Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karle, Tys mi dal:-) Čubrněl jsem jako puk na tu kavárnu. Slyším, že Pražská kavárna o sobě říká to, ono a ještě tamto. Dokonce, že vydává nějaké manifesty. Tak mi asi něco uniká. Já, který stále ještě nemám žádné informace, že se ta, pro mne neurčitá a neohraničená, množina lidí nějak shlukla, já žasnu. Někdo tedy musel vydat nějaké manifesty a přihlásit se k hnutí Pražská kavárna!!A také sesumírovat nějaké seznamy nepřátel!! Pak zřejmě už musí existovat seznam členů Pražské kavárny. Moc rád bych nahlédnul, abych věděl, o kom se to vlastně stále mluví. Prý to jsou frustráti, kteří jsou neúspěšní. Cosi jako zhrzenci, zdá se. Jenže se také mluví i o mladých lidech, kteří nejsou bývalí úspěšní, kteří odešli z výsluní. A ti se také vymezili proti oněm tzv. tradičním stranám a proti urřitým trendům a směrům. Jsou i oni kavárníci? Jsou i ti Piráti kavárníci na seznamu členů Pražské kavárny? Nevím. Ale frustráti to rozhodně nejsou, protože se stali naopak velmi úspěšnými. Řekl bych, že je spíše poněkud frustrovaná volebními výsledky ČSSD a KSČM, není divu.

Neúspěšnost a frustraci bych viděl spíše u SPO s neuvěřitelným Ringo Čechem. Napadá mne, že V. Klausovi jeho příklon k hnutí Hlavu vzhůru také ......nic moc.

3 0
možnosti
Foto

;-D ... všichni jsme kavárníci, Jaroslave - jak vidíš, i Ti dva, si na ně alespoň hrají, když už je jinde odmítli přijmout mezi sebe. A jinak si myslím, že téměř každý je něčím, někým občas frustrovaný - já těmito několika exoty, například; prostě mi to všechno hlava nějak nebere, a pak mám takové podivné sny. Prý se ve snu vypořádáváme s realitou, kterou nechápeme, jsem slyšel. ;-)R^

3 0
možnosti

Kdyz jeden tak sedi v kadibudce a filozofuje nad SVETEM, muze mit otevirene dvere se srdickem. Ale temi je videt tak akorat na vlastni dvorek. Jeste to chce neopravovat jeji strechu by dirami v ni videl SPACE.

(CR, RF, Cina), Mesic, Slunce, Mlecna draha.

Jinak se lehce muze stat, ze MZ je jeho celym vesmirem.

2 1
možnosti
Foto

Vy jste byl u Petříka (tuším v Boskovicích) na návštěvě? Nebo jak tomu mám jako rozumět?;-D

2 0
možnosti
Foto

Mám rád pří a jasná sdělení. Proto dávám karmu. :-)

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS