Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... má asi náhradní; ovšem jsem pevně rozhodnut, jestli zase přiletí, že jí ho zlomím, košťátko ... ;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě že mi zatím není 50+ a s vlhnutím mám problémy pouze za deště, jinak bych si třeba tenhle text brala osobně jako útok proti blondýnám (jo, bejvávalo, teď už je to jen chemie). Slovní tenis, zvlášť když je tvrdý podání, mi nikdy moc nešel. Míček lítá sem a tam a to je pak jeden samá modřina. A těch zranění!;-) Mnohem radši mám nějaký přemýšlivější hry. Co třeba příště "člověče, nezlob se"?

:-)R^

3 0
možnosti

J82a54n 61J15í13l29e44k

3. 2. 2019 7:25

Vám tu nechuť k tomu pinkání věřím. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes má dotyčná asi volno. To bude hukot až se to domákne.

Já si to předevčírem u ní docela slízl, že jsem šmírující domovník a ne li bývalý milicionář a udavač když jí ty její koloušky závidím.;-D

1 0
možnosti

J65a38n 71J52í90l40e17k

2. 2. 2019 22:58

A závidíte? :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, tohle téma gerontofilního sexu kdy muži s vadnoucími (všemi) údy jsou oprávněně přitahováni pubertálními dívkami, zatímco ženy podobného věku by se měly dobrovolně zakopat vlastní lopatou na základě "změklých tkání" (odkaz nedám, na hledání nemám čas, nicméně všichni kdo to tady čtou si jistě pamatují článek pana "terapeuta" Jílka) pro některé nikdy nevyčpěje.:-)

Že zdravím autora a pana Jílka...;-D ( a všechny jejich snové a virtuální milenky. Těm reálným , pokud existují, není co závidět ale za výběr si mohou samy...)

2 0
možnosti

J39a43n 77J70í94l92e80k

2. 2. 2019 22:19

Doporučuji vám shlédnout ono video, bude pro vás velkým překvapením. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^hlavně za to, že inklinujete k tmavovláskám. Někdy bychom si mohli zahrát. Tenis, myslím. Hezký večer a dávám zaslouženou karmu.R^;-D

1 0
možnosti

O zvlhle palce nic moc nevim, ale nedavno jsem se dozvedel o suchem vyvrcholeni.

3 0
možnosti

J81a30n 28J15í58l68e57k

2. 2. 2019 20:59

Ach Karle, vlhká pálka, to je dálka :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS