Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^rozkošná havěť-milý blogR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za palečnici, Marku;-)R^

0 0
možnosti
Foto

A proč se na mne mračíš, Jiří ;-D dík za nákuk;-)R^

0 0
možnosti

J15a33n 96J90í36l80e95k

8. 3. 2019 16:52

Ale máte chybu v nadpisu

1 0
možnosti
Foto

... jejda - díky moc za upozornění, Jene ;-)R^ - dokonce asi dvě chyby, tuším se střední má psát s velkým písmenem ... asi, nejsem si tím ale zcela jist.

0 0
možnosti

J94a75n 18J67í16l16e34k

8. 3. 2019 16:46

R^:-) člověk se pořád učí.

2 0
možnosti
Foto

Jsou to krásný zvířátka, a navíc se celkem dobře chovají ... na netu byla spousta videí s rozmnožováním a podobně - děkuji za nákuk i komentář :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Karle, díky za poučení, o těch žabkách (které lze najít jen v noci a dost těžko) jsem celkem nic nevěděl.

Takže karma za bezvadnej postgraduál.

1 0
možnosti
Foto

:-) Tomáši - tak trochu jsem Vám záviděl - tu možnost myslím;-) ... jejda, jak já bych se tam vyřádil ... já jsem chodil na jihu Mexica (Yucatán) po nocích s baterkou, resp. čelovkou, viděl jsem fakt ledacos, ale o tyhle žabky jsem prostě nezavadil ... taky jsem tam pravda byl v období sucha, takže zase žádnej div. Ještě jednou díky moc za souhlas s použitím fotky. ;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS