Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já měl zaracha za citovaní našeho moudrého pana prezidenta. Tak si říkám, že ten, kdo za toto zaracha uděluje, je snad dokonce i pod úrovní našeho nejjasnějšího sluníčka.

2 0
možnosti

Není žádným tajemstvím, že admini iDnes jsou skutečně hákliví na jakékoli vulgární slovo, a přitom bez nějakých skrupulí nechají bez povšimnutí vysoce urážlivý text, protože podle jejich měřítek neobsahuje žádné vulgární slovo. Nejsou schopni akceptovat ani vtip, který nemá za cíl někoho urážet, jen bez toho vulgárního slova není vtipem. Například tato slovní hříčka, za kterou jsem byl penalizován: "Víte co řeklo vejce slepici? Ty mě kakáš!" Já jsem použil ostřejší výraz na "s", jehož vyznění je dvojsmyslné, což je smysl toho vtipu. Bohužel...:-)

1 0
možnosti
Foto

Poněkud úsměvné. Býval jste blogerem již v časech anonym. niků, že, což dnes asi mnohým schází. Pokud by tak bylo dodnes, to by bylo ,,maso";-DDnes se může každý obrátit na administrativu, a rozporovat, či si i ,,vydiskutovat" co a jak.. Ovšem, pokud to komu stojí za to. Mně naposledy ne, ač jsem měl blok na stanovenou dobu, a ,,černý puntík" mně byl umáznut po dané době. Předchozí ,,mázy" jsem s adminy bez problémů řešil. Slušně, kultivovaně, bez emocí, a to onoustranně. Že bych se kvůli tomu měl kácet, či až histerčit, to ani náhodou;-)

0 0
možnosti

Pane Jiroudku. Bejvavalo. Diskutovat se dalo s panem Al Charem (snad se tak jmenoval)

Dnes vam nejvys administrace odsekne protoze jsme tak rozhodli.

0 1
možnosti
Foto

Karma, Karle, je fakt, že dřív měl diskutující šanci alespoň na jakés takés odvolání. Dnes prakticky žádné.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jeden dotaz OT. Pí Jandová, proč takřka vzápětí zmizel Váš asi poslední ,,vysocesofist, " článek na Vaše oblíbené téma až kuchařské, tedy ZEmlBába? Že by admini, či raději Vy sama jste jej stáhla;-)

0 0
možnosti

P39e38t56r 71L52o51r42e17n49c

17. 3. 2021 21:07

Tak oni Vám dali zaracha na diskuzi a Vy jste tudíž musel reagovat na stejné platformě, akorát jinak: delším - článkem. ;-) R^

To je bizár-vizár jak za Jakeše.

(tak, a teď smáznou mě :-)

1 0
možnosti
Foto

Vás nesmažou, ale jinak je to opravdu legrace. Když chcete někomu říct něco od plic, tak nemůžete v diskusi, ale musíte to napsat do blogu.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS