Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Ale člověče, Karle, já jsem neznal ani jednu. Ani ti interpreti mi nic neříkají :-). Ale když jsem si to poslechl, tak musím říct, že se mi ti Beatles, Cream, ELP, Jethro Tull atd., líbí fakt mnohem víc. Nemůžu za to. Ale vůbec nejvíc se mi dnes líbí ticho, kterého je však tak málo :-). Zdravím Vás - a neodcházejte.

1 0
možnosti
Foto

:-) ... tak já to vůbec nesrovnávám, to ani nejde;-) a taky neodcházím, jen si dám pauzu od aktuálního dění, a budu si jen "hrát";-D a díky za nakouknutíR^

1 0
možnosti
Foto

Simon & Garfunkel, Garfunkel, Simon · 1964 Sound of Silence.

3 0
možnosti
Foto

... to neznám, ale slyšel jsem ta jména;-D:-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS