakt nezávidím.

6 0
možnosti
Foto

;-) Sto dukátů za ,,kuřana". Vono vůbec bejt naživu je životu nebezpečný, ale klídek, taky se to jistě vyřeší. A já si naposled zakouřím v krematoriu, ale pak s tím už vážně seknu;-D

P.S.: KTO už na indexu byli, ale ne kvůli kouření;-)

1 0
možnosti
JD

Kourei jako "Listina lidskych prav a svobod"...8-o Jste se snad uplne zblaznil!! Proc bych se mel jenom ja a moje rodina, jako nekuraci, prizpusobovat kurakum? At s svuj zlozvyk hezky vychutnaji na cerstvem vzduchu. Tecka!!:-P

1 8
možnosti
Foto

;-DNo jó. A kuřáky do rezervací;-O Aby nikdo nikoho nemoh nutit(?) pobývat tam, kde se kouří;-)

0 0
možnosti
Foto

K52a10r84e59l 81C34a48c45h

8. 7. 2017 16:33

Ten protikuřácký zákon je dost hloupý a také zbytečný. A to píši jako nekuřák (tedy cca před více než 30 lety polepšený kuřák). Pro moji volbu podniku by postačil hygienický předpis, který by restauračním zařízením s povolením k vyvařování a podávání jídel, dával podmínku zabezpečit z hygienických důvodů nekuřácký provoz. V nálevnách, pivnicích a barech, nechť se kouří a třeba i marihuana, ale nedostanou pak povolení k vyvařování a podávání jídel. Mohou tak posloužit maximálně utopenci, či tlačenkou s cibulí. Pokud bych tedy šel s přáteli nekuřáky na pivo, šel bych do restaurace a ne do pivnice - holt bych zaplatil víc než v pivnici, ale nesmrděl bych. U nás se však vždy vše řeší ode zdi ke zdi, aby měli různí aktivisté proti čemu plamenně protestovat. Samozřejmě - valná část kuřáků je vůči svému okolí bezohledná. Minulý víkend jsem byl s vnukem v Budapešti na Red Bull Air Race. Seděl jsem v poslední řadě tribuny a za námi postávali kuřáci a po celou dobu nás zásobovali svým smrádkem. Když jsem jim ukázal na cedulku s přeškrtnutou cigaretou, jen hloupě čuměli a kouřili dál. Dělali, že tomu obrázku nerozumí.

5 0
možnosti
Foto

... máte pravdu i v tom, že mnozí kuřáci jsou bezohlední, ale já si nemyslím, že je to kouřením, prostě valná většina lidí je bezohledná, resp. hledí především na svůj osobní zájem ... bohužel, on konec konců ani ten plošný zákaz, nedokazuje nic jiného.

1 0
možnosti