Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57i63l48a89n 36S36t20e74h27l66í70k 7510519643661

Taková trochu demagogie "z druhé strany". Já například upřímně nesnáším Zemana, což lze vidět v mnoha diskusích, kde se k němu vyjadřuji. Některé jeho názory však (bohužel) sdílím. Například ten, že český národ by měl právo si sám zvolit, s kým bude sdílet své území. A jestli si nepřeje žít v multikulturním státě, měla by to EU akceptovat. Kde je řečeno, že multikulturní uspořádání většiny západoevropských států, vyplývající z jejich koloniální minulosti, by mělo být normou pro východní a střední Evropu ? Jedna věc je pomoc válečným uprchlíkům a druhá jejich integrace do české společnosti. EU bohužel tyto dvě věci spojuje. Kdyby toho nebylo a pomoc by se odehrávala pouze v rovině, že by se uprchlíkům poskytl azyl po nezbytnou nutnou dobu a posléze by se vrátili domů budovat zničenou vlast, nebyla by u nás proti nim taková averze.

+1/0
30.6.2017 19:17
Foto

K77a28r51e32l 61Á72b85e67l72o56v91s59k97ý 7339130413262

... jde o tu pomoc, právě těm válečným uprchlíkům - konec konců, ti ekonomičtí se k nám nehrnou a ani nepohrnou, jak víme - a my máme možnost si vybrat a tedy i ovlivnit, kdo tu bude či nebude, tedy pokud jsou informace z veřejných zdrojů, relevantní - a ta averze je tu tak obrovská i proto, že právě ti, o kterých se zmiňuji, v tomto a nejen v tomto smyslu lžou. Podmínky jsou přece dané a domluvené, to že naši mnozí politici lavírují podle aktuálních průzkumů a preferencí, to už je zas jiná pohádka:-/

0/0
30.6.2017 19:28
Foto

K87a17r82e33l 60Á64b30e30l71o72v47s78k23ý 7439840873812

... jo, a ta trocha tzv. "demagogie", jak se zmiňujete, a jak tomu říkáte, je záměr a spíš nadsázka, aby tím lépe vynikla stupidita a polopravdivost zavádějících konspiračních teorií mnohých hysterických či jen nenávistných autorů ... to je snad také zřejmé

0/0
30.6.2017 19:32

M79i34l33a90n 34S88t89e90h96l76í37k 7850719843491

Tu pomoc válečným uprchlíkům jsem nezpochybnil, spíš její formu.

0/0
30.6.2017 19:36

P91a63v44e81l 43Š26t62í30p12e89k 5109483874585

A kde vidíte válečné uprchlíky, když si odmyslíme Ukrajince, jakých jsme přijali desítky tisíc?

0/0
30.6.2017 20:03
Foto

V23l17a70d26i53m78í18r 34K53r97o26u90p35a 8837368441582

Ta fotka v tvém profilu, kde máš hlavu zahalenou v kouři z bůh ví čeho, vysvětluje mnohé...

+3/0
30.6.2017 11:52
Foto

K85a32r54e25l 78Á61b51e71l28o58v31s42k90ý 7859110413762

... to bys rád věděl, co, hrdino z Afghá ... hele, znáš to rčení o orlu a mouše? Pomni, že nic neplatí vždy a všude. Tím spíš, že to nemusí být zrovna orel, a že mouchy mají i mnoho jiných predátorů - od kudlanek, žab, přes chamaeleony až po člověka s plácačkou na mouchy. ;-D

0/0
30.6.2017 12:22

D65a97v96i93d 56V74l43k 6666955848237

Karle karma R^

+1/0
30.6.2017 11:38
Foto

K77a24r11e65l 18Á17b16e59l60o70v43s39k91ý 7729770393232

Zdravím a dík za palčáka, Vlčáku:-)R^

0/0
30.6.2017 12:23
Foto

K92a39r61e25l 33M17a24s47e45k 9124808819686

Jojo. Malujou si čerty na zeď a potom kvičí strachy. Jenom tento týden tu pod jedním blogem někdo v hrdlo lhal, že, cituji, francouzské děti žijí ve strachu, že je někdo zmlátí a okrade jen proto, že jsou bílé a je-li to dívka, je zavřená doma ve strachu ze znásilnění. Pod tímhle nesmyslem je sedm souhlasných palečků.

+2/−4
29.6.2017 20:39

V41l75a70d63i21m83i86r 93T69ů86m21a 3283891314

Ano dle vás je vše v pořádku. Vyjímečny stav je dle vás v pořádku. To že svaz dopravcu žádá vládu o nasazení armády na ochranu tras kamionu směrem do Anglie je dle vás v pořádku? Teroristické činy jsou dle vás v pořádku?

A pokud se tyká kvičení strachy tak když dojde na lámání chleba obvykle nejvíc kvičí ti co byli před tím ti největší hrdinové.

+7/−1
29.6.2017 22:12
Foto

K68a14r31e77l 44M30a73s66e33k 9974238709106

Řeč není o tom, že je všechno nebo zda je všechno v pořádku. Citoval jsem lež, která slouží k rozeštvávání lidí a šíření nenávisti a nesnášenlivosti. Je to drzá lež a o to mi jde.

+1/−3
29.6.2017 22:51

P63a30v16e35l 34Š90t29í94p72e74k 5809873904445

A kolika francouzských dětí jste se u vás v Dolní Lhotě ptal? Minus osmi?

+3/0
29.6.2017 23:04

J52o16s27e42f 35K11o47r19e26j66s 5669598178125

Jestli se nepletu, tak pan Masek žije ve Francii, ne v Dolní Lhotě.

0/0
30.6.2017 5:28

P18a77v57e92l 20Š30t66í87p43e61k 5309983934575

Vy mu to snad věříte?

0/−1
30.6.2017 7:51

J93i33ř42í 86U10r76b66a48n 4894716213328

Sorry, překlep, mělo být +

0/0
2.7.2017 17:46

V89l46a62d48i75m26i88r 20T27ů25m80a 3693661334

Víte pane Mašku nevím kolik ́dětí ve Francii žije nebo nežije ve strachu. Upřímně si ale myslím, že to nevíte ani vy. Přesto se domnívám, že např. provedené teroristické činy je jistě ovlivní a to tak, že určitě strach zde bude.

A pokud se týká lživých zpráv.

Dle oficiálních zpráv před rokem či dvěma. Do Evropy utíkají před válkou zbídačelí uprchlíci, lékaři, inženýři lidé naprosto vděční za každou pomoc, kteří budou přínosem pro Evropu. Dnes víme, že je vše jinak. Prostě oificiální zprávy lhali.

Před rokem.Dle oficiálních zpráv neexistují vyloučené lokality ve kterých tamní komunity mají vlastní pravidla a vlastní zákony a tyto nadřazují zákonům dané země. Dnes už i oficiální zprávy potvrzují že tyto lokality existují a naopak situce se zhoršuje.

Před rokem či dvěma oficiální zprávy vykládali jak se v zemích západní Evropy daří integrace příchozích a jak jsou Češi či Poláci či Slováci "zaprdění" a jak to nechápou. No dnes už oficiální zprávy potvrzují, že to s tou integrací tak úplně v pořádku není.

A tak by se dalo pokračovat dále a dále. Lidé nejsou hloupí a dokáží si dát dohromady co je pravda a co ne. Nepotřebují aby je pořád někdo mistroval a vykládal jimco si mají či nemají myslet a co je a co není pravda. Většinou to dokáží poznat sami.

+1/0
30.6.2017 6:23
Foto

K55a19r53e96l 43Á40b52e53l85o82v79s66k82ý 7509620273152

... mýlíte se, zde přesně platí on známé, že strach má velké oči - nikdo netvrdí, že neexistuje žádný problém, tak blbej nikdo není, snad jen ti, co to o druhých s jiným názorem tvrdí - jedna věc je realita a druhá zcestné nenávistné a mnohdy i lživé, minimálně co do závěrů, zhovadilé konspirace a hysterie, kterou tu mnozí už min. 2 roky šíří - kde jsou ty hordy znásilňujících islamistů a pod.? Většinu teroristických útoků, spáchali pomatenci žijící a narození v Evropě, a za to nemohou ani neziskové organizace a ani Merkelová, Junker či jiní - jak se nás mnozí snaží přesvědčit, je to o něco málo složitější. Ovšem bodří čestí vlastenci, potřebují nějakého viníka, aby mohli ukazovat prstíčkem. Jo, a co se hrdinů a hrdinství týká, podívejte se lépe na fotky zdejších pisálků, těm to "hrdinství" opravdu kouká z očí. :-/Rv

0/0
30.6.2017 10:21
Foto

K45a69r29e82l 14Á49b67e45l40o87v76s42k22ý 7629740623532

... taky není od věci, uvědomit si, ve kterých zemích a proč asi, dochází k teroristickým útokům ... u nás žádné nejsou stejně jako ti uprchlíci, vyjma snad 12??? - nejvíce imigrantů je v Itálii a v Řecku ... tam se teroristické útoky také neodehrávají ... tam mají jiné problémy a velké, ano - logicky. My odmítáme pomoci - viz kvóty. Myslíte si, že přijetím 400 uprchlíků ročně, v celkovém domluveném počtu 2 600 za nějaké delší období, se dá považovat za ohrožení a islamizaci ČESKA? Pak doporučuji návštěvu patřičného odborníka. Nějaký pitomec dal rovnítko mezi uprchlickou vlnu a terorismus, protože se mu to hodí do krámu - a hysteričtí strašpytlové - sorry, vlastenci, plní nenávisti, už tady dva roky, omýlají neustále to samé o znásilňování, drancování, právu šaría a podobné chujoviny. :-/Rv

0/0
30.6.2017 10:46

V67l23a51d56i40m67i78r 14T63ů81m80a 3913741354

Nemyslím si, že bych se mýlil. Tvrdím, že lidé si pravdu najdou sami.

A kde jsou ty hordy znásilňujících islamistů? Třeba lońský silvestr v Německu nebyl nebo byl? I v Rakousku jsou podobné problémy. Začínají se objevovat i v dalších zemích třeba Švédsko. Přesto, že byla velká snaha tyto problémy utajovat a bagatelizovat. Už i oficiální zprávy toto připouštějí. A to, že to není horší je díky obrovským nasazením bezpečnostních sil. A to stojí obrovské prostředky.

To že teroristické útoky neodehrávají v Řecku či Itálii je jasné. Aby se mohly tyto činy odehrát je potřeba mít vybudované zázemí a mít podporovatele. To je možné pouze tam, kde je silná komunita stejně smýšlejících. Proto jsou teroristické útoky tam kde se tato komunita vyskytuje.

Nemyslím si, že 400 uprchlíků ohrožuje ČR. Co si ale myslím je, že i dlouhá cesta začíná prvním krokem. A podívejte se na to asi takto. Teď je přeplněná Itálie. Samozřejmě to nezvládá. Takže dejme tomu, že si tzv. uprchlíky rozeberou další země a Itálii ulehčí.Ovšem během času se dostanou do stejné situace jako je dnes Itálie všichni. To snad pochopí a teď použiji vaše slova i blbej. Takže co bude pak?

Není lepší to řešit když je v problémech pouze jedna země než když bude mít problémy zemí většina. Něco jiného by bylo kdyby občané viděli, že problém tzv. úprchlické vlny se skutečně řeší. To znamená vracení nelegálních uprchlíků a pod.

A ještě k těm teroristům. Jestliže páchají teroristické činy druhé a třetí generace předchozích imigrantů je tedy něco špatně. Zřejmě soužití není tak idylické jak se nám snažili namluvit oficiální zprávypřed rokem.

Takže tyto zprávy lhaly?

A k těm hysterickým strašpytlům. Asi jsem strašpytel. Jedu opatrně na přechodu pro chodce i když v okolí nikoho nevidím. Říkám si co by se mohlo stát. To víte, prostě hysterický strašpytel. Ale jsou borci, kteří se nebojí ledasčeho. Vy to znáte.

0/0
30.6.2017 11:25
Foto

K91a21r79e20l 49Á83b29e16l50o18v65s54k62ý 7209410323172

... zde máte jistě v mnoha ohledech pravdu - jde o to, jak se to dá a může řešit, jde o to, co vyvolává hysterie, přehánění a komu slouží atd. Já nikoho nevítám, ale neodmítám apriory pomoc, a také spoluúčast na smysluplných řešeních. Vzpomeňte, jak mnozí jásali když Putin začal pomáhat v Sýrii - ti lidé si neuvědomují, že jen vyhnal další miliony migrantů atd. Jde o to, aby byla nálézána pravda a zdravá míra, jak v řešení tak v informování - hysterie a šíření nenávisti, je špatně - tady není o čem diskutovat. A neříkejte mi, že to nejde poznat, tomu nevěřím. Lze, jde ... jen to chce trochu soudnosti a rozlišování, namísto glajchšaltování.

+1/0
30.6.2017 11:56

V26l23a25d37i21m70i74r 76T90ů24m29a 3313681744

Teď s vámi souhlasím. Tu Syrii ovšem nedokážu posoudit. Myslím, že se tam jednalo o věci a takové souvislosti, které nemůžeme znát ani vědět a tím méně chápat.

0/0
30.6.2017 12:17
Foto

K69a14r95e65l 62Á11b22e90l43o47v26s15k84ý 7119760573472

... oni to nechápou mnohdy ani ti, co tam žijí, a možná někdy nevědí, odkud jim hrozí větší nebezpečí, jestli od islamistů, ke kterým se nechtějí připojit, nebo od Asáda, podporovaného Putinem atd. I proto mnozí nebojují, jak se zde omýlalo, protože často nevědí proti komu a s kým vlastně atd. Není to jednoduché, a myslím že to nikdo soudný ani netvrdí. I proto mi dost vadí právě zjednodušování a jednoduchá řešení ... tenhle problém nemá jednoduché řešení, uzavření se s tím, že to děláme pro další generaci, pro naše děti - jak zde mnozí argumentují, je také mimo realitu, tím globalizaci ani přelidnění nevyřešíme - přeci naopak neřešením, jen přeneseme problém do budoucna a právě na další generaci ... si tedy dovolím myslet.

0/0
30.6.2017 12:31

P81a55v65e67l 76Š47t24í30p45e12k 5299353634965

V Řecku a Itálii nejsou útoky, jo? Aha. Tak hlavně, že nám je tolik vnucují, když s nimi není žádný problém

0/0
30.6.2017 13:42

P47a74v47e60l 58Š96t57í39p19e25k 5829743974325

Citujte nějakou konkrétní "lživou a hysterickou konspiraci"

0/0
30.6.2017 13:40
Foto

K36a68r96e29l 53Á42b72e64l10o97v32s89k74ý 7299600813862

... netřeba citovat - přečtěte si články Mazurka, Mikuláška, Vyorala, nebo Drunecké, Svobodové a dalších méně aktivních - ty jsou plné nenávisti a hloupých, ničím jiným než přesvědčením autora nepodložených konspirací a nesmyslných závěrů či vývodů ... pokud by jste to chtěl vidět, a nejste úplný hlupák, chápal by jste - pokud nechcete, žádné argumenty vás nepřesvědčí, beb jak jest psáno - víra tvá, hory přenáší ... nebo je to jinak(?) no to je celkem fuck;-)

0/−1
30.6.2017 14:07

P36a45v10e50l 66Š33t52í79p98e17k 5729393824915

Ano, netřeba citovat něco, co neexistuje. Všude samá "hloupost, nenávist, smrad", ale vidí ji jen Ábelovský a ani sám neví kde.

0/0
30.6.2017 14:34
Foto

K78a25r86e61l 48Á81b74e91l90o42v46s76k25ý 7709820763962

... opravdu ji vidí jen Ábelovský? To je vskutku zajímavé, jsem netušil, že mé vnímání má tak nebývalý rozsah, že ovlivňuje nejen mnohé zde, ale i v jiných sdělovacích prostředcích, a dokonce nejen u nás ... já myslím, že z toho je vše vcelku jasné, že;-)

0/0
30.6.2017 19:57

P57a31v88e46l 74Š56t64í13p25e27k 5299453684425

Tyhle plytké prázdné pojmy zpravidla vidí jen osoby bez dostatečných vyjadřovacích schopností na to, aby je označili konkrétně.

0/0
30.6.2017 20:02
Foto

K81a18r28e16l 12Á23b80e77l16o93v45s13k62ý 7729510623692

.... on je v česku výjimečný stav?

0/0
30.6.2017 9:49

V12l12a59d50i50m46i26r 31T59ů83m45a 3313611394

Není ale p. Mašek psal o Francii. Takže nevím proč se ptáte na ČR.

0/0
30.6.2017 11:49
Foto

K33a57r59e38l 58Á18b67e69l95o28v51s36k52ý 7429210833232

... protože je zcela prokazatelně v Česku stejná, či spíše větší hysterie, strach a odpor, než v zemích, kde k teroristickým útokům dochází ... což není dojem, stačí se juknout na volební preference a výsledky, tam i tady ... a tedy proto, že ti co zde straší, jen napomáhají právě teroristům, vyvolat strach a paniku - což je přesně to, oč nejen jim jde

0/0
30.6.2017 12:40

P50a55v24e27l 85Š27t91í45p90e96k 5559283764585

Zcela prokazatelně? Tak to laskavě prokažte.

0/0
30.6.2017 13:43
Foto

K26a76r70e87l 52Á34b24e42l93o98v16s83k17ý 7249970133152

... zapni si telku, přečti si noviny atd. - tedy nejen Permanentní hlísty:-P

0/0
30.6.2017 14:09

P47a46v43e89l 17Š44t52í15p65e24k 5469613614495

Aha, takže vaše "zcela prokazatelné" jste si opět vymyslel.

0/0
30.6.2017 14:33

P92a46v12e74l 64Š64t88í85p68e79k 5559553174425

A přitom nikdy v historii žádný migrant nikoho nenapadl, co. Všude jen mír a láska, vůbec žádné útoky. A uprchlíčci z Nigérie rozdávají cukroví.

+4/0
29.6.2017 23:03
Foto

K77a13r92e42l 84Á58b19e83l85o51v80s33k65ý 7319380863622

... to jste četl kde? A proč to sem taháte? Nemáte se o co opřít?

0/0
30.6.2017 10:27
Foto

K79a54r16e69l 80M42a58s42e23k 9284778659876

Einai enas mikros malakas, o Stipek. Nereagovat.

+1/0
30.6.2017 10:40
Foto

K43a98r11e73l 12Á71b81e60l12o52v64s16k93ý 7319500983422

Ναι, καταλαβαίνω;-DR^

0/0
30.6.2017 11:16
Foto

K60a97r16e98l 10M49a46s61e44k 9534608289666

Četl jste mimochodem Mandolinu kapitána Corelliho? V této skvělé knize Britové shodí do Řecka svého důstojníka jako poradce partyzánů během druhé světové a on zná řečtinu pouze z Oxfordu z děl Homéra a když na ně promluví, následná konversace je božská...

0/0
30.6.2017 12:40

P79a52v95e52l 51Š78t58í62p59e56k 5359593374895

Tak pročpak Maska reagovat, když nereagovat?

0/0
30.6.2017 13:46

P10a75v59e91l 58Š10t61í29p71e66k 5869933624495

Maska tvrdí, že žádné francouzské děti se ničeho nebojí a všechno je tam super, víme? Stačí číst.

0/0
30.6.2017 13:46
Foto

K39a57r21e62l 93Á32b10e68l63o51v51s91k46ý 7829130723552

... tak víme kdo je kdo, ne - a ti co to nevědí, halt skočí na každej špek. ZdravímR^

0/0
30.6.2017 10:22

P71a19v48e70l 11B52a94r60t65o47k 9178850182573

Ha, tady probíhá nějaká tajná soutěž mezi Vámi a panem Trčálkem.

+6/0
29.6.2017 20:08
Foto

K88a39r29e15l 48Á93b41e37l36o31v45s33k18ý 7109220273582

... proč myslíte? To je nějaká nová konspirační teorie, nebo co? Možná jen někteří opakující se autoři evokují u více lidí podobné myšlenky a dojem.;-) By mne zajímalo, jestli pak se poznají, tedy pokud by to četli - což asi nehrozí.;-D

+1/0
30.6.2017 10:25

P56a25v93e76l 54B90a47r85t62o59k 9958560242243

:-)

0/0
30.6.2017 11:43

P59a15v61e21l 71Š40t43í19p40e28k 5459873134465

Takže islamizace je prý konspirační teorie, Soros neexistuje, EU je super a kdo si myslí cokoli jiného, je mameluk. Aha.

+7/−2
29.6.2017 20:02
Foto

K92a52r81e43l 17Á89b90e90l40o12v97s91k43ý 7529870963842

opakuji: ... to jste četl kde? A proč to sem taháte? Nemáte se o co opřít?

Řízená islamizace - to je konspirační teorie, Soros existuje, ovšem není tím, za koho zde mnozí mají - viz Drunécká např. - EU je nemotorný, nenažraný, byrokratický a líný moloch, o kterém jsem už také psal, v době kdy ostatní ještě mávali vlaječkama - možná lze dohledat a juknout se, jak reagovali někteří tenkrát a jak reagují dnes - to byste se nasmál;-), rozhodně nás neokupuje a nelze mluvit o diktátu, totalitě a podobně ... tedy pokud má dotyčný alespoň jeden fungující závit šedé kůry mozkové, či jen zvednuté hledí, resp. kšilt na své rádiovce;-D

0/0
30.6.2017 10:36

P23a22v70e40l 71Š95t37í80p82e48k 5259963584885

Takže Frontex ty lodičky neřídí, to oni samy. Haha. A nařizování, kdo má žít v naší zemi, vůbec není diktát. Haha.

0/0
30.6.2017 13:45
Foto

K51a53r53e42l 79Á26b87e65l32o32v29s13k63ý 7299380873542

... no, a o tom to je - někdo něco dělá, konspirace je to, když jiný si vykládá po svém, proč a z jakého důvodu to dělá podle toho, čemu chce sám věřit - ale vykládat to vám, je evidentně naprostá marnost ... tak si žijte v tom svém jednoduchém světě, když vám to vyhovuje, a namlouvejte si nesmysly, jen se nedivte, že někdo brání jejich šíření, protože nejen historická zkušenost, ale dnes i současnost ukazuje, kam podobná idiocie vede - jsem totiž velmi zvědav, do koho bude nějaký vám a autorům těch konspirací podobný "šílenec" najíždět autem, když tu žádní Imigranti a islamisté nejsou. Do sluníček, nebo kavárníků? :-/Rv

0/0
30.6.2017 14:39





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.