Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z84d18e37n47ě78k 97J97a23n27s43a 9248234739730

.... na tenhle článek nemá cenu reagovat :-/! Pan Ábelovský má ve všem jasno a každý byť i racionální argument nepřijímá a šupem autora smázne, nebo shodí ze stolu a patřičně oflastruje nějakým ,,přiléhavým" přívlastkem Rv!

+1/−2
21.9.2018 8:10
Foto

K83a46r49e61l 10Á70b35e13l88o33v34s46k50ý 7299650883372

:-) ... mýlíte se, pan Ábelovský nemá ve všem jasno - má jasno v tom, o čem v tomto článku jde. Tedy v tom, že jsou zde lidé, kteří imigrační krize zneužívají k získávání politických bodů, nebo k vlastnímu prospěchu; zde například k honění si vlastního ega a karmy. Dále uvádíte nepravdu, pan Ábelovský maže pouze lživé, zavádějící a urážlivé příspěvky, a to jen některých autorů (stále stejných) - kteří mají jedinou motivaci. Krásnou ukázku toho, o čem mluvím, máte hned u prvního příspěvku - přesto že se jedná o nesmyslnou lež, příspěvek tam visí dál, nesmazal jsem jej. Nebo snad najdete v mém článku slovo "všichni"?;-D A tak je to zde se vším. Lidé zaslepení svou jedinou pravdou, plusují a tolerují lživá tvrzení, která se neopírají o žádná fakta, pouze o názor, který jim vyhovuje.;-)Rv

+1/0
21.9.2018 10:38
Foto

K51a60r59e27l 76Á69b41e39l77o27v36s92k78ý 7309240983382

... ostatně by mne zajímalo, kolik diskutujících - tedy těch, co mne zde různě "osočují";-) si pustilo přiložené video - k tomu se totiž nikdo z nich jaksi nevyjádřil - dodám jen, že nejsem autorem a ani "režižérem" toho pořadu;-D což taky znamená, že vám ty "řeči" prostě nežeru;-)

0/0
21.9.2018 11:45

J33o52s14e97f 34P92a56v61e83l89k96a 5581417187852

Masová migrace je pro hledače pravdy realitou, faktem, který má své důvody? Ano, ale Vy si ty důvody skrýváte slovem konspirace. Interpol od začátku (cca 2013) mluví o 30tis. překupníků s lidmi. Najednou začali svou akci, prostě dřív to asi tolik nevynášelo ale dnes, přesně v r.2018 jdeme do toho kšeftu. A že ti známí evropští politici nic o multikulturní likvidaci měst neví se pozná asi podle toho, že z ničeho nic začnou mluvit třeba o lepších genech, holky se podle p.Bělobrádka mohou těšit?

Na taková fakta Vy nereagujete (nemohu Vám to vypisovat od Sarkoziho či Clintona), uvádíte tedy neúplnou pravdu, to co považujete Vy a vaši straníci za skutečnost.

Nato dokáže vyhlásit bezletovou zónu v Libyi (ten výraz znamená rozbombardovat co se dá?), ale pohlídat kousek pobřeží je neřešitelné. Ne, hledání pravdy neznamená papouškovat po OSN aj. řeči proti zdravému rozumu.

+2/−2
20.9.2018 23:20
Foto

K94a95r13e51l 16Á70b43e73l77o55v82s73k33ý 7949220963252

:-) ... a těch 30 tisíc překupníků (jak říkáte) si nejspíš najal Soros, neziskovky nebo někdo z vrcholných politiků EU (Merkelvá, Junker atd.) proto, aby zničil Evropu? Proč tedy nenadávají lidé na "překupníky", ale obviňují výše zmíněné - například? Není to náhodou proto, že je tak snadné ukázat prstem na někoho, kdo nese vinu, než odhalit a rozkrýt skutečnou podstatu a skutečné viníky?

+1/0
21.9.2018 10:46

J66o64s43e93f 97P74a37v79e21l98k30a 5911517537372

Těch 30tis. překupníků s lidma je fakt, který uveřejnil Interpol. Dřív se lidé také pašovali, ale byli nějak účinněji pronásledováni, dnes je to jinak. Článek Hledání pravdy to nezajímá, bere to jako fakt. Proč? Podklad o jiném protievropském jednání toho Soroše mám k dispozici, nebo ta pozvánka paní Merkel to je jen žert našeho pana prezidenta?

Pokud hledáte pravdu o realitě, jaká je tedy skutečná podstata a viníci?

0/0
22.9.2018 23:36

J82i33ř20í 56S31v62o19b40o30d77a 9195818373876

Těch padesát "syrských sirotků" je jen další politickou hrou takzvaných "víceevropanů". Nejdřív nás "víceevropani" krmili zvěstmi o tom, že k nám z islámského světa prchají samí vzdělanci, kteří jsou pro evropskou společnost ohromným přínosem. Pak nás německý ministr zahraničí Wolfgang Schäube varoval, že bez imigrace nám hrozí "degenerace v příbuzenských sňatcích" a vyprávěl nám o "tureckých ženách ve třetí generaci" jako o "enormním inovačním potenciálu". Pak na nás začali svalovat vinu za to, že muslimští rodiče riskují životy svých dětí, když se plaví do Evropy po moři. Když tohle všechno nepomáhalo, tak nám pohrozili uvalením povinných imigračních kvót, jejichž nedodržení by vedlo k omezení dotací a k astronomickým pokutám. Když se opět (po kolikáté už?) ukázalo, že imigrační kvóty jsou nesmysl, přišli s padesáti syrskými sirotky. Správně se má říkat "pouhými" padesáti sirotky, aby bylo dokonale zřejmé, jak jsou ti Češi strašně zkažení. Do Evropy se každý den valí tisíce islámských imigrantů, kteří dokonce drží posádky evropských lodí jako rukojmí a usilují jim o život (například předminulý týden v Itálii), ale teď je prostě tématem číslo jedna xenofobie Čechů a jejich bezcitnost vůči padesáti syrským sirotkům.

+4/−5
20.9.2018 21:36
Foto

K77a10r43e73l 53Á51b80e83l88o67v26s91k51ý 7849780913292

... nová nálepka? Copak, staré už nemají ten správný účinek, nebo co? ;-DPo tři roky, jsme tu dennodenně svědky spíš toho, co je pro některé lidi jediným tématem - strašení, vyvolávání paniky a hysterie - navíc, dopouštíte se zcela vědomě a záměrné manipulace, a já proto nevidím jediný důvod, proč s vámi ztrácet vůbec čas.:-/Rv

+3/−1
21.9.2018 0:46

L49e71o59n63a 76B72l59a87h83o46v86á 5340229699853

Dneska v podvečer byla v Praze před hlavním nádražím demonstrace na podporu poskytnutí pomoci syrským dětem. Vzhledem velkému počtu účastníků soudím, že to s námi není až tak tragické :-)

Jinak doporučuji web poslankyně Šojdrové, kde je její vysvětlení a mj. informace o tom, že v případě syrských dětí nejde o adopci ani o náhradní péči, ale o mezinárodní ochranu dětí na omezenou dobu.

Před chvílí jsem si přečetla na i.dnes blog, pod kterým není otevřená diskuze, v němž autorka odkazuje na článek MUDr. PhDr. Taťany Horákové, CSc. z Mezinárodního dětského kříže, která je zásadně proti přijetí syrských dětí. Chtěla jsem zjistit, co je to za lékařku, která tvrdí pravý opak toho, co Lékaři bez hranic nebo lékařka z řeckého uprchlického tábora Moria na ostrově Lesbos. Podařilo se mi vygooglit jen tři roky starý článek, v němž MUDr. Horáková apeluje na českou vládu, aby přijala 50 dětí ze Sýrie. Tak nevím, co si o tom mám myslet :-)

+7/−1
20.9.2018 20:14

A59n78t76o35n76í49n 70R69e48č25e16k 9275142466820

Ta tzv. lékařka Taťjana Horáková je osoba kterou nikdo pořádně neviděl8-o a tzv. institut Mezinárodní dětský kříž je jen bublina. Viz nyní v lidovkách.cz!!

+4/0
20.9.2018 22:43

L26e20o80n15a 59B27l60a25h27o21v58á 5370669279673

Pic kozu do vazu! Tak přesně to mě napadlo, když jsem tu významnou osobu hledala na netu a kromě jednoho článku jsem na nic jiného nenarazila. A neexistující organizace v čele s paní, kterou nikdy nikdo neviděl, sídlí v Praze v ulici Politických vězňů, tedy v budově, kterou vlastní KSČM.

Ovšem blog paní Jity Splítkové, tady je dál, už si ho přečetlo více než 800 lidí. Fakt, že redakce LN článek údajné MUDr. Horákové stáhla, autorka blogu komentovala jako "podivný hon na čarodějnice".

A fake news vyráží na svou oběžnou dráhu!

+3/0
20.9.2018 23:48
Foto

K23a12r18e47l 25Á26b17e39l31o59v10s56k52ý 7469710363762

Děkuji Vám paní Leono za čtení i diskuzní příspěvky; a přeji Vám pěkné dny.;-)R^

+1/0
21.9.2018 10:58

A70r73n64o80l73d 93L18i70č41k66a 7286965204310

Hledání pravdy

---------------------

Omlouvám se za smajlíka, ale přijde mi ten nadpis "z úst" tohoto autora poněkud ..... řekněme úsměvně.

:-)

+4/−2
20.9.2018 19:36

M12a56r45e16k 68T12r86i38z53u94l59j79a58k 8160806887877

Porušujete kodex diskusí

+1/−1
20.9.2018 22:40

J50i83ř71í 84U53r73b14a41n 4764796953288

čím?

0/0
21.9.2018 8:48
Foto

K96a17r28e13l 63Á49b83e43l83o96v32s75k23ý 7839310663222

Povím vám, co je úsměvné - když zde někteří pomatení jedinci mluví o tom, že mne někdo platí za mé články a přitom lidé placení, nebo mající nějaký prospěch či užitek z toho co zde píší, nebo jen trollují v diskuzích, ti jim nevadí. ;-)

0/0
21.9.2018 10:50
Foto

R29u81d90o26l43f 35J34e77l38í51n14e39k 8873159679416

Žijeme v ČR, kde značná část romských dětí je adoptována do zahraničí, nebo vyrůstají až do plnoletosti v dětských domovech, protože u nás o tyto děti není zájem. Nedovedu si proto představit, že se najde 50 lidí, kteří by údajně adoptovali syrské děti (možná, věk je stále s otazníkem) a osudy dětí narozených v ČR je nechávají v klidu a bez povšimnutí. Už z tohoto důvodu a dále z důvodů načasování (volby) se domnívám, že se jedná především o politickou hru. A získávání politických bodů na dětech je zvlášť nechutné.

+3/0
20.9.2018 19:14
Foto

K46a76r56e25l 18Á31b47e14l90o27v74s69k86ý 7639850603832

Promiňte, opravdu si myslíte, že něco podobného může dnes někomu v česku přinést politické body, to za prvé; a za druhé, skutečně nevidíte jediný logický důvod toho, proč to právě žena po návštěvě těchto táborů navrhuje? Pak je mi vás trochu líto. :-/

+1/−1
21.9.2018 0:52
Foto

R58u84d62o61l92f 71J38e88l60í59n19e94k 8383269659856

Samozřejmě že může. Pokud se podíváte na strany, které za to bojují (např. TOP 09, STAN), nebo i jednotlivce (Drahoš, Hilšer, Hřebejk), pak jejich voličská základna je hlavně v Praze a Brně, kde žije velký počet cizinců a na přijímání imigrantů tam nepohlíží tak negativně.

0/0
21.9.2018 7:18
Foto

K97a66r68e22l 44Á74b25e90l72o51v72s47k70ý 7919760673552

... a o tom je celý článek; tedy o tom, jak negativně a netolerantně se chováme, přestože se nás imigrace vlastně téměř nijak nedotkla, tedy reálně - což paradoxně nikdo nekomentuje, a všichni jen odvádějí řeč od meritu věci. Přijmutí, resp. návrh na přijmutí a pomoc 50 sirotkům, a následná hysterie a vlna odmítání, je jen dokladem oné naprosté neschopnosti empatie, solidarity, taky soudnosti a pod. (nejen s těmi dětmi, ale především s Řeckem, Itálií - které mají skutečné problémy s imigrační vlnou) ... tedy s tím, o čem jsou mé poslední články, včetně nechutné a nestoudné reakce těch, kteří na jimi vyvolávané vlně strachu a nenávisti, lží a pomluv, budují svou politickou kariéru.:-/

0/0
21.9.2018 11:11
Foto

R53u35d52o73l68f 17J86e95l65í98n36e18k 8873349419756

Důležitým faktorem celé záležitosti je to, že ČR stejně jako Německo, Rakousko a další státy EU nemá chráněné hranice a přesto žádnou uprchlickou krizi na svém území neřešíme. Důvod je prostý, uprchlíci z válečných zón (jak je nám předkládáno) nevyhledávají nejbezpečnější země, jak by člověk čekal a dle tohoto kritéria by ČR byla atraktivním cílem, ale ekonomicky silné země, kde jsou vypláceny štědré sociální dávky. Jednoduše řečeno, oni sem nechtějí. Přistoupit na návrh EU by znamenalo, že bychom uprchlíky na naše území nastěhovaly proti jejich vůli.

Jinak není pravda, že ČR nepřijímá cizince z muslimských zemí. V Mostě jich pracuje jenom v nemocnici mnoho, v Teplicích potkáte muslimy téměř na každém kroku a v Praze jich je také nespočet. A víte proč zde v klidu žijí a neřešíme žádnou krizi? Protože sem přišli dobrovolně, chtějí zde pracovat a umí ocenit klid a bezpečí. A o tom to celé je.

0/0
21.9.2018 13:33
Foto

K13a28r50e50l 84Á67b66e22l21o88v55s10k45ý 7219920133642

V jednom starším článku, jsem o 20 tisících našich spoluobčanů, kteří jsou původem z muslimských zemí a jsou bezproblémoví, psal - mám skoro chuť nakouknout, jaké tam byly reakce diskutérů ... jinými slovy, tato skupina nepřišla s touto imigrační vlnou, takže váš argument, je naprosto lichý.

0/0
21.9.2018 17:39
Foto

R69u84d51o95l77f 21J69e12l23í18n65e37k 8653419759696

Kdepak lichý, právě naopak. Přesně se ukazuje, že imigrační vlna se skládá především z ekonomických migrantů a ne uprchlíků.

0/0
21.9.2018 19:53
Foto

K28a30r51e91l 98Á87b41e24l63o28v67s71k74ý 7139620433652

... migrační vlna, se vyvíjela v čase, to je jedna věc - ekonomičtí migranti zde byli dávno před tím, a často byli kumulováni právě v Italii, v Řecku - i o tom jsem zde psal. Hlavní nárůst současné vlny nastal s Arabským jarem a válkou v Sýrii. Zásah Ruska, vyvolal jen další vlnu imigrace. Máte částečně pravdu, že dnes a směrem z Afriky, jde mnohdy o ekonomické uprchlíky - tak jako v minulosti, kdy to vůbec nikdo neřešil. Dnes pašeráci lidí, využívají celé této situace, stejně jako teroristické organizace - to bezesporu, a je to skutečně obrovský problém, který se nadařilo a nedaří příliš uspěšně řešit; přesto i uprchlíci z Afriky, prchají často před ohrožením života (a je celkem jedno, jestli kvůli kmenovým válkám, či přelidnění a umírání hladem, například) - a těm lidem je myslím si zcela lhostejné, co si o tom myslí lidé, kteří žijí v blahobytu a nemohou jim tedy nikdy porozumět. Ano, platí, že sytý hladovému nevěří. To lze snad jediné i pochopit.

0/0
22.9.2018 11:26

L33e46o37n62a 63B43l26a36h41o29v40á 5100799449283

Pane Jelínku, v případě syrských dětí žijících, respektive strádajících v přeplněných řeckých utečeneckých táborech, nejde o adopci v českých rodinách. Poslankyně Šojdrová už od jara letošního roku usiluje o to, aby český stát poskytl pěti desítkám těchto nezaopatřených dětí dočasnou mezinárodní ochranu, při níž je možné (podle českých zákonů) případně využít institut hostitelské péče. To znamená, že děti jsou umístěné v nějakém zařízení a jsou v kontaktu s hostitelskou rodinou, k níž docházejí na víkendy, svátky a podobně.

Taková zařízení v Česku existují, třeba v jižních Čechách takové před časem sloužilo cca 50 krajanům z Volyně, než si tady našli práci a byt. Poté, co by se situace v Sýrii zklidnila, vrátily by se domů.

ad: adopce

Asi netušíte, že počet žadatelů o adopci či pěstounskou péči několikanásobně převyšuje počet dětí, u nichž je tento krok možný. Asi vás to překvapí, ale v DD je víc dětí, které rodiče mají, než sirotků. Nemáte pravdu ani v tom, že osudy těchto dětí nechávají veřejnost v klidu. Kdyby tomu tak bylo, tak by ženy, které pečují o opuštěné děti do doby, než se vyřídí adopce, nezorganizovaly veřejné slyšení na půdě poslanecké sněmovny, protože tím, kdo jim hází klacky pod nohy, je stát.

+1/0
21.9.2018 6:14
Foto

R36u79d93o29l92f 25J33e55l30í32n37e16k 8463669499796

Dětí, u nichž je možná adopce je více, jenže o ně v ČR není zájem. Jedná se např o romské děti.

Pokud by paní Šojdrová chtěla, dávno mohla pracovat na zákoně, který by znemožnil blokování adopce dětí nezodpovědnými rodiči. Dnes stačí, že se rodič jednou za čas na dítě informuje a adopce není možná.

0/0
21.9.2018 7:24

L51e42o90n38a 78B21l36a12h93o19v71á 5680869609783

Znám dost lidí, kteří si romské dítě adoptovali, jedním z nich je např. Ladislav Jakl. Tereza Boučková o svých zkušenostech s adopcí dvou romských kluků napsala knihu Rok kohouta, o svých zkušenostech s adopcí dvou romských dětí psal na Aktuálně.cz novinář Libor Stejskal. Jenže romské děti jsou na rozdíl od dětí, které zažily válku, zaopatřené.

Europoslankyně Šojdrová těžko může pracovat na českých zákonech...

+1/−1
21.9.2018 7:58
Foto

R44u91d87o76l54f 19J46e20l20í12n23e10k 8553279759766

Manželka již roky spolupracuje s kojeňákem, kde pomáhá s dětmi, a to převážně romskými. Takže máme bohatou vlastní zkušenost. Jestli si doopravdy myslíte, že tyto děti mají vše potřebné, pak je to váš velký omyl.

Pokud by paní Šojdrová měla zájem o nápravu věci, pak má samozřejmě možnosti, např přes svou stranu KDU a její poslance a senátory. Jenže ty vždy v předvolební kampani vyzdvihují tradiční rodinu a ostatní je nezajímá.

+1/0
21.9.2018 8:37

J56i88r85k48a 71L11i33b91e33ň84s83k56ý 4342371714759

Já se nebojím přijmout do azylového řízení 50 dětí ze Sýrie... Ale jsem nevolič - nemám už koho volit. Pokud někdo odmítá ty tzv. sirotky, je to premiér. - s tím si povídejte o sirotcích Otázka je, zda ty děti či mladiství v Řecku, jež viděla pí Šojdrová, jsou opravdu bez rodičů a bez doprovodu...Opravdu? Tenhle druh migrantů lže, podvádí a většinou je bez dokladů totožnosti. Nikdo jim nevěří, normální lidi si myslí, že muslimové jsou prostě nenávistní k evropské kultuře a troublemakeři čili potížisti a budou hlavně odčerpávat sociální dávky a pokračovat v úprku do bohatých západních zemí- není to tedy o rasismu apod. , aLe více o zdravém selskému rozumu.

+3/0
20.9.2018 19:08

L85e40o49n38a 90B57l12a69h40o39v76á 5380329939593

Pane Libeňský, dneska jsem dvakrát četla o tom, že Bašár Asad rekrutuje i nedospělé chlapce a jejich rodiny dělají všechno proto, aby je dostaly ze země pryč.

Zajímavé informace poskytuje i organizace International Rescue Committee, mimochodem i přesné počty nezaopatřených syrských dětí. K 15. dubnu letošního roku jich bylo 3050, z toho 1099 se podařilo umístit v bezpečných zařízeních a ostatní děti čekají na bezpečné umístění.

+5/−1
20.9.2018 20:19
Foto

J35a47n 29Š85i29k 1252580558519

Dovolím si predikovat, že tento článek vysokou karmu nezíská. Což mě paradoxně těší, protože se naštěstí najdou lidé jako Vy, kteří se nevezou podbízivě na jedné vlně s většinou. Děkuji a přeji hezký den

+7/−2
20.9.2018 18:58
Foto

K67a12r92e96l 83Á19b47e44l26o82v59s27k35ý 7289730853582

Lidé orientovaní na získávání (resp. honění si karmy), jsou mnohdy ti stejní, kteří podrážděně reagují v diskuzích. Navíc žijí často v domnění, že jim ostatní tuto karmu a čtenost závidí - no, není asi mnoho, co k tomu lze dodat, je to dostatečně ilustrativní. Já Vám děkuji za přečtení i za názor a také přeji pěkné dny.:-)

0/0
21.9.2018 10:56

M55a71r43e78k 38T42r97i47z63u70l15j22a23k 8300436717467

R^ Velice dobře formulované R^

Potřebujeme klidný, věcný dialog. Problém s 50 dětmi vůbec není neřešitelný. Neřešitelný se zdá být problém okamžitého nenávistného dělení na tábory vzájemně se mlátící po hlavě. Což blokuje tolik potřebný dialog ve společnosti.

Druhou věcí je, že velice potřebujeme vnímat, jak nás vidí naše okolí. Pokud nás jiné evropské země vnímají jako nesnášenlivé, xenofobní, uzavřené do sebe (atd.) mohou také mít do určité míry pravdu. Co takhle vyslechnout ty hlasy od jiných a něco málo na sobě změnit? Ale chápu, že nikdo nemá příliš rád nastavené zrcadlo...

+6/−2
20.9.2018 17:53

J44i93ř72í 91S31v95o23b93o77d15a 9685418603606

Když Česká republika vstupovala do Evropské unie, tak nás tehdejší politická reprezentace Rakouska (ve shodě s Německem) označila jako, cituii: "nekvalifikovanou hordu pracovní síly z Východu". Polákům, Maďarům, Čechům a Slovákům byl na sedm let zakázán vstup na pracovní trh takzvaných "starých zemí" Evropské unie. Přitom jedním ze základních pilířů Evropské unie je volný pohyb pracovní síly. Jak byste označil takové chování vedení EU vůči občanům nových členských zemí EU? Můžeme navíc pozorovat pozoruhodný kontrast mezi současnou benevolencí k islámským migrantům a přehnanou přísností k občanům nových členských zemí EU. Ještě před několika lety Francie, Německo, Rakousko a další země vyjadřovaly doslovnou hrůzu z přívalu pracovní síly z Polska, Maďarska, Česka a Slovenska a nyní s pozoruhodnou laxností pouštějí na své území lidi z islámských zemí, o kterých vůbec nic netuší, a ještě vůči nám vyjadřují zlobu, že se na jejich přijímání nehodláme podílet. Opravdu si myslíte, že chyba je na naší straně?

+6/−1
20.9.2018 19:32

M70a39r57e80k 79T27r19i68z64u39l35j78a96k 8340236827207

Okozevozizmus

+2/0
20.9.2018 22:45
Foto

K23a81r40e54l 81Á64b61e42l76o65v73s68k10ý 7469860913412

:-)R^ ... v tom je pán přeborníkem

0/0
21.9.2018 0:27
Foto

K57a40r42e13l 33Á13b81e15l67o93v94s96k82ý 7399820633322

Zdravím a děkuji;-)R^

0/0
21.9.2018 11:14
Foto

P37a85v78e95l 19M95a79c24h15a57č18e31k 5761462933

S vaším popisem naší společnosti se dá jistě souhlasit.

Proto jsem dal karmu a přidávám R^. :-)

+4/−1
20.9.2018 17:51
Foto

K30a65r90e20l 58Á17b41e75l72o60v85s66k78ý 7129920113502

Děkuji, a přeju pěkné dny.:-)R^

0/0
21.9.2018 11:15

J40o24s67e90f 82S44l77a26v37í55č24e80k 4143676726723

Pane Ábelovský, lituji, ale překrucujete fakta. Pokud jste četl vyjádření naší velvyslankyně v Sýrii, tak podle mého názoru lžete. Promiňte, ale slovům té paní věřím víc než Vám. Nevím o co Vám jde. Zatím ještě nevěřím, že nejste za publikování těchto "Vašich názorů" někým placený.

+9/−4
20.9.2018 17:11
Foto

K39a16r71e79l 75Á32b55e64l35o92v38s39k92ý 7859220633262

... konkrétně lžu v čem - můžete mne citovat? O vyjádření naší velvyslankyně, v mém článku není ani zmínka, a nejen proto, že jsem jej nečetl. Můj článek je ve své podstatě o něčem jiném.

+4/0
20.9.2018 17:21

O93n63d85ř63e58j 52T49o63m64e44k 7354361182983

Jak můžete vědět, že je vyjádření paní velvyslankyně o něčem jiném, když jste ho nečetl? Asi zase lžete.

+6/−3
20.9.2018 18:50

M86a56r60e16k 32T27r78i94z75u88l74j61a52k 8510906137727

Autor nemusel slyšet nebo číst nějaké intervew, když o něm v článku nereferuje. Takže ty Vaše poznámky jsou hrubě podpásové. Má úcta.

+1/−1
20.9.2018 19:56

M38a30r26e28k 14T24r30i88z52u17l45j49a95k 8470646477457

oprava: interview

0/0
20.9.2018 19:57
Foto

K77a33r70e68l 43Á68b50e15l88o33v20s17k60ý 7469890353242

... no, lžou tu především jiní, hlavně v této diskuzi - což vám a vám podobným nevadí - samozřejmě že můžu, mluvím totiž o svém článku;-) ... zkuste pro jednou pochopit, ne?8-o;-D

0/0
21.9.2018 1:07

M19i17c13h84a66l 66Š18t97o85s76e82l 7562207507386

Pravdou je, že pokud bychom se my Česká republika, my Evropská unie a především my NATO nevměšovali do politiky suverénních států, tak bychom migraci, podle mého názoru, nemuseli řešit vůbec.

+4/−2
20.9.2018 17:02
Foto

K83a29r79e32l 68Á13b87e24l37o93v92s16k68ý 7529610803312

... to by bylo na dlouhou a zajímavou debatu; myslím si Michale, že je to jen část pravdy. Jinak ale díky za nákuk i komentář. R^

+2/0
20.9.2018 17:09

M40a87r43e79k 80T78r69i34z84u90l60j22a39k 8640606497897

Michale, na tom opravdu něco je, ale taky si myslím, že je to jenom část pravdy. Příčiny migračního tlaku z jihu na sever jsou ještě daleko složitější. I když je možné, že nebýt dramatického skoku migrace z prostoru Irák-Sýrie spojeného s tamními konflikty, byla by Evropa více schopná postupně řešit narůstající nápor (atd.). Na druhou stranu, ten velký dramatický nával válečných uprchlíků je výrazně na poklesu. A že tedy nemá smysl kolem toho pořád živit hysterii. (To je bohužel práce politiků, kteří hysterii přiživují a snaží se vydobýt si z vypjaté nálady pro sebe mocenský zisk). Domnívám se, že žádná extrémní řešení nejsou na místě. Mnohem spíše je třeba hodně klidu, vůle, námahy a trpělivosti. A je nezbytný věcný dialog, pokud možno co nejvíce oproštěný od emocí a iracionálního napadání jedněch druhými. Nejhorší není ten v podstatě věcný a věcně řešitelný "problém" s 50 dětmi. Nejhorší je, že se okamžitě dělíme na Tábority a Sirotky, čím spolehlivě blokujeme tolik potřebný věcný dialog.

+2/0
20.9.2018 17:47

M36i37c76h86a47l 98Š80t22o20s77e96l 7232567267636

Myslím, že Ti rozumím, Marku. Příčina však podle mne je jednoduchá. Peníze.

Moc se omlouvám za to, že nemám potřebu přes diskuse své názory obhajovat a rozvádět. Tak snad někdy osobně ... třeba u piva.-)

+2/0
20.9.2018 18:49

M46a93r23e40k 68T58r24i94z94u41l18j90a57k 8590766547127

Velmi rád, Michale. U piva mnohem raději, než na blogu :-) Internetové diskuse tíhnou k zploštělému a odosobněnému vyjadřování.

+1/0
20.9.2018 19:54

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz