Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně se nám tu nesrocujte a netvořte před lékárnou podélné hloučky.

R^

1 0
možnosti

Váš příspěvek se mi líbil. Byl takový miloučký. Jen by mě zajímalo, jestli byste podobný příspěvek napsal na př. na téma roušky při TBC.

0 2
možnosti
Foto

... nevím sice přesně, ale na TBC loni zemřelo cca milion lidí, ale nevšiml jsem si žádné hysterie, a ani toho, že by si kvůli tomu lidé šili roušky, nosili je, nebo že by vlády dělaly podobná likvidační opatření jako nyní. Takže asi tak, a navíc včera byl 1. duben, pokud jste si nevšiml.:-/

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Dobrý člověk ještě žije! :-)

2 0
možnosti
Foto

Asi myslíte Chucka Norrise, Marku;-)R^ Nedávno oslavil 80 let, a tedy ještě žije. Díky za komentář a přeji přes všechno zlé, pěkné dny a pevné zdraví. :-)R^

0 0
možnosti

Zdravím, Karle. Vidím, že držíš prst na tepu doby.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Dneska jsem byl venku, trochu se projít, konečně rozkvetly i tořiče, byla suchá zima, už jsem myslel, že letos vůbec nevyrostou, ale párkrát tu sprchlo, tak snad to bude dobrý. Jen ti havrani nad skalou, kde jsem minule viděl paření krkavců, mi nedali nějak spát, tak jsem je taky cvakl. Nevím, je-li to zrovna prst na tepu doby, ale uvidíme. ;-) Jinak zdravím a přeji vše dobré, Josefe.:-)R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS