Diskuse

O svobodě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé, Karle. Pan Pavlíček to vyjádřil dostatečně. Já jen připojím jednu věc. Myslím, že drtivá většina lidí vůbec netuší, co to svoboda je, ale jen o ní vytrvale žvaní. Otázka zní, jestli něco jako vnější svoboda existuje. Jde především o tu svobodu vnitřní. Přečetl jsem několik monografií vězňů z koncentračních táborů nebo Gulagu. Prakticky vždy hovořili o tom, že až tam se nakonec začali cítit svobodní, protože si vytvořili vnitřní svobodu. Karma jako BrnoR^ a také přidám, jen ať přijde;-DVVV

3 0
možnosti

O té vnitřní svobodě jste to napsal naprosto přesně. Pokud si dobře pamatuji, hezky ji zachytil také Jack London v Tuláku po hvězdách.

3 0
možnosti

Výborně napsáno!R^;-)

3 0
možnosti

R^Hodně si u Vás vybírám, ( :-)vlastně příklad svobody volby) a tuto úvahu velmi oceňuji.

Mohu poprosit o název filmu, který zde zmiňujete - likvidace původních obyvatel ?

4 0
možnosti
Foto

Ten film není o likvidaci indiánů, ani o historii, ale i tak souvisí s tím co jsem zmínil, a s životem v rezervacích, v současnosti (s důsledky zmíněného), ale je to myslím si skvělej film - Wind river, se to jmenuje. Je to zvláštní, napadlo mne, že když jsem ho zmínil, možná bych měl dát nějaký odkaz, a pak přijdete vy, se svým dotazem;-) ... popravdě jsem si dlouho nemohl vzpomenout na název, měl jsem v hlavě totální prázdno, a dalo mi dost práce to najít v historii na youtub, tak to asi dám do odkazu i v článku. Myslím si, že rozhodně stojí za zhlédnutí, ale příliš veselá podívaná to tedy není, snad jen jako varování pro slabší povahy. :-)

1 0
možnosti

Brilantní úvaha, Karle R^R^V. Karmuji a zdravím Vás srdečně!

3 0
možnosti
Foto

:-) ... já bych Miroslave zůstal jen u té úvahy, ale děkuji a také srdečně zdravím;-)VR^ (snad sem nezabloudí Hewlit, mohl by si to nějak špatně vysvětlit;-D) ... jo, a přeji krásné dny a pevné zdraví, Miroslave.

1 0
možnosti

Dnes o ní přemýšlím....R^R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

... já téměř neustále, v různých souvislostech, díky za čtení:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS