Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49o79s68e31f 66N51o11ž68i98č72k74a 5895701889376

Nechtěl jsem zde už nic psát, ale přece jen mi to nedá: v diskusi pod mým pátečním článkem, kdy na mě byl vznesen dotaz, proč reaguji celým článkem na blog pana Zieglera, jsem mimo jiné uvedl, že i pan Ziegler občas takto reaguje na jiné blogery a vložil jsem odkaz na jeden jeho takový dřívější článek. Příspěvek byl vzápětí smazán s udáním důvodu reklama, spam(!), za který je stejný postih jako když se jedná o příspěvek, nepatřící do slušné a kultivované diskuse.

O nic mi v podstatě nejde, já mám smazaných příspěvků na kontě málo, ale soudný člověk musí nejspíš uznat, že smazání takové příspěvku a především jeho zdůvodnění je opravdu absurdita.

(Doufám, že mi nebude smazáno i tohle...)

+6/0
30.7.2017 18:53

M71i83l10a88n 72R18i44c66h78t39e73r 8549822690333

Nemusím chodit na iDNES často, ale občas to stojí za nakouknutí. Tahle diskuse je jako ze zlatých starých časů. Já vám za ni moc děkuju;-D;-D

+2/0
29.7.2017 21:20

P26e85t25r 27T93o78m36e68k 1856692100391

Víte pane Bango a paní Janků jak se říká lidem, kteří kážou vodu a pijí víno? A opravdu pane Bango není hezké, jak nás tady vychováváte, jako bychom byli malí žáčci a přitom mezi svými (náhodou jsem potkal někoho, kdo vás tak trochu zná) mluvíte úplně jinak. Vysvětluji si to tedy tak, že mezi svými nepraktikujete "kultivovanou diskusi". Smutné.

+3/0
29.7.2017 19:03
Foto

H40a77n57a 50V47l52k54o82v60á 9205324862484

Evidentně šlo o ústní podání;-) Ale šplhla jste si....

0/0
29.7.2017 21:55
Foto

H69a50n94a 76V83l80k76o52v22á 9565564952904

Toto byla moje reakce na paní Šípkovou...

Že zmizí celé vlákno pod smazaným příspěvkem celkem chápu.

Proč ovšem administrace maže tak aby diskuse vyzněla úplně jinak....

Zřejmě nastoupila paní Janků;-D

+2/0
30.7.2017 12:10
Foto

J62a67r85o23m10í58r 41P39e86t26ř41í85k 6284701329598

Tak, nejzajímavější na této diskusi je, že si autor stěžuje na mazání příspěvků ze strany adminů, ale sám maže jako o život slušné, ale pro něj názorově nevhodné příspěvky.

A další zajímavostí je, stěžující si pan Kopřiva, který v diskusích neurvale napadá každého, s kým nesouhlasí. Snad nejhorší jsou jeho urážky blogera Otty Černého, který byl za opravdovou protikomunistickou činnost za komunistů řadu roků ve vězení a donucený k emigraci a pan Kopřiva mu nadává do bolševiků.

Pane Kopřivo, Vy se můžete tak akorát stydět, a ne si stěžovat!

+1/−1
29.7.2017 10:00
Foto

K11a39r46e54l 75Á98b12e51l86o19v27s87k82ý 7829800653862

Podívejte se Petříku - vím, že je to pro vás těžké pochopit, ale tento článek vznikl právě proto, že musím mazat v diskuzi, resp. dělat práci za hlídače diskuzí, kteří naprosto ignorují zdejší otravující a trollující exoty, a mažou pak mé reakce na ně, proto že jsou to navíc bonzáci. A taky o tom, že nás nutí se tomuto hloupému a degradujícímu systému podřídit, bonzovat, vytečkovávat, komolit dementně jazyk a podobně. V případě kontroverzí neotvírat raději diskuzi, jak tu zazněl návrh a podobně. Jak jsem řekl, chápu, že jedinec s vaší inteligencí, to nemůže pochopit, jen jsem doufal, nutno dodat že marně, že to pochopí alespoň administrátoři. No, nic - bohužel. :-/RvRv

+4/−1
29.7.2017 14:44

S78i66d41n82e11y 77S91i98s32k38a 3637752152615

Otta Cerny je komunista/socialista stale ... veznen a v emigraci byl jen proto, ze jeho grupa prohrala boj o koryta s jinymi komunisty/socialisty ... tak bych z nej zas az takoveho hrdinu nedelal.

+2/−1
30.7.2017 0:03
Foto

K31a74r23e74l 11Á79b96e88l21o80v76s94k21ý 7759570573312

PS: rád bych ukončil tuto neplodnou debatu, která ať tak či tak, přeci jen něco dokládá - a víte co? Žádný ohlas, žádné reakce ostatních blogerů - možná proto, že je to v "separátu" a možná jen proto, že opatrnosti není nikdy nazbyt, že. Co kdyby něco z toho, co se zde vznáší v luftě, a moc se to nepřetřásá, chodí se okolo toho jako okolo horké kaše, byla čirou náhodou, jak taky jinak, nakonec pravda. :-(Rv:-/

+2/0
28.7.2017 12:11

V39á61c29l86a86v 30K80o19p39ř24i26v22a 1324950895641

Já bych na to ukončování tak nechvátal. Níže mě pan Banga vyzval, abych doložil jejich dvojí metr. Já důkaz mám, tak bych se rád dočkal odpovědi. Pan Banga očividně nechvátá a já za chvilku odjedu. Škoda.

+1/0
28.7.2017 12:16
Foto

K43a14r22e80l 12B83o76h75á97č88e45k 1711347296434

A vy, pane Kopřivo...fakt si myslíte, že pokud máte náhodou nějaký důkaz o tom, že kdokoliv v čemkoliv udělal někdy chybu, tak dokazuje nějakou obecnou a setrvalou vlastnost systému nebo součástí systému jako celku? Fakt jste o tomhle přesvědčený? Btw...je mi vcelku jedno, co mi odpovíte, do hlavy Vám stejně nevidím...

+1/0
28.7.2017 12:31

V77á92c76l44a88v 28K40o49p64ř82i60v84a 1674730915301

Mám důkaz. V té diskusi se pan Banga zachoval nefér a moc dobře to ví. Vyzval mě k předložení důkazu a já ho mám. Pokud o tom nemáte ponětí, kde berete potřebu k tomuto alpinismu?

+2/−1
28.7.2017 12:34
Foto

K25a42r90e97l 94B55o73h53á62č62e39k 1501257956614

A vy, pane Kopřivo...fakt si myslíte, že pokud máte náhodou nějaký důkaz o tom, že kdokoliv v čemkoliv udělal někdy chybu, tak dokazuje nějakou obecnou a setrvalou vlastnost systému nebo součástí systému jako celku? Fakt jste o tomhle přesvědčený?

+2/0
28.7.2017 12:38

V75á60c31l48a77v 43K77o59p24ř77i30v61a 1954440195841

Najděte si níže to vlákno. Přečtěte si ho a pokud něco nepochopíte, zeptejte se. Snad jen odcituji pana Bangu:

Pane Kopřivo, dvojí metr jsme nikdy neměli a nemáme. Pokud tvrdíte opak, měl byste umět svá tvrzení podložit fakty.

Moje odpověď, doložím korespondenci s nadřízeným, který dvojí metr uznal.

Víc vám to zjednodušit neumím.

+2/0
28.7.2017 12:42

V54á82c56l54a72v 38K73o69p33ř39i24v14a 1474120435871

Jen dodám, že se nejednalo o jeden příspěvek.

+1/0
28.7.2017 12:50
Foto

H88a32n39a 45V89l40k23o70v10á 9635694462984

Víte, pane Ábelovský já s vámi souhlasím. Ohledně dvojího metru a co se týká blogerů i jistého protekcionismu....

Nevyjadřovala jsem se v této diskusi spíše proto, že s vámi nemám moc shodných názorů - nicméně zkušenosti s administrací mám podobné.

+3/0
28.7.2017 12:25
Foto

K21a63r68e17l 79Á82b95e51l66o86v16s36k90ý 7349720953742

Ano, většinou spolu nesouhlasíme - a žádný div, a tato výjimka z nás kamarády taky neudělá:-)

+1/0
28.7.2017 12:58
Foto

H25a36n87a 97V32l59k53o78v70á 9835824912834

To nejspíše ne, nicméně v mnoha ohledech při tomto konkrétním tématu bychom se shodli - krom toho protekcionismu taky s "řešením" falešných identit ze strany administrace. Níže vám paní Janků vysvětluje, že nemají jak to zjistit. Zajímavé je, že někteří diskutéři jsou zablokováni do zaslání oskenované občanky...Blogeři tuto povinnost mají tuším už při registraci.

Přitom zdejší mnohočetná identita František Smutný (bloger) diskutoval i blogoval pod několika identitami jak mi sám napsal do zprávy na FB, kde mi vysvětloval, že je zdejší mazák a identity má s vědomím administrace....(napsal mi to sám od sebe, já necítím potřebu hledat na IDnes přátele)

Tudíž mne napadá, že administrátoři prostě lžou.

Nepovažuji to tady za tak seriózní prostor jak se ho snaží prezentovat paní Janků a chodím se sem víceméně bavit, nicméně s odejitými blogery, odsouváním do Hydeparku nebo do soukromých to tady začíná být docela slušný kabaret.

A jako takový je ho třeba brát.:-)

+2/0
28.7.2017 13:29

J35o39s62e15f 64N31o43ž30i50č59k75a 5105821949476

R^Ohledně těch dvojích identit to o kousek níž v diskusi velmi trefně napsal i pan Zítek.

+2/0
28.7.2017 15:44
Foto

H21a26n43a 47V55l72k74o70v23á 9485664832964

;-DPaní Jandová, to jste špatně pochopila... To, že s panem Ábelovským v této věci souhlasím nemění můj názor na něj ani si ho proto nezačnu vážit...Prostě jen mám podobnou zkušenost.

Nejsem jako vy, která jste na jednu stranu servilní a na druhou stranu sprostá bez ohledu na podstatu diskuse;-)

+2/0
28.7.2017 15:09
Foto

K33a95r89e22l 25B37o34h10á71č69e89k 1521547246484

Kabele, a jen tak mezi námi...nenapadlo Tě aspoň na chvilku taky, že kupříkladu tahle diskuze není v žádném separátu, ale běžně dostupná v seznamu diskuzí a že prostě Tvá soukromá svatá válka fakt nikoho nezajímá a potvrzuje to tedy ustanovení kodexu blogeru v tomto smyslu? Nenapadlo, viď...nehodí se Ti to totiž do kontextu Tvého momentálního černobílého názoru...Ono to tak totiž, jak říkám, bylo vždycky...jsem na blogu dost dlouho, abych to uměl vyhodnotit...

+2/0
28.7.2017 12:27

V35á15c12l84a48v 36K44o33p38ř19i26v22a 1224900945301

Průměrně inteligentní čtenář zjistil, že autor zařazení do hydeparku očekával a nikterak ho nezpochybňuje.;-)

+1/−1
28.7.2017 12:31
Foto

K66a97r47e40l 37B44o48h75á82č33e77k 1301737886324

kupříkladu tahle diskuze není v žádném separátu, ale běžně dostupná v seznamu diskuzí

+2/0
28.7.2017 12:41

V16á47c69l68a38v 10K39o49p73ř93i86v72a 1984130465381

Přes seznam diskusí se asi moc do diskusí nechodí, že?

0/−2
28.7.2017 12:43

M78i15l70a52n 22S26t79e98h59l31í78k 7160279623551

Nedá mi, abych v této chvíli nepřišel se svou troškou do mlýna. Nedávno jsem tady s vámi vedl debatu ohledně jednoho velmi vulgárního článku se stejně vulgárním titulkem. Vy jste mi oponoval v tom, že článek byl právě kvůli vulgaritám přesunut do "soukromých" a že je tedy všechno v pořádku. Moji námitku, že to nic neřeší, protože vulgární titulek se vyskytuje v seznamu diskusí, jste neakceptoval. A nyní argumentujete přesně jako já tehdy - že je diskuse dostupná v seznamu diskusí. :-)

0/0
28.7.2017 12:48
Foto

K11a31r70e56l 53B82o89h65á80č91e13k 1591667386404

A?

+1/0
28.7.2017 12:58

V12á46c13l27a16v 77K61o71p51ř17i87v47a 1884320825761

konzistence názorů?

0/−2
28.7.2017 13:00
Foto

K92a72r72e25l 26B55o30h55á72č96e22k 1671927546874

Stále stejná...hrušky/jablka.

+1/0
28.7.2017 13:06
Foto

K49a95r22e28l 61Á10b49e10l83o58v24s82k18ý 7649600173872

... nenapadlo, nehodí se ;-D koukám, že tento virtuální prostor, je plný telepatů, možná logicky - vidím co vidím, to o čem mluvím a co se zde vznáší - a je vlastně s podivem, že právě ty to nevidíš - máš ten obrázek pod každým svým blogem, nebo ne?;-) ... ale jo, rozumím ti - myslíš, že kromě některých profesionálních "diskutérů", ještě někdo jiný chodí do diskuzí přes jejich seznam? Vážně? Pochybuji, tedy si dovoluji pochybovat ... nejsem si ale zcela jist, jest-li se to zde ještě smí ;-D;-D;-D

0/−1
28.7.2017 12:56
Foto

K87a28r40e43l 49B81o19h56á73č15e14k 1481847166824

Ano, nenapadlo Tě to. A protože znám z vlastní zkušenosti, jakým způsobem diskutuješ...a znám to roky...je mi jasné, že Tě ani nenapadlo to, co platilo odjakživa...za to, jak se k blogerovi chovají diskutéři, si převážně může bloger sám. A to nemluvím o tom, že...můžeš příspěvky sám mazat, můžeš neotvírat diskuze...ale pro Tebe je vina na straně ne nestranné službě na diskuzích. Ach jo...

+2/−1
28.7.2017 13:03
Foto

K11a20r74e29l 36Á31b43e76l19o24v57s42k18ý 7899690483842

:-)...hm, i já vím jak diskutuješ - nemá smysl se zde přetahovat a měřit si pinďoury, to není k ničemu - tvrdit si můžeš co chceš, pravda je taková, že nemáš ani tušení, co mne napadlo nebo ne;-D

+1/−1
28.7.2017 13:12
Foto

K19a93r37e58l 15Á15b40e49l48o22v56s61k64ý 7929100563142

... jo, a sorry za tu sprostotu, ale nějak mne v té rychlosti nenapadlo, jak lépe to zformulovat;-D ... tak to je, no

+1/−1
28.7.2017 13:15
Foto

K18a87r37e38l 73B21o77h14á81č11e40k 1911487176874

A tak to já vím, že tahle diskuze s Tebou je dopředu odsouzená jako zbytečná. Kvůli Tobě sem své příspěvky nepíšu. jen je dobré, když sem někdo zabrousí, aby tu viselo více názorů a více souvislostí...

+2/0
28.7.2017 13:15
Foto

K94a20r20e35l 11Á76b70e70l35o17v78s69k77ý 7829180663532

... proti tomu lze cokoliv namítat;-) a že je se mnou zbytečná diskuze - tak to máš recht, jsem-li si jist, pak bezesporu ano - mějte i tak pěkné dny, všichni - věřte mi, že vás chápu víc, než si myslíte, nebo jste ochotni si připustit. :-)

+1/−2
28.7.2017 13:25
Foto

K33a30r62e41l 73Á72b40e88l54o57v73s23k90ý 7419590263462

ups - nelze, samozřejmě8-o už z toho blbnu, tedy z těch marných diskuzí;-D

+2/0
28.7.2017 13:28

J50i39ř91í 32J85i43r81o79u57d68e94k 8386699474384

R^!

0/0
3.8.2017 16:45

T76e20r38e17z43a 24J63a31n65k76ů 7362637789387

Vážený pane Ábelovský,

ono je to v podstatě jednoduché. Na iDnesu už léta platí pravidla diskusí. A ta říkají, že vulgarity do nich nepatří. Jistěže všichni admini takové výrazy znají a používají - jak říkáte, je to součást jazyka. Problém je jinde: admini jsou si vědomi, že ne všechny výrazy se mají používat ve všech situacích. S dítětem nemluvíte o hyperkorektní deklinaci, protože by vám nerozumělo, prodavačce místo pozdravu neřeknete "nazdar, krávo", protože je to neslušné. Tak jednoduché to je. Pokud je pro vás zdravit v obchodě pokrytecké a deformuje vám to charakter, prosím, je to váš názor - nakupujte, jak uznáte za vhodné. Tady ale chceme, abyste ta pravidla dodržoval (respektive chce to redakce iDnesu a adminy diskusí si najímá, aby se o to postarali).

Po pravdě řečeno, mluvili jsme s vámi o tom už snad všichni a trochu mi ten váš blog připadá, jako byste denně chodil do Tesca a chtěl po nich, aby vám čtyři rohlíky prodali za korunu. A pořád víc a víc se zlobil, že neprodají. Nu - neprodají. A tady vulgarity používat nemůžete. Buďto tu odpovědnost (osobně považuju za poměrně zajímavé, že se tolik mluví o svobodě, a tak málo o odpovědnosti) přijmete, nebo riskujete, že příspěvky porušující pravidla smažeme. To je ovšem vaše volba.

Řešit v té souvislosti, co jsme kde komu nesmazali, mi připadá, promiňte, absurdní: jako byste říkal, že dodržovat jedno pravidlo nemusíte, protože si myslíte, že někdo jiný nedodržuje jiné. On přešel na červenou? Tak až půjdu na hřiby, když najdu chráněný druh, přiberu ho do košíku. Ale budiž - vzhledem k tomu, že nevím, o které blogy se konkrétně jedná, můžu říct tohle: čteme je. Diskutujeme o nich. A pokud nepřekročí kodex blogera, zůstávají na titulní straně. To, že nám nebo vám něco nelíbí, neznamená, že to tu nemůže být. Ale to koneckonců také platilo a platí pořád stejně.

P.S.: Vzhledem k této otevřené odpovědi si na váš vulgární vzkaz v helpdesku už dovolím neodpovědět.

Pěkný den,

Tereza Janků

+3/−2
28.7.2017 7:20

V74á89c42l28a48v 89K85o80p20ř51i49v14a 1714780445701

Opět jste nepochopila nic. Kdyby se smělo polobožstvo kritizovat.... Co takhle zveřejnit některou naší vzájemnou korespondenci, když jste se ještě obtěžovala.... K perlám patří vaše vysvětlování pojmu vlhký sen a proč nepatří do diskuse. A takových perel je tam daleko více. Zrovna vy byste měla skončit zařazením tohoto blogu do hyde a raději se neozývat.

+1/−1
28.7.2017 8:14

T50e25r80e63z83a 82J97a44n61k24ů 7842617649687

Ano, pane Kopřivo, spolu jsme také měli rozpory ohledně hodnocení příspěvků a vedli dlouhé diskuse. Chápu, že máte stále dojem, že pokud s vámi někdo nesouhlasí, nerozumí problému - je to do značné míry přirozené. Ale kde budu veřejně reagovat, si s dovolením určím sama.

+2/0
28.7.2017 8:29

V16á14c16l88a25v 49K55o47p82ř66i28v34a 1694340445631

To právo vám vám nikdo nebere. To bylo pouze konstatování.

Není to o tom, že pokud nesouhlasí. Ale pokud někdo očividně hloupě maže na základě bronzu a zjevně i nezávadné příspěvky, pak se to snaží ještě hloupěji zdůvodnit, tak je to mazec. Když však raději nekomunikuje vůbec, tak je to jen prosté povýšenectví.

+3/0
28.7.2017 8:34

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

K79a92r79e49l 94Á72b78e95l40o39v38s27k43ý 7859340273742

Tak jednoduché to vskutku není, a můžete si namlouvat co chcete - a proi%nte, to vaše přirovnání s obchodem a nakupováním, to nekulhá na jednu nohu, dokonce ani na obě, to žádné nohy nemá! Rv A v podstatě jde přesně o to, o čem já zde celou dobu hovořím - vy mne urážíte, aniž byste použila sprosté slovo.;-D Víte, mohl bych sem klidně zkopírovat smazané příspěvky, aby bylo vidět tu hroznou vulgaritu - v porovnání s tím, na co to byla reakce. Jenže k čemu by to bylo? Nic jste zcela evidentně nepochopila, jde o to - že jde o reakce na něco - něco, co vy necháváte klidně viset v diskuzi dál, nemluvě o zcela evidentním trollingu některých diskutujících, s čímž si asi nevíte rady, protože ti lidé si dávají velký pozor, aby nepoužívali ty "vulgární a drsné výrazy", jak vy říkáte, No, popravdě jsem nic jiného ani nečekal. RvRv:-/

+1/0
28.7.2017 9:57
Foto

K15a44r60e88l 32Á33b96e87l83o96v56s92k59ý 7479430643682

...oprava - promiňte

a doplněk ... nic jiného než nepochopení jsem nečekal:-/

0/0
28.7.2017 10:00
Foto

P44a44t66r91i88k 19B73a75n60g96a 6167687229658

Dobrý den Karle, neumím si pomoci, ale tohle není zrovna fér argumentace. Pravidla platí na iDNESu od doby, co jsou diskuse diskusemi. Časem se musela zpřísnit, protože úroveň diskusí chvílemi byla na úrovni restaurace IV cenové, ale pořád tam nějaká pravidla byla. Uhlídat všechny diskuse najednou zkrátka není možné a jsem ochotný Vás o tom přesvědčit. Pojďte na jeden den do redakce a zkuste si to sám :-). Uvidíte, že změníte názor. Co Vy na to?

+2/0
28.7.2017 10:01

V22á88c19l44a22v 40K81o14p94ř52i47v78a 1294570955741

Proto mažete na základě bonzů, aniž byste o tom nějak přemýšleli, nedej bože posoudili v kontextu vlákna? Podle toho to taky vypadá. Příměry paní Janků jsou trochu k smíchu. Hermánek jezdí na červenou furt a policajti se dívají raději na parkoviště, že? Proto jeho trolling vzali někteří diskutéři do vlastních rukou, protože má administrace dvojí metr. Ze 120 příspěvků v jedné diskusi Hermanek 80, z toho polovina trolling. Štípek zdatný sekundant.

+5/−1
28.7.2017 10:20
Foto

K68a82r97e29l 42Á37b64e41l68o98v91s26k63ý 7839320913832

Zdravím Patriku,

tohle já naprosto chápu - chápu dokonce, že není možné ohlídat vše, a že nemůžete znát všechny souvislosti - podívejte se, jak vypadají mé diskuze. Troll jménem Štípek, který zde dle mého přesvědčení, vystupuje nyní sic pod ověřenou identitou, zde dříve vystupoval pod několika falešnými, to mi nikdo nevymluví - jednou z nich byla identita Adam Poche (ne, nejde o můj dojem) - na má upozornění, jste ty účty zrušili - on se mi tu opět jen mstí - jsem napůl maďar a mám vskutku horkou krev, to nepopírám a někdy se tomu sám směju - posléze samozřejmě:-), a nechám se tedy zřejmě občas vytočit - no, sorry jako, ale jeho zcela evidentní obtěžování, mající jediný cíl, totiž mazání mých jím nahlašovaných příspěvků - a klidně se podívejte, na ty smazané sprosťárny v reakci na to, co se dá z obsahu myslím celkem lehce odvodit (jen pro představu i ostatním) - tedy co třeba tyto vámi smazané sprosté příspěvky:

... a co umíte vy? Tedy kromě obtěžování v diskuzích. Vám nejde ani to množení, nebo?;-)

27. července 2017 13:36 -

Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse.

... víte co vy dva - napříště vás budu prostě mazat, co s váma - a nemluvte o svoloči Štípku, vzbuzuje to u mne v souvislosti s vámi dvěma nepříjemné asociace - málokdy to označení používá, ale vám by asi padlo jak ulité:-/

... to je tá má sprostota a vulgarita, jak píše Terezka Janků - no, pak mi tedy promiňte, ale asi jsme každý z jiné planety. :-(Rv

27. července 2017 13:26 -

+4/0
28.7.2017 10:26

B66o83h24u35m13í81r 63Š48i91m28e22k 3691610764114

Jsou tu prostě "experti"!

0/0
30.7.2017 15:41

T23e17r49e79z37a 36J80a30n19k52ů 7952757979817

Ale ono to je takhle jednoduché, pane Ábelovský. Co dělá někdo jiný, není důvodem pro to, abyste porušoval pravidla vy. Pokud máte problém ta pravidla dodržovat, jsou ve hře dvě varianty: buď můžete psát někam, kde tak přísná pravidla nemají (a takových míst je na internetu mnoho), nebo musíte počítat s tím, že vám příspěvky, které pravidla poruší, smažeme. Mažeme je i těm trollům, pokud je vidíme (stejně tak jako nevidíme každý váš příspěvek).

(Mimochodem, přečtěte si prosím ještě jednou svůj blog a svůj vzkaz, který jste nám napsal do helpdesku. Já se klidně přiznám, že říct, že vás svým textem výše urážím, poté, co jste nám tohle napsal, mi připadá mírně řečeno přepjaté.)

+1/−1
28.7.2017 10:31
Foto

K13a68r80e94l 14Á32b91e91l15o43v16s10k29ý 7669120633662

... ano, pokud je vidíte - vy, je ovšem evidentně nevidíte, pravda mnohdy i proto, že je mažu sám - víte já nemám zapotřebí se nechat urážet někým, kdo má minimálně pochybnou identitu, já zde vystupuji pod svým vlastním jménem, se všemi důsledky, které to pro mne má, stejně jako většina autorů - vy chráníte pochybné existence, ale autoři který tvoří obsah blogu - vašeho chleba, se podle vás, mají nechat urážet, obtěžovat a podobně. Tomu já vskutku nerozumím - a chcete-li přetřásat můj interní vzkaz - pak ho sem zveřejněte - já to udělat nemohu, vy byste mi to smázli, protože to nepatří do slušné diskuze a mně by zůstal už jen jeden život;-D;-DRv

0/0
28.7.2017 10:40

T18e77r18e24z14a 93J64a12n45k73ů 7702387369837

Pane Ábelovský, my nikoho nechráníme. Kdybych měla korunu za každý e-mail, v kterém nás někdo obviňuje, že chráníme sluníčkáře, nácky, zemanovce, havlisty a já nevím koho všeho, nemusela bych pracovat. Samozřejmě vždycky chráníme názorové oponenty toho, kdo si zrovna stěžuje.

Je to mnohem prostští: admini diskusí mají na starosti celý iDnes. Za den přečtou tisíce příspěvků. Můžu vám garantovat, že pokud se zeptám, kdo je Karel Ábelovský nebo pan Štípek, nejmíň půlka z nich nebude vědět, o kom mluvím - prostě proto, že blogy a místní bitvy nesledují a při administraci příspěvků nemají čas nějak zvlášť sledovat, kdo je autor.

Pokud víme, že je někdo fake, zablokujeme ho. My na rozdíl od vás ale nemůžeme říct "tenhle člověk je asi fake, tak pro jistotu ban" - musíme mít důkazy. Máte je? Sem s nimi. Vadí vám, jak s vámi někdo mluví? Řekněte nám to, my to prověříme - děláme to standardně.

Zveřejňovat ten příspěvek nebudu, nevidím důvod, proč ty hrubosti opakovat. Každopádně díky, že v téhle debatě jsme se obešli bez nich.

+2/0
28.7.2017 10:57





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.