Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B58o66h95u95m35í70r 32Š72i69m46e48k 3761960874474

R^

dík!

:-)

+1/0
5.9.2018 23:26

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

L67u38b93o68š 82C68h86l65u19m51s33k79ý 2890345308775

No nevím, ale prospěchář Zeman. Vlastně jo, má hrad a jachtu, že?

+1/−1
4.9.2018 22:48
Foto

K28a27r88e93l 70Á88b35e21l39o67v50s15k18ý 7919870643952

... víte, lidé jsou různí - někdo touží po jachtě, jiný třeba po pomstě, uspokojení svého ega ... podívejte se na lidi, kteří mu do "křesla" pomohli - kteří platí "nekampaně" a podobně - třeba vám to pak dojde:-/Rv

+6/−1
4.9.2018 23:43

P89e17t78r 30B35u61r41i71a11n 4861546124908

Tentokrát karma, souhlas.

+2/0
4.9.2018 20:30

J41o48s49e68f 30L59e18i93n75e77r 8127829397242

Chtěl bych vzkázat na Hrad, že my taky nejsme lůza. A, že na rozdíl od nich, si elit vážíme, což považuji za přirozené. Je to taková divná hra, pořád se bojuje. Nejdřív byl třídní boj a teď je boj proti všelijaké jinakosti. A pořád se toho chytají stejní lidé.

Proč, když je někdo vnitřně nespokojený, musí všude hledat strašáky?

Měj se, Karle.R^

+10/0
4.9.2018 18:59
Foto

K27a81r56e26l 63Á67b82e10l27o51v56s92k64ý 7569310693122

Zdravím Josefe, co myslíš ty, mám bejt zase "honey" ??? ;-) Taky se měj fajn, barde!R^

+2/0
4.9.2018 19:17

J80o19s47e35f 12L64e48i71n37e56r 8127239387752

Myslím, že medu už bylo dost.

+2/0
4.9.2018 20:05
Foto

K47a94r46e23l 89Á53b69e89l43o17v41s30k96ý 7229370933602

Chtěl bych upozornit, že po zkušenosti z minulých dvou diskuzí, jednak smažu každého spolupracovníka a bonzáka (že, Hermane!), druhak také smažu všechny příspěvky mimo téma, či pouhé urážky jiných diskutujících - tedy vyjma svých směre k hrdinů z Afghá a podoným křivákům a tlučhbům, co kde komu okopávají kotníky, je-li to právě "trendy" - doufám, že si rozumíme, nějak už na to "fňukání potrefených" nemám náladu;-)

+2/0
4.9.2018 18:40
Foto

V71l16a75d31i73m90í88r 24K26r17o54u35p21a 8807868871752

Chápu tě, pro pravdu se každý zlobí...;-D

0/0
5.9.2018 12:42
Foto

K19a96r27e42l 41Á25b41e89l74o39v93s81k66ý 7369440423942

... ty nechápeš vůbec nic, "hrdinný" brouku pytlíku - nechceš si jít raději zase do někoho kopnout, do někoho ležícího na zemi, nebo do někoho, kdo je terčem většiny a je vláčen těmi vašimi důvěryhodnými médii, jako je Blesk, PL a podobně, to aby se ti zas o trochu zvedla karma?:-/RvRv

0/0
7.9.2018 19:17

K40a16r62e53l 73T13r57č98á72l46e25k 2638328360546

Pojem lůza použil myslím jako první Ovčáček, když označil protestující při návštěvě čínského prezidenta jako fašizující lůzu.

Dále tvrdil, že tito napadají Číňany, ačkoliv to bylo myslím naopak, Číňané (ne muslimové) napadali Čechy.

Pět ran do čepice, jestli se mýlím!

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/V-Praze-radi-fasizujici-luza-Ovcacek-uderil-na-aktivisty-v-Praze-428199

+12/0
4.9.2018 18:01

Z42d31e12n39e76k 28H39o90r43n40e97r 4614931422583

Myslím, že první toto slovo použil kardinál Duka v době diskuzí a demonstrací kolem církevních restitucí. Nepřipisoval bych Ovčáčkovi rád ádné prvenství, ale co když máte pravdu ;-D, tak to od vás přežiju.

0/−1
5.9.2018 5:56
Foto

T80o19m92á25š 50V79o35d31v45á92ř69k43a 3673781267364

Asi nelze nazvat všechny voliče pana Zemana či pana Okamury lůzou. Ono strašení společnosti armádou muslimů, kteří se připravují znásilňovat naše ženy a zavádět právo šaria, nejspíše velmi dobře zabírá na řadu těch, kteří nemají dostatek informací případně sledují pouze TV Barrandov s tím veselým pánem, co dříve boxoval. Řekl bych, že "tvrdé jádro" nebude velké, ale je hlasité a proto vzniká dojem, že je jich více.

U presidentské volby stačilo heslo zastavme migraci a Drahoše. Zdá se, že ne všichni občané nepochopili onu zrůdnost tohoto hesla.

Je třeba trpělivě poukazovat na nutnost kritického myšlení. Poukazovat na to, že zvolený president je evidentně nemocen, že pan Okamura balamutí lidí a jediný jeho zájem je dobře vydělat (což se mu koneckonců velmi daří).

Nazvat všechny lůzou, Karle, není rozumné. Tak se dialog nevede.

+11/−2
4.9.2018 17:12
Foto

V52l12a49d49i44m33í14r 65K76r10o25u28p23a 8747518631652

Cituji Vás - "Ono strašení společnosti armádou muslimů, kteří se připravují znásilňovat naše ženy a zavádět právo šaria, nejspíše velmi dobře zabírá na řadu těch, kteří nemají dostatek informací..."

To není strašení, pane Vodvářko, to je pohled realitě do očí. Proč myslíte, že tady, v Česku, nemáme dosud nic takového, kvůli čemu musí například v Německu lidé do ulic, nebo kvůli čemu se např. švédská vláda uchyluje ke lžím a ke zkreslování skutečnosti? Jedna věc je sociální politika a oproti německým a švédským dávkám české dávky - almužny, na straně druhé je to ale jasně tím, že tady právě ty migranty z muslimských zemí (zatím...) v hojnějším počtu nemáme. Tomu vděčíme za klid v našich ulicích, proto nemusíme řešit problémy se šarijou atd. Změňte ale něco v současném přístupu naší vlády k migraci a průšvih je na světě. Tolik o vašem "strašení"...

+11/−1
4.9.2018 17:27
Foto

T24o65m15á70š 16V85o73d16v10á66ř45k16a 3833711227274

Pan Svoboda píše níže, že policie v Německou je zoufalá. Od samého počátku tvrdím, že problém není v oněch migrantech, ale o postoji společnosti k nim.

Jinak řečeno. Pokud někdo přichází a chce zde pracovat a žít a nemá žádné úmysly provádět trestnou činnost a případně parazitovat, je dle mého vítán. Společnost musí mít nástroje, jak odlišit ty jiné, kteří mají prostě jiné úmysly. Pokud to společnost nezvládá, je to její chyba a slabost.

Apropos: všiml jste si, že úplně zmizely blogy o cikánech, jejich přístupu k životu, jejich problematickému pojetí dávek apod?

Zkuste si odpovědět, proč tomu tak je.

+6/−2
4.9.2018 17:59

J14i54ř58í 54S92v23o56b15o36d48a 9495638163186

To, že policie v Německu je zoufalá, to netvrdím já, to tvrdil německý policejní prezident.Dieter Roman. Když musel před vyšetřovací komisí zemského sněmu vysvětlovat postup policie například při tzv. silvestrovských útocích islámských migrantů na návštěvníky silvestrovských oslav, tak tvrdil, že se tyto události "nedaly očekávat". Když vysvětloval, proč policisté nechali pachatele násilí a krádeží po zadržení zase odejít, tak to obhajoval slovy, cituji: "museli pachatele nechat jít, aby mohli přispěchat na pomoc dalším obětem". O policistech prohlásil, cituji: "Bojovali jako nejstatečnější válečníci do šesti hodin do rána, zažili šokující věci, k smrti unavení pak padli do postele."

Vy ve svém nynějším příspěvku píšete, cituji: "Od samého počátku tvrdím, že problém není v oněch migrantech, ale o postoji společnosti k nim." Takže co navrhujete, jestliže problém je na straně evropské společnosti? Máme se přizpůsobit zvykům a praktikám islámských migrantů?

+6/0
4.9.2018 20:06

V69o51k16o76u53n 22V20l64a46d26i74m42i44r 8652678589918

? Dieter Roman ist deutschet Verwaltungsjurist. ?

0/0
4.9.2018 20:49
Foto

V38l13a10d18i29m92í19r 72K10r18o10u44p66a 8457208101912

Co se cikánů týká a chybějících článků o nich, tak na to mám jednoduché vysvětlení. Málokterý autor po srážce se zdejšími adminy, skočí znovu a beznadějně do stejné tůně. Mraky lidí by rádo napsalo svůj názor, na toto téma, i slušně, bez urážek a psali by rádi jen a jen skutečnost, jakou kolem sebe vidí, ale nechtějí riskovat peripetie od Patrika Bangy a spol. Přál bych Vám slyšet mluvit moji příbuznou z Říčan, která celé roky pracovala na sociálce, odkud musela na vlastní žádost odejít na jiný odbor, protože už na to, co tam, viděla, neměla ani nervy, ani žaludek. Kdyby ona sem napsala, jak to viděla okolo dávek a Romů fungovat, tak by ji smázli deset vteřin po té, co by článek zveřejnila. A přitom by psala jen a jen pravdu, podloženou více než deseti lety práce v "oboru"...

0/0
5.9.2018 12:49

J96a93n 10K16l27á98s17e49k 6188424788609

Strašení migranty - a dodal bych, že se jedná o strašení účelové. Pobýval jsem delší dobu pracovně v Německu a vím, že se tam žádná panika nekoná. Malí Němci už ve školkách poznávají vrstevníky jiných národností a proto jim soužití s nimi nepřijde nijak zvláštní.

Dále bych si někdy od některého ze Zemanových oddaných příznivců rád přečetl blog o tom, proč tento zapřísáhlý odpůrce migrantů poslal svou dceru studovat do Anglie, kde se to různými rasami lidí jen hemží. Jak je možné, že tam o ni nemá strach? Nebylo by jí lépe v bezpečí v Rusku?

+9/−7
4.9.2018 17:29

J78i89ř46í 76S56v21o60b15o10d49a 9575968143536

Počet vražd v Německu za poslední rok stoupl o šedesát procent, počet ostatních zločinů roste ještě strměji. Počet útoků na židovské objekty a památky se dostal na nejhorší úroveň od konce druhé světové války, a to navzdory faktu, že všechny židovské objekty jsou střeženy a je u nich většinou nově zavedený zákaz parkování. Například spolkový policejní prezident si dovolil na tiskové konferenci v souvislosti s migranty prohlásit, že "němečtí policisté jsou vyčerpaní a zoufalí". Policejní prezident sice druhý den poté, co byl u paní Merkelové na koberečku, svá slova popřel jako "nepřesná", ale svědčí to o tom, že asi nebude všechno v pořádku.

Doporučuji Vám shlédnout níže uvedený dokument veřejnoprávní německé televize ZDF, který situaci ukazuje v přímém rozporu s tím, co píšete Vy. Dokument má výmluvný název "Jeden stát – dva světy". Upozorňuji, že jde o dokument veřejnoprávní německé televize, tedy žádný bulvár (dokument je opatřen českými titulky):

https://www.youtube.com/watch?t=83&v=CuZDFYoKoVM

+10/0
4.9.2018 17:35

J14a19n 30K78l79á64s41e52k 6688734588849

Já vím, které stanice patří veřejnoprávní televizi. Že v Německu nějaká kriminalita je, to je pravda. Stejně jako je u nás. Každopádně jsem se tam během těch 4 let cítil dostatečně bezpečně a žádnou dramatickou situaci jsem tam nezažil. Přitom třeba taxikáři byli většinou lidé se snědou pletí a žádný z nich se mě nikdy nepokusil ani okrást. Stejně tak jsem nikdy nezažil žádný problém ve vlaku, ačkoliv V. Klaus ml. už před lety napsal článek o tom, jak se Němci bojí cestovat vlaky.

Jinak u nás jsou také případy, kdy jsou bezdůvodně napadáni turisté jiné barvy pleti, a blogy se o tom nepíší...

+7/−1
4.9.2018 17:55
Foto

T20o13m92á67š 21V60o39d22v31á28ř63k66a 3203341587944

Přesně - nedávno zbitý muž černé pleti. Pokud by tomu bylo třeba v Německu a bylo to obráceně, média a někteří blogeři se přetrhnou v líčení všech podrobností (vzpomínám paní Pilloni, jak se realizovala v popisu rozřezávání italské prostitutky Nigerijci - ono se to prostě občas stane a třeba i u nás, že). Vždycky je třeba porovnat počet oněch trestných činů, spáchaných tak říkajíc místními a poté přistěhovalci. Jinak řečeno - pokud ve Stockholmu Afričan znásilní Švédku, musím při hodnocení tohoto odporného činu současně poznamenat, kolik byl ten den bylo znásilněno Švédek Švédy. Pak to má výpovědní hodnotu,

+5/0
4.9.2018 18:25

J91i56ř46í 13S12v72o93b96o29d38a 9625238283366

Zmínil jste Švédsko. Pokusil jste se na obecném příkladu znásilnění nastínit, že jde pouze o problém zveličování určitých případů. Bohužel, tak to není. Islámští migranti se totiž na zločinnosti podílejí mnohem vyšším procentem, než odpovídá jejich podílu na celkové populaci země. Mohu uvést konkrétní příklad z Británie. Když se Sadiq Khan stal prvním muslimským starostou Londýna, tak ve svém projevu před britským parlamentem upozornil na skutečnost, že muslimů je v britských věznicích "příliš mnoho", tedy mnohem více, než odpovídá jejich podílu na celkové britské populaci. A položil členům parlamentu tuto řečnickou otázku: "Není to plýtvání jejich potenciálem?". To opravdu není vtip.

A když se vrátím k tomu Švédsku. V roce 2014 (tedy ještě před velkou imigrační vlnou) školní lékaři objevili ve švédském městě Norrköping třídu, ve které jsou všechny dívky zmrzačeny ženskou obřízkou. A to 28 z 30 dívek byly vystaveny nejhorší formě obřízky. Od té doby byly takových tříd objeveny desítky. To už není nějaká marginálie, o které můžeme říci, že ji zkresluje neobjektivní pohled na věc. To je probíhající statisticky ověřitelná katastrofa.

+6/0
4.9.2018 19:54

P30e72t28r 70B10u56r21i41a38n 4961666914328

Ale ono to tak bylo, s tím popisem napadení. Jenže v opačném gardu, než píšete vy:

https://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=677006

A počet znásilnění švédek švédy nezjistíte, protože buď se to tají, nebo nezaznamenává (kruciš to je ale blbá náhoda) etnický původ delikventa, anebo je 60% těch švédských pachatelů tmavé pleti. Už jenom to, že tyto země nemají k dispozici takovéto přesné statistiky, kterými by šiřitelům fám o kriminalitě migrantů zacpali hubu, o něčem svědčí. Protože kdyby všechno bylo takové vyvážené žůžo jako si myslíte vy, jistě bu už s těmi čísly mávali vítězoslavně nad hlavou. A nemusela by přijít bombastická zpráva ve stylu: šok! Švédská televize poprvé pravdivě přiznala fakta o kriminalitě přistěhovalců. Pravdivě...šok!

+3/0
4.9.2018 20:29

L85e55o62n68a 54B16l46a59h22o36v55á 5820469189943

Mimochodem, Češi také nejsou jen hodní chlapci z nedělní školy. Interpol a Europol pátrají po 28 Češích, kteří vraždili, loupili, kradli a znásilňovali. Určitě by také nebylo od věci znát statistiku českých pachatelů a pachatelek (aby to bylo genderově vyvážené), kteří si odpykávají trest odnětí svobody v zahraničí.

A když už tu bylo zmíněno Švédsko, tak v téměř desetimilionové zemi v loňském roce došlo k 113 vraždám, u nás ve stejném období jich policie zaznamenala 146. Také není bez zajímavosti, že Švédsko má v porovnání s Českem jen asi čtvrtinu policistů.

+3/0
4.9.2018 22:27
Foto

T48o81m96á25š 92V93o96d90v48á49ř33k11a 3823591287484

Dík za informace, které jsem neznal a které tak nějak potvrzují, co si myslím už dlouho.

+2/0
5.9.2018 6:33

J45i20ř50í 18S51v65o69b17o17d81a 9755188453726

Žádná Vaše nebo moje osobní zkušenost nemá obecnou platnost. Pokud chceme zkoumat něco, co má dopad na celou společnost, nelze se odvolávat na osobní zkušenost s jízdami v taxíku.

V Německu je každý rok obřezáno v rámci islámské obřízky několik tisíc dívek. Stejné je to ve Francii, v Británii, ve Finsku atd. V celé Evropské unii jde o trestný čin s vysokou trestní sazbou. Pokud vím, tak loni se konaly jen asi dva pokusy odsoudit lidi, kteří se tohoto mrzačení dopouštěli. Odhaduje se, že v Evropě žije asi šest set tisíc žen, které jsou obřezány v rámci islámské obřízky. Nikdo už tuto praxi nestíhá ani netrestá, protože kdyby se tak stalo, mohly by úřady rovnou vyhlásit občanskou válku. To je problém, jehož katastrofické rozměry a důsledky ani nelze dohlédnout. Úřady se prostě domnívají, že to v evropském kulturním prostředí "samo odezní". Ve skutečnosti počet těchto praktik stále roste. Úřady jen evidují počet těchto případů na základě lékařských záznamů.

V Evropě se každý rok uskuteční přibližně tisíc vražd žen (tedy stejně jako v Pákistánu) v rámci tzv. islámské rodové cti. Další desetitisíce žen jsou zmrzačeny, statisíce bity nebo zotročeny. Vše v Evropě. To je obecný problém, který je doslovnou časovanou bombou.

Vy tvrdíte, že vše je poměrně v pořádku, protože Vy jste tam "žádnou dramatickou situaci nezažil". Proč tedy na jaře tohoto roku psal německý tisk otevřeně o možnosti občanské války mezi Turky a Kurdy na německém území? V době tureckých prezidentských voleb se v Německu konaly obrovské demonstrace Turků a Kurdů, z nichž některé policie nestačila uhlídat - spousta zraněných a dokonce několik mrtvých. V Německu jsou čtyři miliony Turků a skoro milion Kurdů. Co má větší váhu - Vaše osobní zkušenost nebo prohlášení policejních složek, které označily některé demonstrace za "kritické z hlediska bezpečnosti"?

+7/0
4.9.2018 19:43

Z86d63e47n26e91k 56H98o50r97n37e87r 4634241292313

Nevím, kde berete ta čísla a ty poměry. Vážně dělejte nějaké odkazy, jinak je to úplně zbytečné a svoji kampaň akorát znemožňujete neseriózními údaji. Kde je ta válka mezi Kurdy a Turky? Stal se zázrak? Nebo ten německý tisk plašil?

0/0
5.9.2018 6:06

J14i63ř98í 93S87v19o72b95o10d53a 9825218893176

Zpravodajské kanály jsou toho plné, mohu Vám sem dát například odkaz na článek na iDNES, který má titulek: "Napětí mezi Turky a Kurdy v Německu roste, úřady se obávají střetů".

https://zpravy.idnes.cz/nemecko-turecko-kurdove-konflikt-turci-afrin-fa5-/zahranicni.aspx?c=A180125_110622_zahranicni_mpl

0/0
6.9.2018 10:32
Foto

K21a28r87e55l 75Á61b69e62l66o67v70s48k93ý 7219230293862

Bezesporu máte pravdu Tomáši. a myslím, že ač jsem explicitně nenazval lůzou všechny, ani jsem nenapsal "někteří, nebo mnozí" ... ale popravdě, ono to stejně vyjde nastejno, protože s těmito lidmi, ne všemi, ale mnohými, je jakákoliv diskuze nemožná a snaha o to zbytečná - tedy to už nechám být. Právě ti mi jsou naprosto lhostejní, a ti rozumnější, ti si to už nějak přeberou. Díky za názor, víte že si ho vážímR^, tak jako každého rozumného, byť by byl i jiný. To neplatí o těch, co tu lžou, překrucují, podsouvají, urážejí a dokonce se jen mstí (moji Papenheimští) a to vše jen proto, aby získali jakýkoliv profit, nebo si do někoho kopli, urazili ho a podobně, a s těmi ... promiňte mi to, se já mazat nehodlám. ;-)

+1/0
4.9.2018 19:14

J50a50n 85K13l28á75s24e56k 6628244668479

Výborně napsáno. Karma.

Jen na dokreslení uvedu další Zemanův nehorázný výrok ze včerejška (3.9.). Na otázku, co říká, že generál Pavel kritizoval jeho výrok o hubení českých novinářů, Zeman opáčil, že generál Pavel se má starat o armádu, které rozumí, a ne o politiku, které nerozumí. Z čehož vyplývá, že součástí Zemanovy politiky je také hubení novinářů. A zatímco generál Pavel jako v zahraničí respektovaná osoba stál včele NATO, Zeman může akorát tak sedět včele stolu ve 4. cenové...;-)

+17/0
4.9.2018 17:06
Foto

K72a19r44e19l 42Á86b18e10l18o48v67s60k50ý 7959410323482

;-)R^

0/0
4.9.2018 18:18

J24i61ř81í 79S65v41o70b14o14d91a 9525728973226

Hledáte "skutečný důvod rozdělené společnosti"? Pak byste neměl vůbec připustit, aby jakákoli skupina voličů byla označována jako lůza. Vy takové označování evidentně nejen připouštíte, ale dokonce podporujete. V jednom z minulých blogů jste voliče Zemana označil nejen termínem lůza, ale použil jste mnohem expresivnější výrazy, které zde nemohu publikovat. Stejné výrazy jste použil pro voliče ANO, sociální demokracie, SPD atd. Netrápí Vás, že považujete za své nepřátele miliony lidí? Jak s tím můžete žít?

Pro některé lidi prostě volební kampaň zvolením prezidenta neskončila. Předvolební televizní debaty dávno skončily, ale pro Vás prostě neskončily. Televizní show s mručením diváků je pro Vás nadále reálným modelem naší společnosti.

Zkuste si uvědomit, že skoro tři miliony lidí, kteří volili Zemana, nemůžete se zdravým rozumem degradovat na lůzu. Pokud někdo skutečně rozděluje společnost, tak to není Zeman, ale lidé jako Vy, kteří se prostě pořád drží svého nesmiřitelného postoje a považují se za nějakou výspu dobra a demokracie. Vaše okázalé pohrdání voliči, kteří volí jinak než Vy, dokazuje pravý opak.

+13/−5
4.9.2018 17:02

M46i12l24a93n 58S36t39e60h33l14í29k 7780129823341

Ne, společnost svými výroky a celkovým chováním rozděluje jednoznačně Zeman, to neokecáte, kdybyste se na hlavu stavěl. Jak asi společnost rozděluje tento blog? :-P

+10/−4
4.9.2018 17:10

J61i31ř43í 91S18v47o62b84o67d16a 9765738153386

Svůj názor na tento blog jsem dost názorně vysvětlil ve svém předchozím příspěvku. Odpůrci Zemana zcela běžně označují jeho voliče jako lůzu – v tomto ohledu je pan Ábelovský prostě jedním z mnoha. Právě tohle chování rozděluje společnost. Nemusím souhlasit se Zemanem, nemusím souhlasit s jeho voliči, ale to neznamená, že mě to opravňuje urážet je a projevovat vůči nim pohrdání a nenávist.

+10/−3
4.9.2018 17:18

J93i65r36k20a 35K30o58p35a12c82e94k 4198623376773

Nezdá se mi, že by to urážení oponentů a házení do jednoho pytle začali zrovna ti, co nevolili Zemana. Podle mě to bylo spíše naopak. Zeman to s tou svou nenávistí a hranou lidovou (jedovatou) bodrostí přehnal.. a pak i dokopal... Byl to tak především on sám, kdo rozdělil společnost na dvě skupiny. Dneska mu už antiZemanovci ty jeho sprostě útočně jedovaté bonmoty pronášené naprosto nevhodně a veskrze trapně přímo z prezidentského křesla neodpustí. Bude to válka až do konce. A zavinil si to sám. On na lůzu vsadil, lůza (čest výjimkám) ho pomohla dostat do funkce.. a nyní za ni musí kopat.. a dělá to evidentně s radostí. A ti druzí mu to pak s radostí vrací... i s úroky.

+4/−3
4.9.2018 20:57

J59i86ř38í 87S78v51o70b18o80d89a 9735828273566

Nezbývá mně, než Vám gratulovat. Vy podle svého vlastního úsudku k lůze nepatříte. Vy pouze definujete lůzu podle toho, kdo koho volil. Do takového profesionálního hodnocení lidí jsem ještě nedospěl. Asi patřím mezi lůzu.

0/0
6.9.2018 14:30

J86a80n 62K33l32á38s48e92k 6678764618749

Zatímco napadání opačným směrem je podle vás možné i správné, že? Stačí si projít zdejší blogy a hned je vidět, kolik nenávisti tu ze sebe pravidelně chrlí příznivci Zemana, Okamury a spol. Poctiví lidé, kteří do v životě někam dotáhli, tu jsou bezostyšně napadáni a zesměšňováni nýmandy, kteří jim nesahají ani po kotníky. Vy tady popíráte, že po tom Zemanovi už v zahraničí neštěkne ani pes. Považují ho tam jen za burana a Putinovu loutku.

+7/−2
4.9.2018 17:17
Foto

V36l28a60d95i97m83í34r 16K18r29o47u84p35a 8857338561542

Víte, pane Klásku, on někdy i ten "nýmand" může mít ve finále více selského a zdravého rozumu, než nějaký "elitář", který svou pravdu staví nad všechny pravdy okolo. Občas se i elitáři rvou zcela mimózně za cizí lež a za pravdu svou...

+10/−2
4.9.2018 17:22

J30a60n 46K41l78á25s11e42k 6848404988389

Pane Kroupo,

1) Jak je možné, že tito soupeři se stávají objektem útoku ihned poté, co se objeví na scéně,

2) Jak je možné, že např. Zemanovy evidentní lži nevadí? Nebo lež v jeho podání nazýváte pravdou?

3) A proč se z toho Zemana stala v zahraničí persona non grata - na to zkuste odpovědět.

+5/−1
4.9.2018 17:41
Foto

V65l28a61d36i14m25í52r 56K84r90o88u58p20a 8477678431762

Pane Klásku, já mám na prezidenta Zemana také dost odmítavý názor, ale respektuju vůli lidí, kteří ho nechali svými hlasy (znovu) vyhrát. Myslím, že můj pověstný "Otevřený dopis panu Zemanovi" mi v mém postoji k němu dává za pravdu. Nemám ale rád, když někdo o někom tvrdí, že je nýmad a snad i lůza jen proto, protože nemá ty správné školy. Já jsem se mezi "nýmandy" pohyboval celý život, jsem vlastně jedním z nich, a vím, že jsem v takovém spolku našel více skutečně životně moudrých lidí, než jsem kdy potkal mezi těmi "elitami", které mi často připadaly dost mimo čas a prostor, ti lidé měli mnohdy názory, jako by nechodili mezi lidi, jako by žili ve své akademické bublině, na jejíž vnitřní stěny se promítají úplně jiné obrázky života, než jaké panují venku za tou bublinovou stěnou.

0/0
5.9.2018 12:59

J97i45ř15í 90S47v47o25b24o43d56a 9135598623236

Připadá Vám snad, že schvaluji nějaké "napadání opačným směrem"? Dokonce i analytici, kteří měli za úkol v souvislosti s volbami sledovat informační toky v médiích, v České televizi uvedli, že volební kampaň měla převážně negativní charakter, přičemž na té negativní formě se "převážnou mírou podíleli odpůrci prezidentského kandidáta Miloše Zemana". Někteří "poctiví lidé" dokonce pro prezentaci svých protizemanovských názorů využili přímý přesnos České televize z předávání filmových cen, což se považuje za volební podpásovku i v jiných zemích, než je ta naše.

+3/−2
4.9.2018 17:29

J53a35n 76K51l10á84s58e31k 6708794988699

Nic z toho není pravda. Ale můžete se pokusit vysvětlit, proč je Zeman v zahraničí nežádoucí osobou. Pan Kroupa se k tomu nemá.

+4/−1
4.9.2018 18:02

J38i70ř87í 30S41v57o67b64o86d94a 9925478283796

Bohužel vše, co jsem napsal, je pravda. Odpůrci Zemana byli také mnohem aktivnější na sociálních sítích nebo obecně na internetu. Tuto skutečnost podrobně rozebírala ve svém povolebním programovém bloku přímo Česká televize.

Při předávní letošních "Českých lvů" v březnu tohoto roku využilo mnoho umělců přímého přenosu v ČT k prezentaci svých politických názorů. Článek na iDNES hovoří dost jasně, cituji: "Zmínky o politice zaznívaly od samého začátku". Proti Zemanovi se vymezilo několik umělců, například Jan Svěrák. Režisér Marek Najbrt ve svém projevu přímo řekl, cituji: "Nevolte Miloše Zemana!". Článků, které tuto politickou agitaci na předávání filmových cen rozebírají, je na internetu nespočet. Česká televize logicky argumentuje, že této politické agitce v přímém přenosu prostě nemohla zabránit.

A co se týče Vašeho názoru, že "Zeman je v zahraničí nežádoucí osobou". On je spíše nežádoucí pro ty, kteří to říkají. Prezident, který si to nechce s nikým rozházet, si to nakonec rozhází se všemi.

+2/−2
4.9.2018 19:27

J46a21n 69K68l49á96s31e77k 6458324428949

Že Zeman v zahraničí nežádoucí osobou je, není můj názor. To je prostě fakt a nic na tom nezměníte, ani kdybyste to stokrát popřel. O setkání se Zemanem žádný ze západních politiků nestojí. Nikdo se nebude kamarádit s někým, kdo na něho dělá podrazy.

A když už argumentujete těmi výroky proti Zemanovi, ty přišly dávno po tom, co měl Zeman za sebou různé aféry, různá lživá obviňování, urážení všech, kdo s ním v něčem nesouhlasili.

Pokud vám to ještě nestačí, tak připomenu, že již po nástupu do čela ČSSD začal Zeman používat vskutku gottwaldovský slovník, když prohlásil, že členské knížky ČSSD bude vázat do kůže členů ODS ... A jak to nakonec dopadlo, to už víme.

+3/−1
4.9.2018 20:05

J66i57ř28í 75S74v34o91b77o19d53a 9355228253546

Jenže Vy jste mne obvinil, že nic z toho, co jsem napsal, není pravda. Ve skutečnosti všechno, co jsem napsal, se dá dohledat, a například ta aféra s politickou agitací umělců na předávání filmových cen je dost známá. Místo toho jen stále opakujete, že Zeman je v zahraničí nežádoucí osobou. I kdyby byl, Vy byste si zřejmě přál prezidenta, který je s každým sluníčko. Realita je jiná. Nezbývá Vám, než se s tím smířit. Paradoxně, diplomatická pozice ČR je v současnosti nejsilnější od samotného počátku členství v EU. I v západních zemích totiž volby začínají mít protestní charakter. Protestní charakter měly i prezidentské volby v USA.

Píšete o podrazech. Stačí se podívat, jak obrovské diplomatické úsilí bylo třeba, aby vrcholní politici Evropské unie alespoň uznali zřejmý fakt, že imigrační kvóty jsou nerealizovatelným nesmyslem. Jak daleko je doba, kdy němečtí a rakouští politici na sedm let uzavřeli svůj pracovní trh před, cituji: "nekvalifikovanou hordou pracovní síly z Východu". Tou "hordou z Východu" mysleli Poláky, Čechy, Slováky a Maďary. To také nebyl podraz? Evropská unie je přece založena na volném pracovním trhu. Jen si to představte, občané některých členských zemí EU měli ještě před několika málo lety větší omezení, než současní imigranti z islámského světa. To je problém, který bychom měli sledovat, protože na tom, jak je s námi jednáno v rámci celé EU, závisí náš osud. Nikoli na tom, jestli se Zeman s někým nepohodl.

+4/−1
4.9.2018 20:29

Z91d96e35n58e42k 39H33o29r48n46e60r 4114401122483

Zkuste hlavně o těch kvótách odpřesvědčit miláčka Salviniho. Na druhou stranu s vámi výjimečně souhlasím, ta pracovní diskriminace východní Evropy po vstupu do EU, to je jedna z černých skvrn, které jsme si nechali dobrovolně líbit. Byly tenkrát země, které tuto pracovní příležitost neeliminovali a žádná záplava se nekonala.

0/0
5.9.2018 6:17
Foto

K59a35r65e86l 45Á89b19e46l20o29v67s55k49ý 7709910853562

... přesně takR^ ... a koukám, že jeden potrefený nýmand ... resp. husa, okamžitě zakejhal(a);-D

+1/−2
4.9.2018 18:33
Foto

K53a93r15e33l 51Á86b89e13l71o46v18s80k25ý 7729930883382

;-D ... já nic nehledám, pane Svobodo - já už to dávno našel.

+1/−2
4.9.2018 18:47

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz