Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Osobně si myslím, že nezajímalo, protože z odpovědi je vidět, jak jste přesvědčená o svých znalostech. Inu, mně je to vcelku jedno a přeji hezký zbytek dne :)

0 0
možnosti

K18a64r68e34l 74N56o43v47á79k

26. 3. 2019 12:54

Ha, ha, ha. Trapárna.

0 0
možnosti
Foto

... ano, to máte bezesporu pravdu - taky si myslím, že je opravdu trapné, něco podobného volit a pak udržovat u moci, dokonce obhajovat jejich sprostotu a lži, rozkrádání a podobně.

0 0
možnosti

Nevím co se s Vámi děje. Čítával jsem s potěšením Vaše příspěvky i když jsem se na problém díval jinak než Vy. Bohužel podle mého názoru přesvědčením o své genialiě začínáte být už trapný.

3 1
možnosti
Foto

... přesvědčením o své genialitě (?) no, mně tady už tedy obvinili různí lidé z lecčehos, ovšem z geniality je to asi poprvé - trapný být umím, že jsem trochu namyšlený a přitom není na co? No - to je asi fakt, a za úplně blbého se pravda taky nemám, to je taky pravda - ale kdo ano? Zcela výjimečně, si umím udělat srandu i ze sebe - nevím, je-li to dostatečná omluva, či výmluva, ale je to asi to jediné, co k tomu mohu říct. :-)

1 0
možnosti
Foto

Vždy, když politická scéna (přesněji řečeno její " zvláště vybraní jedinci") generuje takové totální bizarnosti, je to příznakem toho, že pod povrchem bublá cosi mnohem závažnějšího. Možná i věci zoufale k pláči, nad nimiž by se málokdo z občanů smál.

Zdravím, Karle a dík za blog, je to fakt absurdní divadlo, co se u nás ve věrchušce rodí ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Marku:-)R^ a přeji i přesto pěkné dny, ono se to časem snad vrátí všechno do nějakých normálních kolejí; tedy alespoň doufám. :-)

1 0
možnosti

Kadle, buďte rád, že zatím zajímáte jen adminy, paní Dubcovou, Havránka a nikoliv psychiatry:-)

4 1
možnosti
Foto

... co máte za problém, pane Havránku? Nudíte se? Jinak díky za zájem, ale opravdu nemohu říct, že je oboustranný. O čem jste dnes psal nevím - stejně jako včera, předevčírem, předpředevčírem ... atd. A psychiatři? Ti si na mně nepřijdou, vím své.;-)

1 1
možnosti

Tohle je asi článek určený pro nadprůměrného čtenáře, tak to já nejsem, jak jsem zjistila po jeho přečtení...

1 0
možnosti
Foto

... no, popravdě nevím, co máte všichni s tím škatulkováním, nálepkováním a podobně - podprůměrní, nadprůměrní, lepší a horší - tohle je legrace, sranda, možná snad satira - a to je asi tak celé. Pro někoho moc, pro jiné slabotka - já se při psaní náramně bavil. A jen nevím, jestli se to tady ještě smí. Uvidíme. :-)

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS