Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Abelovsky mluvite pravdu!!!!

Ale zase jen mluvime.Vy, pan Trizuljak, pan Pavel Dvorak a mnoho dalsich. I ja mam jen podobny prispevek k poukazani meho mysleni. Jsem star a take dnes hodne daleko. Jako byvali technolog a to ze Zlina, predkladam jen sve mysleni, co udelat.

Od vsech jmenovanych a i nejmenovanych ctu jen narky, kritiku a vse i v podani na urcite osoby. Take zjistuji po 30 letech, ze je ta ceska demokracie ve vleku sil, ktere jen vyuzivaji tuto organizaci ke svemu prospechu. Presne stejne jak na zacatku. Dnes snad jeste vice a otevrene.

Pripominam i dnes. Bez vnitrni a samozrejme kontroly v rozhodovani zvolenych a dosazenych cinitelu, nebude klid na politickem poli. KAZDY ZVOLENY CINITEL by mel mit mandat od volicu rozhodovat a podilet se silou sveho mandatu na rozvoji zeme. (dnes opozice po volbach je bezpredmetna, muze si vzit dovolenou)

Ani jedno v dnesnim systemu neni!!!!

Cekam, jak obvykle, na odsouzeni meho mysleni

4 0
možnosti
Foto

Nevím jak kde, u mne se vám snad nikdy žádného odsouzení nedostalo, a pokud mne paměť neklame, tak nějaké výhrady k vašemu názoru na něco, popravdě už nevím přesně co (v diskuzích zde, se toho už odehrálo tolik, že bych musel mít paměť jako největší kompjuter);-) jsem měl snad jen jednou. Jinak vždy jsou k věci a něčím vždy přínosné, to jen tak na okraj. A máte pravdu, bohužel, nulová tolerance a další kroky, skutečně staví opozici do role přebytečných a jakýkoliv kompromis a případná podpora skutečně dobrých či přínosných návrhů zákonů, je tím odsouzena už předem k nezdaru - takto se nedá pracovat a ani vládnout. Ochota spolupracovat je nutná, ovšem žádá si to od obou stran, nějaké vstřícné kroky a taky respekt k jinému politickému či ekonomickému pohledu. A to tu bezesporu chybí a nefunguje. Proč, to je pak druhá a možná o něco složitější otázka. Pane Limo, přeji vám srdečně pěkné dny a mnoho sil. :-)R^

3 0
možnosti

Pane Abelovsky. Dekuji za odpoved. Je priznacna na castecne pochopeni me myslenky. Vidite, jen ta narazka na ochotu spolupracovat je podle mne mylna. Muze byt u sklenicky konaku po sezeni ve Snemovne ci Senatu. Tam musi byt stretnuti sil dane volbou obcanu. Pravidla musi byt ferova pro obe strany. Kompromis je soucasti techto pravidel. To je take ukazka kvality politiku.

Nechci vice rozvadet. Jen vam navrhuji studiun prace francouskeho barona Montesqueiu v oblasti kontroly zvolenych a dosazenych politickych cinitelu. Zajimave cteni. Zde je jedna zodpovedena vase otazka. Take jeden podklad pro zmenu. Mate take neco v rukavu pro zmenu, pane Abelovsky?

1 0
možnosti
Foto

Já už ne. Jsem už mimo hru. Ovšem to přirovnání, mi nesedí; netahám karty z rukávů, podobný způsob uvažování je mi cizí. A i proto bych politiku nikdy dělat nemohl.

1 0
možnosti

Promin te mi za pouziti soudniho ritualu, pane Abelovsky. Jen jsem chtel vedet svym prispevkem, vasi predstavu o krocich, ktere je nutno udelat pro zlepseni situace. Take vsech, ktere jsem jmenoval. Ukazuje se na nemoznost zmeny, kdyz ani starsi generace nema predstavu co zmenit.

Kazda revoluce neuskutecni zmenu, kdyz nebudeme vedet, co udelame po vitezstvi. To vedel Pragnosticky urad a jeho pohunci. Jeste dnes nas okradaji a bez jakehokoliv trestu. Zitra prijdou naslednici a ti v te zlodejne budou pokracovat. System jim to dovoli.

Ten druhy odstavec jsem neodolal nenapsat. Preji mnoho stesti. Ceska kotlina je prekrasna. Uzivejte!!!

0 0
možnosti
Foto

Jen připomínám, že jsem asi od r. 1991 působil v komunální politice a naše sdružení demokraticky smýšlejících vyhrálo volby nad KSČ a blokem, vedeným agentem StB. Na důchod jsem se přestěhoval do rodného Turnova a zde jsem veřejně vystupoval proti praktikám starosty, který na to šel jako náš dnešní premiér. I TV jsem pozval. Kandidoval jsem do zastupitelstva. ATD. Nebudu to tu rozvádět.

Jan Zábrana ve svých pamětech napsal, že "demokracie potřebuj lidi vyspělé". Jako reakci na volby v r. 46. U nás většina obyvatel ještě vyspělá není a bude to trvat nejméně dvě generace, než se vyprostí z myšlení minulého režimu.

A tak i zvolení činitelé pracují vesměs více pro vlastní zájmy, než pro zájmy země. Naštěstí u nás v zastupitelstvu už není ani jeden člen KSČ(M) nebo ČSSD. A stále větší počet zastupitelů už se chová tak, jak si to představujete.

2 0
možnosti

Pane Pavle Dvoraku. Vase angazovanost je opravdu pekna. Poznal jste vse, co se snazim odstranit lepsi organizaci. Diky za vasi praci!!

Nepochopeni je uzasne. Potapeni podle dnesni je take uzasne. Kdy se probudime??? Kontrola cinitelu uprostred organizace je znama od roku 1748. Nasi profesorove z mnozstvim pismen pred jmenem a take po nem, nedokazi formulovat tu nejlepsi organizaci. A ani se nesnazi. 30 let nam ukazuje jen netecnost obyvatel. Cekaji na spasneho cloveka.Maji, co chteli. Dokonce dvojcata!!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS