Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I23v15o19n51e 73K19r76a72l

29. 6. 2019 14:46

Úžasný, děkuji za krásnou procházku!

0 0
možnosti
Foto

... jsem potěšen, zdravím a pěkné dny přeji :-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné. A jistě i vhodné. Pro tělo i pro duši i ,,vyčištění si hlavy"R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím ... a díky za palec, Jiří;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkný fotky, ale v tomhle vedru by to chtělo něco osvěžujícího: moře, vlahý větřík a tak... Jdu doplnit tekutiny.;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Pavlo, chodíme celkem pravidelně ... doplňovat ty tekutiny i k "moři" ;-) terasa "naší" taverny je totiž tak pět metrů od moře, je tam stín, provívá vítr, a když na mně přijde hlad - což se po dvou pivech a dvou "zálivech" stává dost často, tak mi i něco strčí pod nos - ale to nejde denně, to bychom přišli bankrot:-) ... díky za nákuk;-)R^

1 0
možnosti
Foto

moc se mi ten článek líbil..... a znám již pár lidiček co mizí odlidí a hledají právě takováto místa !!!! krásný den Vám přeji Ludmila

1 0
možnosti
Foto

Děkuji ... a také Vám krásné dny:-)R^

0 0
možnosti

Zdravím, Karle, připíjím ze džbánu na to horko. Pěkné obrázky jsi zachytil.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Josefe:-) ... tak na Tvé zdraví R^já popíjím "rádl" a "frapé" protože jinak bych většinu dne prospal - jo, a díky za nákuk i přípitek;-)R^R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS