Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím - bral jsem to tak, že autorství fotek je jasné, protože "kodex":-) - uvádím autory pouze u cizích fotek, použiji-li je - což pokládám nejen za slušnost ale i za naprostou samozřejmost - a navíc opět kodex mluví jasně. Je otázkou, jak je to správně, tedy jestli bychom o fotoblogu měli uvádět to, že jsme autory fotek - mně to přijde logické a samozřejmé - a pochopil jsem, že pan Stratil takto reagoval na základě příspěvku pana Ličky. Mějte všichni pěkné dny.

2 0
možnosti
Foto

:-)R^Pěkný blog, Karle, dal by se také nazvat:Jak potěšit bolavou duši entomologa...

1 0
možnosti
Foto

Ať žijí hmyzáci. Jsou pěkní, fotogeničtí. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné, máte trpělivost a ta se jak známo, vyplácí;-)R^

1 0
možnosti
JL

......a opylují, a opylují. Nejseš ty Karle také takový čmelák?;-D

Zdravím a přeju příjemné léto.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

... jo, jo - sosáčkama sosáme, neustále to samé ;-) ahoj Josefe a i já Tobě přeji to samé ... krásný víkend;-)R^

1 0
možnosti
PK

Myslím, že by NG takto neostré fotografie nikdy nemohl uveřejnit. Může být, že si mohou být na první pohled podobné. Ono to totiž na rozdíl od lidí, že "brouk" je stále stejný a stále vyhledává stejnou rostlinu, takže se může stát, že sou si některé fotky dost podobné.

4 0
možnosti
Foto

Jen maličkost, ty fotky jsou vaše nebo cizí? A pokud cizí, nevíte, že sestavovat článek jen z cizího materiálu se tady nedovoluje? Tedy na hlavní straně blogu idnes? A navíc zde nemáte ani informaci o autorství fotek. Pokud jsou vaše, tak pardon.:-)

0 0
možnosti
Foto

... promiňte, nikdy by mne nenapadlo dělat fotoblog z cizích fotek. Já něco podobného pokládám za samozřejmé, no asi to tak není. Konečně jsem ovšem pochopil, proč někteří blogeři pod každou fotkou uvádí své jméno, či iniciály - pak se stává, že se například všechny "laskominy" (jako že jídlo) jmenují třeba Tereza Boehmová ... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
AL

Pěkné fotky, už jsem je viděl na National Geographic zhruba před dvěma roky.

R^

0 0
možnosti
Foto

... no, to asi ne, tyhle jsou letošní;-) a platí, co napsal Pavel Kynčil výše.

0 0
možnosti
Foto

Ta moucha může být - bzučivka rudohlavá, ale nejsem si tím jistý.

1 0
možnosti
Foto

... bzučivka rudohlavá to určitě není, velikost jako čmelák, černá i křídla atd. ale i tak díky za snahu

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS