Diskuse

Otevřený dopis administrátorům blogu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechtěl jsem zde už nic psát, ale přece jen mi to nedá: v diskusi pod mým pátečním článkem, kdy na mě byl vznesen dotaz, proč reaguji celým článkem na blog pana Zieglera, jsem mimo jiné uvedl, že i pan Ziegler občas takto reaguje na jiné blogery a vložil jsem odkaz na jeden jeho takový dřívější článek. Příspěvek byl vzápětí smazán s udáním důvodu reklama, spam(!), za který je stejný postih jako když se jedná o příspěvek, nepatřící do slušné a kultivované diskuse.

O nic mi v podstatě nejde, já mám smazaných příspěvků na kontě málo, ale soudný člověk musí nejspíš uznat, že smazání takové příspěvku a především jeho zdůvodnění je opravdu absurdita.

(Doufám, že mi nebude smazáno i tohle...)

6 0
možnosti

Nemusím chodit na iDNES často, ale občas to stojí za nakouknutí. Tahle diskuse je jako ze zlatých starých časů. Já vám za ni moc děkuju;-D;-D

2 0
možnosti

P51e21t83r 23T98o84m78e95k

29. 7. 2017 19:03

Víte pane Bango a paní Janků jak se říká lidem, kteří kážou vodu a pijí víno? A opravdu pane Bango není hezké, jak nás tady vychováváte, jako bychom byli malí žáčci a přitom mezi svými (náhodou jsem potkal někoho, kdo vás tak trochu zná) mluvíte úplně jinak. Vysvětluji si to tedy tak, že mezi svými nepraktikujete "kultivovanou diskusi". Smutné.

3 0
možnosti
Foto

H86a52n49a 49V72l63k65o23v75á

29. 7. 2017 21:55

Evidentně šlo o ústní podání;-) Ale šplhla jste si....

0 0
možnosti
Foto

Tak, nejzajímavější na této diskusi je, že si autor stěžuje na mazání příspěvků ze strany adminů, ale sám maže jako o život slušné, ale pro něj názorově nevhodné příspěvky.

A další zajímavostí je, stěžující si pan Kopřiva, který v diskusích neurvale napadá každého, s kým nesouhlasí. Snad nejhorší jsou jeho urážky blogera Otty Černého, který byl za opravdovou protikomunistickou činnost za komunistů řadu roků ve vězení a donucený k emigraci a pan Kopřiva mu nadává do bolševiků.

Pane Kopřivo, Vy se můžete tak akorát stydět, a ne si stěžovat!

1 1
možnosti
Foto

Podívejte se Petříku - vím, že je to pro vás těžké pochopit, ale tento článek vznikl právě proto, že musím mazat v diskuzi, resp. dělat práci za hlídače diskuzí, kteří naprosto ignorují zdejší otravující a trollující exoty, a mažou pak mé reakce na ně, proto že jsou to navíc bonzáci. A taky o tom, že nás nutí se tomuto hloupému a degradujícímu systému podřídit, bonzovat, vytečkovávat, komolit dementně jazyk a podobně. V případě kontroverzí neotvírat raději diskuzi, jak tu zazněl návrh a podobně. Jak jsem řekl, chápu, že jedinec s vaší inteligencí, to nemůže pochopit, jen jsem doufal, nutno dodat že marně, že to pochopí alespoň administrátoři. No, nic - bohužel. :-/RvRv

4 1
možnosti
Foto

PS: rád bych ukončil tuto neplodnou debatu, která ať tak či tak, přeci jen něco dokládá - a víte co? Žádný ohlas, žádné reakce ostatních blogerů - možná proto, že je to v "separátu" a možná jen proto, že opatrnosti není nikdy nazbyt, že. Co kdyby něco z toho, co se zde vznáší v luftě, a moc se to nepřetřásá, chodí se okolo toho jako okolo horké kaše, byla čirou náhodou, jak taky jinak, nakonec pravda. :-(Rv:-/

2 0
možnosti

Já bych na to ukončování tak nechvátal. Níže mě pan Banga vyzval, abych doložil jejich dvojí metr. Já důkaz mám, tak bych se rád dočkal odpovědi. Pan Banga očividně nechvátá a já za chvilku odjedu. Škoda.

1 0
možnosti

Vážený pane Ábelovský,

ono je to v podstatě jednoduché. Na iDnesu už léta platí pravidla diskusí. A ta říkají, že vulgarity do nich nepatří. Jistěže všichni admini takové výrazy znají a používají - jak říkáte, je to součást jazyka. Problém je jinde: admini jsou si vědomi, že ne všechny výrazy se mají používat ve všech situacích. S dítětem nemluvíte o hyperkorektní deklinaci, protože by vám nerozumělo, prodavačce místo pozdravu neřeknete "nazdar, krávo", protože je to neslušné. Tak jednoduché to je. Pokud je pro vás zdravit v obchodě pokrytecké a deformuje vám to charakter, prosím, je to váš názor - nakupujte, jak uznáte za vhodné. Tady ale chceme, abyste ta pravidla dodržoval (respektive chce to redakce iDnesu a adminy diskusí si najímá, aby se o to postarali).

Po pravdě řečeno, mluvili jsme s vámi o tom už snad všichni a trochu mi ten váš blog připadá, jako byste denně chodil do Tesca a chtěl po nich, aby vám čtyři rohlíky prodali za korunu. A pořád víc a víc se zlobil, že neprodají. Nu - neprodají. A tady vulgarity používat nemůžete. Buďto tu odpovědnost (osobně považuju za poměrně zajímavé, že se tolik mluví o svobodě, a tak málo o odpovědnosti) přijmete, nebo riskujete, že příspěvky porušující pravidla smažeme. To je ovšem vaše volba.

Řešit v té souvislosti, co jsme kde komu nesmazali, mi připadá, promiňte, absurdní: jako byste říkal, že dodržovat jedno pravidlo nemusíte, protože si myslíte, že někdo jiný nedodržuje jiné. On přešel na červenou? Tak až půjdu na hřiby, když najdu chráněný druh, přiberu ho do košíku. Ale budiž - vzhledem k tomu, že nevím, o které blogy se konkrétně jedná, můžu říct tohle: čteme je. Diskutujeme o nich. A pokud nepřekročí kodex blogera, zůstávají na titulní straně. To, že nám nebo vám něco nelíbí, neznamená, že to tu nemůže být. Ale to koneckonců také platilo a platí pořád stejně.

P.S.: Vzhledem k této otevřené odpovědi si na váš vulgární vzkaz v helpdesku už dovolím neodpovědět.

Pěkný den,

Tereza Janků

3 2
možnosti

Opět jste nepochopila nic. Kdyby se smělo polobožstvo kritizovat.... Co takhle zveřejnit některou naší vzájemnou korespondenci, když jste se ještě obtěžovala.... K perlám patří vaše vysvětlování pojmu vlhký sen a proč nepatří do diskuse. A takových perel je tam daleko více. Zrovna vy byste měla skončit zařazením tohoto blogu do hyde a raději se neozývat.

1 1
možnosti
Foto

Chtěl bych upozornit diskutéry, že příspěvky p.Štípka budou mazány, všechny - nereagujte na něj, nevšímejte si ho.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Tak...a jste zmizelej! :-)

2 0
možnosti
Foto

... po právu . nebo dle práva - a stejně remcám;-)

0 0
možnosti