Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sdílím váš smutek nad prezidentem naší země. Už při jeho volbě jsem měl pocit, že se někteří občané zbláznili a nechtěl jsem tomu věřit. Bohužel.

2 1
možnosti

Neseděl jste Vy v té hospodě s kolegou Turnerem?

0 0
možnosti
Foto

... netuším, o čem je řeč

0 0
možnosti
Foto

Toho Milouše jste si ale mohl odpustit. Kritizujte, ale nezesměšňujte.

4 2
možnosti
Foto

... a proč ne? Kdybych měl reagovat adekvátně k jeho konání a vyjadřování, musel bych použít jiný kalibr "dehonestace". Navíc je to můj blog madam, hodlám zde činit a psát co uznám za vhodné.

2 2
možnosti

Autore,vy jste jenom takový nenávistný človíček,plný jedu. A pokud Zeman není váš prezident,tak jste opravdový "demokrat".

5 5
možnosti

jenomže pravda je ta ,že i lidi kteří mu dali svůj hlas .tomu dnes litují ..

3 2
možnosti

Ta kandidatura KS je vlastne trik 'okoukany' od pseudokomunistu. Kdyz potrebovali klid pro svoji praci pri transformaci sve moci, nastrcili pred sebe M. Jakese. Zadny zazrak. Pana KS je mi tak trochu lito, zahrat si podobnou roli, pro zmenu ve volebnim spektaklu. A s tim cirem byl nestastnik uz jen za kasparka na vodicich dratcich jinych.

MZ je 'moravske strec', co vystudoval dobre skoly, protoze mu to myslelo a nakonec mysli dodnes a sve vzdelani a poznani rozsiril zivotem na politicke scene. Zna ji, pohyboval a pohybuje se v ni. Takze 'moravske strec' na svem miste.

5 4
možnosti
Foto

Zejména si pak cvičil na Vysočině vystupování v roli nejvyšší.

2 4
možnosti

Excesy pana Zemana se mi pranic nelíbí a v mnohém s Vámi souhlasím. Ale komolením jména za účelem zesměšnění, se zbytečně shazujete.

9 0
možnosti
Foto

... komolení jmen má v naší historii tradici;-)a já nevidím téměř žádný rozdíl, bohužel.

1 7
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS