Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všichni lidé se svým chováním zásadním způsobem podílejí na tom, jak jsou vnímáni. Je v podstatě jedno, jedná li se o jedince nebo skupiny lidí, a to skupiny názorové, etnické, zájmové atd. Otázkou je, kdo se proviní více. Ti, kteří tyto lidi či skupiny lidí paušalizují, nebo ti, kteří svým chováním negativní vnímání způsobují. Vy jste se také negativně vyjádřil o cestujících v tramvaji, ve které se odehrál incident fotbalových fanoušků s občanem černé pleti. Přitom nevíte, kdo v té tramvaji byl. Jste si opravdu jistý, že tam byl Chuck Noris, který jediný by měl nějakou šanci proti přesile 20 násilníků? Pochybuji. Přesto jste se o přítomných vyjádřil jako o rasistech, v lepším případě ignorantech. V současné době se svět potýká s terorismem. Většina teroristů jsou muslimové, nebo příznivci islámu. Můžete s jistotou říci, že za neutěšenou situací v vnímání muslimů mohou občané, kteří si nic takového doma nepřejí, nebo ti, kteří teroristické útoky provádí?

2 0
možnosti
Foto

... rozumím vám, ale promiňte, napsal jsem zde na toto téma tolik článků, že ten koho to zajímá, a kdo mne čte, ten ví - a kdo chce znát můj názor, si to může přečíst - nejsem schopen všechny argumenty vtěsnat do jediného příspěvku, dokonce ani do jediného článku ... všiml jsem si, že u mne nejste zdaleka poprvé, tak snad něco víte - já neobviňuji paušálně všechny, jak je mi neustále podsouváno. A co se týká vašeho dotazu, tedy toho incidentu v tramvaji, tam mám celkem jasno - nevím kdo v té tramvaji byl, to máte pravdu - jediné co vím, je to, že nikdo nezasáhl, nepomohl, nezavolal policii atd. a že nikdo nic neviděl. to mi bohatě stačí k tomu, abych z toho odvodil jaká je situace ve společnosti, samozřejmě se znalostí dalších věcí. Otázka, kdo se provinil více, je v tomto smyslu zavádějící. Celou dobu zde vystupuji proti rozdmychávání nenávisti, proti hysterickým článkům a podobně, proti evidentním lžím. Nehájím islám, už vůbec ne teroristy, přesto že to tak ti kteří tu nenávist podporují prezentují, a nejen u mne, u každého, kdo proti tomu vystupuje; varuji jen před glajchšaltováním, hysterií a vyvoláváním zášti a nenávisti, protože to vede přesně k podobným excesům. o tom jsem přesvědčen - a ti co to tolerují, co to přehlížejí, si jen stěží mohou namlouvat, že s tím nemají nic společného.

0 0
možnosti
JH

Jsem supermimoň, ale R^R^R^

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Možná poněkud OT, přesto asi až tolik ne. Kolikpak ze zde se vyskytnuvších třeba dnes odeslalo alespoń DMS na konto ,,paraple". Nehlaste se všichni. Co se mě a mé paní týká, tak ano;-)

0 0
možnosti
Foto

Vaše vymezení pražské kavárny je nepřesné. Signatáři výzvy "Děkujeme, odejděte" takto nazvali sami sebe podle místa (kavárna Slávie), kde výzvu podepsali.

3 0
možnosti
Foto

... to se ale mýlíte, nejedná se o mé "vymezení" ale o vymezení páně Zemana ... tuším jsem ten vidoklip už dokonce použil - a hádejte v debatě s kým? S později oceněným Petrem Žantovským a Parlamentních listů - asi za "velmi vyváženou" žurnalistiku, odtuším.;-D

2 0
možnosti

To je hrozně divné, že ti zlí Češi nepokládají utrácení jejich peněz za bilboardy a další množení Afričanů za dobro.

2 2
možnosti
LB

Díky za blog, podepsala bych každé Vaše slovo.

10 1
možnosti
Foto

Jsem to já kdo děkuje, paní Leono:-) však vímeR^

1 1
možnosti
Foto

Zdravím, KarleR^. Zjišťuji, že "podmínka", kterou mi pan Boháček udělil, je vlastně ban. Do rozhodnutí redakce. Houby trollové, kteří píší nesmysly. To já jsem dozrál k potrestání. Včera jsem si pohrál s tytulkem ve smyslu. Mííí tůůůů, aj důůů aj důůůů atd.atp. Byl u mně kamarád a ladil mi PC, protože se mi tam ne vše dobře zobrazovalo. Když jsem zjistil, že můj článek zmizel, měl jsem za to, že se něco počochnilo a dal jsem ho tam znovu. Nejsem žádný IT, přesto jsem pochopil, že když zmizel podruhé, bude to mít jiný důvod, tak jsem juknul na e-mail. Důvodem k odstranění bylo, že jsem měl v perexu slova ve výše uvedené podobě - příliš znaků (nedovolené upoutávání pozornosti).Tak jsem to opravil. Jenže, i když se to v náhledu zobrazilo ja v nové podobě, na blog to vlítlo v té původní. Takže zase odstraněno. Nakonec jsem celý ten perex vypustil a změnil i tytulek. Ale OUHA. Dopustil jsem se hrozné neznalosti - čas jsem nechal zeřejnění jsem nechal, jaký zrovna byl, nikoli ten prapůvodní. Mea culpa, mea magnifica culpa.:-)

4 0
možnosti
Foto

Máte rozum??? 8-o

Kdybyste napsal rasistický, vulgární a hrubě urážlivý text, nemohlo to být horší.;-D

9 0
možnosti
Foto

Mohu to někde podepsat? Karmu jsem již dal. :-):-)

Velmi přesně jste popsal to davové kolísání, přiklánění tu na onu, hned zas na jinou stranu, podle toho, jak pištec zahraje. Krásně to připodobnil Pan Werich ke kyvadlu hodin.

Dav voličský, zejména nevoličský, je snadno manipulovatelný populistickými (neplést s Vox populi) hesly, které když se spojí se strachem z neznámého a se znalostmi budovanými obsahem Blesku, zamíří směrem zcela neodhadovatelným a nepochopitelným. Stejně tak je možno působit na strukturální nesnášenlivost - příkladem budiž útok na živnostníky, kterému zaměstnanci ve značné míře tleskali. Další nádherný příklad je "Všeci kradnů" který sklízí dosud potlesk i těch, kteří jsou tím označeni za zloděje (neboť Všeci) a ve své (řekněme) neznalosti z toho mají druhé vánoce..

Postavit volební kampaň na strachu z migrantů, kterých máme jako šafránu a není reálná šance na jejich masivní příchod - toť vrcholné umění manipulace. Nutí mne to skoro až smeknout, vždyť vyhlášení manipulátoři a demagogové z minulosti by zbledli závistí.;-D A k tomu smutná postava, ztrácející fyzické i psychické schopnosti, i na tomto získává kvantum bodů ve volební kampani - skoro se už úsměv vytrácí.

Ale co, všechno je růžové a bylo by podstatně lepší, nebýt té podvratné kavárny a dalších Vámi vyjmenovaných protispolečenských a asociálních živlů, dávno bychom běželi v čele blahobytu, HDP, produktivity, mezd a dalších ekonomicky a společensky blyštivých ukazatelů. Je jen škoda,že si asi ten kandidující nešťastník nevzpomene, že podobiznu toho popsal kdysi v jednom magazínu, ačkoliv z toho možná dodnes žije.

A abych zabrousil do kultury, není lepší charakteristiky společnosti, než Hanba, sláva.

5 2
možnosti
Foto

:-) Je pozoruhodné, kolik lidí je ochotno ne ani tak volit menší zlo, ale spíše se nechat koupit za tak málo..........ještě za tak pochybné málo

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS