Diskuse

Páta kolona islamistů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P70e75t20r 41T88o38m37e88k

25. 7. 2017 16:02

Zamysleli jste se vítači nad tím, proč to asi na blízkém východě vypadá tak, jak to tam vypadá? Všechny ty války, teror, nenávisti,...Není to náhodou skladbou obyvatel? Že kromě toho, že všichni arabové chtějí zničit Izrael, se tam mydlí i mezi sebou? Různí ti Šííti, Sunniti a další. No a co se stane, až se jich co nejvíc přesune do Evropy, protože to je jejich cíl? Bude to tady vypadat taky tak. Kdo to chce?

3 2
možnosti
Foto

... pane Tomku, kolik imigrantů znáte osobně, s kolika jste mluvil? A jak tedy víte, proč utíkají a co chtějí, nebo co je jejich cíl? Uvěřil jste jen nenávistné propagandě a nesmyslným konspiracím. To, že teroristé celou situaci jen využívají, jak umí a jak se jim hodí, je sice pravda, ale imigrace a terorismus, nejsou to samé. Organizace, i ty neziskové, s těmito lidmi pracují, pomáhají, a vědí jaká je situace, opravdu si myslíte, že ČvT a Lékaři bez hranic, jsou nenávistné a zločinecké organizace? Prosím, zamyslete se, kolik toho skutečně víte, a co je jen odrazem toho, o čem já v článku píši. Vážně, věříte tomu a tm, co tvrdí, že všechny tyto organizace, vlády a pod. jsou jen vítači a pomahači pašerákům, a podobné nesmysly, které tu plodí ti, o kterých píšu. A kde berete tu jistotu, snad v těchto nesmyslných a ubohých pomluvách a lžích, které oni záměrně šíří? Omg. :-(

2 0
možnosti
Foto

Co je tedy motivací zastánců migrace? Při představě podpory zhoršení bezpečnosti, zvýšení rizika závažných nemocí včetně aids, neustálé zvyšování napětí ve společnosti a ekonomické zátěže, nejsem schopen přijít na žádné důvody, které by za tato rizika stály. Nikdy jsem nedostal odpověď.

2 1
možnosti
Foto

I33v59a22n 68M62a80r32e95k

25. 7. 2017 15:48

A nejste sám p.Jelínku .

1 2
možnosti
MK

... totiž to, že tam, kde zatím téměř žádní migranti nejsou, a velmi pravděpodobně ani nikdy ve větším počtu nebudou....

Až EU nařídí plošně všem imigrantům stejné dávky ve všech zemích, tak se atraktivními staneme i my. A takové plácnutí (stejné dávky) jsem už z Bruselu zaslechl

3 1
možnosti
KM

K87a80r41e75l 63M16a55s29e13k

25. 7. 2017 15:10

Bez občanství státu EU těžko dostanou dávky, nemyslíte?

0 0
možnosti
JL

Tak jsem tady s tou Karmou, Karle.:-)R^

Když je hlavní motivací strach, tak to potom takhle dopadá.

3 2
možnosti
Foto

Jejda - a já tu mám dost horko i tak;-) zdravím Josefe a dík, no;-)R^R^

0 0
možnosti

Prázdnější fráze než "šíření nenávisti a hysterie" snad v historii lidstva neexistovala. Její používání zpravidla svědčí o absenci kvalitnějších myšlenek.

5 3
možnosti
DK

Prectete si Hornera, ten je jeste zabavnejsi...;-)

3 1
možnosti

Jo tak oni tu nejsou migranti. Hlavně z Vietnamu, Ukrajiny a Slovenska. Aha, on autor mezi ně počítá jen inženýry obohatitele, já zapomněl.

2 2
možnosti
ZB

Karma.Ti hysterové a šiřitelé nenávisti za hilsneriády,kteří Masaryka považovali za vlastizrádce,který by měl viset,sami sebé též považovali za "vlastence a ochránce národa",stejně jako dnešní islámobijci.Vše už tady bylo a historie se jen vrací.Karel Čapek se musí obracet v hrobě,pokud vidí kdo se dnes považuje za "vlastence".Máte pravdu,všechny tyto "vlastenecké" pidistraničky a spolky mají společnou rétoriku,štvaní proti naší přítomnosti v EU,adorace Ruska a "vlasteneckého guru" Miloše Zemana jako "zachránce vlasti"...A že těch spolku je,Okamurou počínaje a jakýmsi kašparem "velmistrem Řádu",co agituje s Ortelem konče.Na netu jsou sice aktívní,ale v realitě jsou to naštěstí vše bezvýznamné nuly...

6 2
možnosti
DK

Nenavist siri predevsim samotni muslimove...teoretickym zakladem jako je Koran, Sira a Hadisy pocinaje pres politiku diskriminace mensin a zen az po spicku ledovce v podobe trerorismu. Nebyt techto veci, nikdo by se nad muslimem ani nepozastavoval...

7 1
možnosti
VM

No, hezký blábol. Hele, já nikdy neměl potřebu nikam emigrovat, tak nevím, proč bych je měl dnes vítat. Nikdy jsem se nijak nepodílel na kolonizaci a drancování těchto zemí, nijak jsem se nepodílel na rozvrácení těchto zemí. Souhlasím s pomocí a jsem ochoten i osobně přispět v jejich zemích. Zastávám názor, že nejsem povinen přijímat nic, o čem vím, že si s tím do budoucna nebudu vědět rady. A vadí mi jakýkoli diktát, tedy i diktát EU. Berte to pouze jakou sdělení mého úhlu pohledu, na kterém nemám potřebu nic měnit. Za případné reakce děkuji, nicméně číst je nebudu, vypínám si upozornění.

17 1
možnosti
Foto

... ten blábol je reakcí na nenávistné bláboly jiných;-)Rv

1 11
možnosti
TP

T35o89m42á34š 85P32í61c45l

25. 7. 2017 11:17

Ještě vám napíšu pro vás jistě velice překvapivou informaci. Islamisti (já bych raději zůstal u zaběhlého označení muslimové) momentálně rozhodně nepotřebují, aby někdo dělal osvětu o islámu a upozorňoval lidi na to, co všechno potkalo regiony, kde islám zapustil kořeny. Islamisté (muslimové) naopak potřebují ještě trochu času, aby jich v "domě války" přibylo.

7 2
možnosti
Foto

Dáváte rovnítko mezi islamisty, ten kdo chce podle vás i jiných islamizovat Evropu - tedy mezi fanatické přívržence islámu, teroristy a mezi muslimy, což je označení pro všechny lidi, kteří vyznávají islám, nebo se jen narodili v islámské zemi - tedy i děti a mimina - myslíte si tedy, že máte pravdu? Opravdu věříte, že všichni muslimové jsou fanatičtí, nenávistní a násilní jedinci, bez špetky rozumu, citu atd. - to nejsou lidé, ale monstra?Já myslím že ne. :-/RvRv

2 1
možnosti
TP

T41o34m50á91š 43P84í71c37l

25. 7. 2017 11:08

Nenávist vůči lidem s jiným názorem skutečně sleduji. Těch chcípninácků a podobných nálepek si užívám dosyta, a to od lidí, kteří jsou ochotni tolerovat či přímo propagovat ideologii, o jejíž nechutnosti, odpornosti a nenávistnosti nemůže být za 1300 let sebemenších pochyb. Nechutnosti, jaké se od určitého okruhu organismů (lidmi je nazývat nebudu) objevují organizovaně na facebooku lidem, kteří na tuto nenávistnou ideologii léta upozorňují, riskují potíže v pracovním i osobním životě a nechávají se vláčet bahnem propagandistické mediální žumpy, skutečně přesahují všechny meze.

8 4
možnosti
Foto

... no, já vidím spíš opak, koneckonců je to vždy většina, v davu, kdo takto jedná - máte snad pocit, že v "česku" je většina vstřícná k přijímání uprchlíků? Nenechte se vysmát ... je to přesně naopak, a já jsem tu byl mnohokrát svědkem toho, jak to funguje:-/Rv

1 1
možnosti