Diskuse

Cizinec

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DG

...oči pozorovali...finance nedovolovali...švábi a pavouci nedělaly... tváře se rozzářili...

A čárky nejsou potřeba za každým druhým slovem. Celkově nuda.

1 0
možnosti
Foto

...mno, já se nenudil, když jsem to psal;-)

0 0
možnosti
Foto

Pravda, tento autor to napsal mnohem jasněji než vy:

Nalil kávu do šálku, Přilil mléko do šálku s kávou, Vhodil cukr do bílé kávy

lžičkou zamíchal, Vypil bílou kávu

a odložil šálek aniž na mě promluvil

Zapálil si cigaretu, Vyfukoval kroužky z kouře

Oklepal popel do popelníku Aniž by na mě promluvil Aniž by se na mě podíval

Vstal, Nasadil si na hlavu klobouk, Oblékl plášť do deště protože pršelo A odešel do deště Aniž by na mě promluvil, Aniž by se na mě podíval

A já jsem schovala, obličej do dlaní a plakala.

(Jacques Prévert : Snídaně) ;-)

0 0
možnosti
Foto

... hm, taky vás mám rád:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS