Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Umím a připravuji, k dokonalosti schází jen domácí chléb. Privátní pekař v nedaleké vesnici před 5 lety skončil a lepší chlebík se mi nepodařilo objevit, snad zkusím sám a doma.R^

2 0
možnosti
Foto

... tak já tu mám celkem na výběr - a "můj" pekař, mívá občas i tmavý chléb a taky vynikající - nemohu si vůbec stěžovat:-)R^

0 0
možnosti
Foto

J89a15n 45Š35i14k

17. 8. 2019 16:53

Na bezzemka solidní zelenina. Díky za tip na salát k večeři. Hezký den pane Ábelovský R^

2 0
možnosti
Foto

:-) ... díky za nakouknutí ... a nechte si chutnatR^

0 0
možnosti

Kašlete na politiku - ta se bude odehrávat sama :-) tohle Vám jde lépe. Donutil jste mne jít na zahrádku !!!

3 0
možnosti
Foto

... tak ať to roste, kvete, dozrává a hlavně chutná:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS